  • Data: 2013-07-01 02:16:14
    Temat: Re: KK z dobrymi przelicznikami na zakupy w USA
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 30 Jun 2013 17:39:46 -0500, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

    >maja dwa rodzaje czytnikow
    >jeden typ wyglada tak jakby skladal sie z dwoch warstw.
    >ta gorna warstwa od przodu ma wyciecie w ksztalcie litery U o szerokosci
    >karty, a dolna warstwa robi jakby za podstawke. i na niej kladziesz
    >plasko karte, ktora wsuwasz w szczeline miedzy warstwami

    Dobra, jutro sprawdze

    >to banki
    >

    >target swoje wlasne karty ma wlasnie z chipem.
    >walmart podajze tez, ale to by bylo na tyle.
    >
    >najbardziej podobaly mi sie "karty" z kohla. kod kreskowy. a pasek na
    >nich to chyba tylko do ozdoby
    >
    >oczywiscie nigdzie po za ich siecia ich nie wykorzystach, co nie
    >oznacza, ze nie sa "na kredyt".

    Nie wiem, kart sklepowych z definicji nei posiadam

    >a zblizeniowki ma np chase.

    jakos mam dwa rachunki w Chase i nigdy nie slyszalem o zblizeniowkach.
    W szczegolnosci zas nei widzialem aby gdzies mozna bylo placic
    zblizeniowkami jakimis. Jeyna zblizeniowka o ktorej wiem to SpeedPass
    firmy Mobil, ktora zrewszta nawet nei wyglada jak karta. I nadaje sie
    tylko do kupowania benzyny

    Ale szlo o to jaka karte musi miec facio z Polski aby placic w USA.
    Chipem raczej nie zapalci. Zblizeniowka tez

    A.L.