  • 1. Data: 2002-04-23 11:05:41
    Temat: zapłacić citkowi?
    Od: <w...@p...onet.pl>

    10 dni temu złożyłem dyspozycję zamknięcia rachunku KK w Citi. Spłaciłem
    zadłuzenie i myslałem , że juz wszystko jest OK. A dzisiaj dostałem info, że
    muszę zapłacić jeszcze 6,50 za pakiet bezpieczeństwa ( dzisiaj Citi drukuje mi
    wysiąg transakcji) I co mam zrobić? Rezygnując z karty pytałem wyraźnie czy mam
    zapłacić za pakiet bezpieczeństwa, lecz wtedy panienka opłaty tej mi nie
    doliczyła. Dzięki za rady i pozdrawiam. Grzesiek

  • 2. Data: 2002-04-23 12:44:01
    Temat: Re: zapłacić citkowi?
    Od: "news.tpi.pl" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zapłacić za pakiet bezpieczeństwa, lecz wtedy panienka opłaty tej mi nie
    > doliczyła. Dzięki za rady i pozdrawiam. Grzesiek

    Widocznie Citek nalicza opłatę przy drukowaniu wyciągu i wtedy panienka
    jeszcze tej opłaty nie widziała. Zapłać i po sprawie.

    LeszekR.

  • 3. Data: 2002-04-23 13:03:48
    Od: <p...@p...com>

> [...]
    > zapłacić za pakiet bezpieczeństwa, lecz wtedy panienka opłaty tej mi nie
    > doliczyła. Dzięki za rady i pozdrawiam. Grzesiek

    Jeśli ta opłata jest z dołu - to w zasadzie im się należy (teoretycznie dbali o
    twoje bezpieczeństwo przez 20 dni w ostatnim okresie). Inna sprawa, że na słowo
    panienkom i paniczom z Citi wierzyć NIGDY nie należy.

    Jeśli opłata jest z góry (w co bardzo wątpię) a kartę już im oddałeś to nie
    płać, a sprawy raczej nie przegrasz bo usługi nie wyświadczą Ci już chyba
    żadnej (a brać pieniędzy za nic chyba nie wolno).

    Chociaż, tak na marginesie, to nie zdziwiłbym się gdyby Citi naliczało tą
    opłatę do końca terminu trwania umowy.

    Przemek

  • 4. Data: 2002-04-23 18:15:37
    Od: "Leszek Olech" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > zapłacić za pakiet bezpieczeństwa, lecz wtedy panienka opłaty tej mi nie
    > doliczyła. Dzięki za rady i pozdrawiam. Grzesiek

    Nic bym nie placil. Ostatecznie rozliczales sie w banku. Teraz juz cie nie
    obowiazuja oplaty, bo nie masz juz umowy. Ich problem jesli nie wiedzieli
    jak rozliczyc i kiedy - ich problemem jest takze niedoszkolony personel,
    za ktory odpowiada kierownik, za ktorego odpowiada dyrektor, itp. Ich
    blad - ich konsekwencje. Ja prowadze
    dzialalnosc na wlasny rachunek i za swoje bledy odpowiadam finansowo.
    Bankow takze to powinno dotyczyc. Ponadto banki sa za bogate - my jestesmy
    biedniejsi wiec na biednego nie trafilo. Do komornika cie nie podadza, bo
    to za mala kwota. Zabierz kogos na gofry za te 6 zl albo wypij 1,5 litra
    piwa za zdrowie banku.
    Sprawdz takze czy nie dostales kwitka ze umowa sie zakonczyla i
    rozliczyles sie z bankiem - wowczas moga ci nadmuchac.

    Dzis Weiss pytal sie co zrobic gdy supermarket nie chce sprzedac towaru po
    oferowanej na polce cenie (niby promocja, a przy kasie okazuje sie, ze sie
    "pomylili" i cena jest wyzsza). Oczywiscie prawo nakazuje sprzedac po
    nizszej cenie ale w sklepie nie mozna nic zrobic - mozna poskarzyc sie
    (P)IH ale takich skarg leza tam tysiace. Mimo, ze sklep odpowiada za swoje
    bledy i musi sprzedac ale jesli kasjerka (kierownik, itp.) sie uprze to
    nic nie zrobisz - mozesz oczywiscie nie kupic. Oni w tym przypadku rozdaja
    karty. W przypadku twojej sytuacji z bankiem rozdajesz ty (ale
    satysfakcja - 6 zl :)
    Efekt jednak ten sam. Nie bedzie mial najprawdopodobniej dalszego ciagu,
    bo to za male kwoty.

    BTW. Czy w sklepie nie mozna wezwac policji i oskarzyc sklepu o
    wyludzenie? Jest to tym bardziej zasadne, że gdy zaczniesz sie spierac, to
    ochroniarze supermarketu cie pobija - nie zrobia tego w obecnosci policji.
    Dobrze kombinuję?
    Aha - przy policjancie mozesz do woli uprzykrzac zycie kierownikowi sklepu
    i odstraszac klientow, czego zapewne sklep sobie nie zyczy i moze
    skapitulowac.
    Akurat w przypadku "sprawy Weissa" chodzilo o prawie 4-rokrotne
    zwiekszenie ceny piwa, a chlopaki chcieli kupic duzo, wiec bylo o co
    walczyc - niestety zrezygnowali. Chodzilo o Auchan.

    Leszek
    ------------------------------
    Aby odpowiedziec usun ns z mojego adresu

  • 5. Data: 2002-04-24 07:46:56
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Leszek Olech wrote:

> [...]
    > ochroniarze supermarketu cie pobija - nie zrobia tego w obecnosci policji.

    Ja w takich przypadkach uśmiecham się uprzejmie do kierownika i proszę
    go o pisemne oświadczenie "Odmawiam sprzedaży towaru po cenie
    wystawionej w miejscu sprzedaży". Prawie stuprocentowa skuteczność. Raz
    nawet udało mi się przy przebiciu 3.33(3) raza, a wiedząc o tym kupiłem
    dużoooo:-))
    Nie udało mi się raz, ale wtedy problem był nieco inny, bo cena się
    zgadzała, nie zgadzała sie natomiast waga. Kupiłem, wziąłem paragon i
    poszedłem do PIHu. Po paru dniach dostałem piękny zwrot na kartę:-))

    pzdr

    Tomek

  • 6. Data: 2002-04-24 08:43:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Leszek Olech" <l...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > tysiace. Mimo, ze sklep odpowiada za swoje bledy i musi sprzedac ale
    > jesli kasjerka (kierownik, itp.) sie uprze to nic nie zrobisz -

    Ja tam nie mialem problemu. Kupowalem odkurzacz - na polce wisialo
    697, w kasie wybilo 899. Powiedzialem, ze tak to nie ma, kasjerka
    wezwala jedna osobe, ta druga, ta trzecia, poczekalismy na czwarta i
    ta czwarta mi 202 zlote oddala bez zadnago marudzenia. Nikt nie
    probowal mowic czegos w rodzaju "nie sprzedamy po nizszej cenie",
    tylko ci nizsi ranga nie byli uprawnieni do takich zwrotow. No i
    procedura dosc idiotyczna - w POSie kasowym zaplacilem 899, a w drugim
    POSie dostalem zwrot...

    MJ