  • Data: 2013-06-30 23:25:19
    Temat: Re: KK z dobrymi przelicznikami na zakupy w USA
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 30 Jun 2013 15:58:27 -0500, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

    >widziales czytniki w target? to sie przyjrzyj dokladnie.

    Owszem. Bylem dzisiaj. Jedyne co mozna zrobic to "przeciagnac" karte.
    Nie da sie karty nigdzie wsadzic.

    A.L.

    P.S Mam karty z 4 duzych bankow plus AMEX. ZADNA nie ma chipa. Kiedys
    AMEX wypuscil Blue Card ktora miala chip. Ale poniewaz nigdzie sie go
    nei dalo uzyc, gdy karta starcila waznosc, przyslano mi nowa, bez
    chipa. Nie ma tez kart "zblizeniowych" jakby co