  • 1. Data: 2006-07-10 07:55:30
    Temat: pożyczka na wakacje
    Od: Sebek <j...@N...pl>

    Witam

    Szukam oferty pożyczki wakacyjnej, którą otrzymam w przeciągu 24h.
    Mniejsze znaczenie ma oprocentowanie i okres spłaty. Nie ufam reklamom
    banków o pożyczkach w 15min itp. więc chciałbym się zapytać - czy ktoś
    może polecić bank który spełni moje oczekiwania?

    Pozdrawiam
    Sebastian

  • 2. Data: 2006-07-10 07:56:29
    Temat: Re: pożyczka na wakacje
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e8t173$bdn$1@nemesis.news.tpi.pl, *Sebek* wrote:

> [...]
    > banków o pożyczkach w 15min itp. więc chciałbym się zapytać - czy ktoś
    > może polecić bank który spełni moje oczekiwania?

    Ja ci polece nie bank tylko uslugi.
    Nie napisales jakies wysokosci ale zakladam ze nizbyt wysoka wiec
    zainteresuj sie debetem w koncie lub kredytem odnawialnym. Do zalatwienia w
    krotkim czasie a ogromna wygoda uzywania.

    --
    darnok

  • 3. Data: 2006-07-10 08:32:25
    Od: Sebek <j...@N...pl>

    darnok napisał(a):
> [...]
    > zainteresuj sie debetem w koncie lub kredytem odnawialnym. Do
    > zalatwienia w krotkim czasie a ogromna wygoda uzywania.

    Rzeczywiście nie napisałem. Pożyczka w wysokości 3000zl.

    Debet na koncie - czas załatwienia ok. 3dni (PEKAO SA), oprocentowanie
    tego to ok. 20%.
    Kredyt odnawialny w mBank posiadam, niestety w chwili obecnej bez
    możliwości podniesienia.

    Sebastian

  • 4. Data: 2006-07-10 10:10:37
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Sebek" <j...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Kredyt odnawialny w mBank posiadam, niestety w chwili obecnej bez
    > możliwości podniesienia.

    Czyli pomalu wpadasz w spirale :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2006-07-10 10:35:32
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Sebek" <j...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli pomalu wpadasz w spirale :)
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    BZWBK dosyć szybko i łatwo. Ostatnio mają promocje 15x twoje dochody netto
    :)
    Oprocentowanie koło 17%. Drogawo, ale pisałeś że nie ma znaczenia :)