  • 1. Data: 2006-07-10 10:54:22
    Temat: KREDYT MIESZKANIOWY W ge MONEY BANK
    Od: p...@w...pl

    Witam,

    czy ktoś skorzystał z kredytu mieszkaniowego w GE Money bank?
    Chcę wziąść kredyt na nowe mieszkanie. Zadzwonilam do kilku banków
    i w Ge wydaje się byc najtanszy. Przy kwocie kredytu 290 tys. w CHF
    rata wynosi niecale 1400 zl. Wydaje sie byc ok.
    Proszę o opinie:)

  • 2. Data: 2006-07-10 11:26:49
    Temat: Re: KREDYT MIESZKANIOWY W ge MONEY BANK
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    p...@w...pl wrote:

    > czy ktoś skorzystał z kredytu mieszkaniowego w GE Money bank?
    > Proszę o opinie:)

    U mnie działa :) Miałem szczęście trafić na bardzo kompetentną i
    pedantyczną panią agentkę.

    Za tydzień powinni mi pobrać pierwszą niższą ratę z okazji wpisu do
    hipoteki, zobaczymy.

    Karol

  • 3. Data: 2006-07-10 11:33:05
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Karol S napisał(a):

    > U mnie działa :) Miałem szczęście trafić na bardzo kompetentną i
    > pedantyczną panią agentkę.

    U mnie też działa. :) Co prawda płaciłem dopiero pierwszą ratę,
    ale załatwianie kredytu pozostawiło u mnie wrażenie, że mają
    dosyć kompetentnych pracowników. W porównaniu z Millenium - niebo a
    ziemia. Takie są przynajmniej moje odczucia.

    ch.

  • 4. Data: 2006-07-10 21:07:37
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

> [...]
    >i w Ge wydaje się byc najtanszy. Przy kwocie kredytu >290 tys. w CHF
    >rata wynosi niecale 1400 zl. Wydaje sie byc ok.

    A o co kolezanka pytala dzwoniąc do banku i pytajac o koszty kredytu?
    Na pewno tylko o nominalne oprocentowanie i ew.prowizje.

    Proponuję przyjzec sie calosci, dodatkowym kosztom i oplatom zw. zarówno z
    udzieleniem, jak i pozniejszą obslugą kredytu tj. obowiązkowe ubezpieczenia,
    prowizje za wczesniejszą splatę, za wydanie zaswiadczenia o kredycie (np.do
    ulgi odsetkowej) i inne takie tam pozornie nieistotne szczegoliki.
    Tak przy okazji, poniewaz mowa o kredycie walutowym, nadmienię, iż GE ma
    mało zaszczytne drugie miejsce jesli chodzi o wysokosc spreadu walutowego
    ok.5.2%

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-07-11 06:52:45
    Od: p...@w...pl

> [...]
    > mało zaszczytne drugie miejsce jesli chodzi o wysokosc spreadu walutowego

    Nie ma prowizji za wcześniejszą spatę oraz za przewalutowanie.
    Obowiązek ubezpieczenia jest, od utraty pracy, ale to zawiera sie w
    racie 1323 zl. Ulga odsetkowa nie dotyczy, bo to kredyt w CHF.
    Prowizja jest jedynie dosc duza bo wynosi 1,8%.

  • 6. Data: 2006-07-11 07:02:25
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    p...@w...pl wrote:

> [...]
    > racie 1323 zl. Ulga odsetkowa nie dotyczy, bo to kredyt w CHF.
    > Prowizja jest jedynie dosc duza bo wynosi 1,8%.

    A ja nie musiałem brać ubezpieczenia od utraty pracy a prowizję miałem
    chyba 1%.

    W moim konkretnym przypadku wysoki spread okazał się mniejszym kosztem
    niż zysk z bezpłatnych nadpłat, brak opłat za prowadzenie konta (bo go
    nie ma) i innych rzeczy na których mi zależało. Ale niech każdy sobie
    sam policzy co mu się opłaca.

    Karol

  • 7. Data: 2006-07-11 07:10:56
    Od: p...@w...pl

> [...]
    > niż zysk z bezpłatnych nadpłat, brak opłat za prowadzenie konta (bo go
    > nie ma) i innych rzeczy na których mi zależało. Ale niech każdy sobie

    A czy były jakies niedogodności w związku z udzielaniem samego
    kredytu?
    Bo ja mam miesiąc czasu do momentu wpłaty pierwszej transzy. I
    trochę mnie martwi fakt, że mogę nie zdążyć.
    Czy można negocjować prowizję w tym banku, czy jest ona z góry
    narzucona???

    Monika

  • 8. Data: 2006-07-11 07:37:04
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    p...@w...pl wrote:

    > A czy były jakies niedogodności w związku z udzielaniem samego
    > kredytu?
    > Bo ja mam miesiąc czasu do momentu wpłaty pierwszej transzy. I
    > trochę mnie martwi fakt, że mogę nie zdążyć.

    Sprzedający był wyjątkowo upierdliwy, ale z bankiem nie było większych
    problemów. Ale załatwianie wszystkich formalności, obieg dokumentów do
    Warszawy i nazad, donoszenie papierków itd itp, to wszystko trwa i
    miesiąc czasu to wcale nie jest za dużo. Ale tak chyba jest wszędzie.
    Terminy oczekiwania podawane przez agentkę były realne, a nawet czasem
    szybsze, nie było zbędnych opóźnień.

    > Czy można negocjować prowizję w tym banku, czy jest ona z góry
    > narzucona???

    Negocjować zawsze można, próbując nic nie tracisz, najwyżej powiedzą że nie.

    Karol

  • 9. Data: 2006-07-11 07:53:45
    Od: z...@p...onet.pl

    GE z pewnoscie najtanmszym Bankiem nie jest. Miesci sie powiedzmy w pierwszej
    piatce. Nie wiem co ma dla Ciebie najistotniejsze znaczenie.
    Co do prowizji. Skoro decydujesz sie na pakiet PERSPEKTYWA, to takie sa
    warunki. Jeslio chcesz miec nizsza prowizje to so inne pakiety, ale wowczas
    oprocentowanie jest wyzsze. Tak wiec raczej nikle szanse na obnizenie prowizji.

    A jesli masz miesiac do wyplaty, to spiesz sie bo banki sa zapchane po dziurki
    w nosie.

  • 10. Data: 2006-07-11 07:57:41
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    p...@w...pl wrote on 2006-07-11 08:52:
    > racie 1323 zl. Ulga odsetkowa nie dotyczy, bo to kredyt w CHF.
    Dlaczego ulga odsetkowa nie dotyczy? Co ma z tym wspólnego waluta
    kredytu? Rozumiem rynek wtórny, wcześniej wykorzystana ulga - ale nie
    waluta.

    Michał M