  • Data: 2013-07-01 10:08:02
    Temat: Re: KK z dobrymi przelicznikami na zakupy w USA
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    A.L. wrote:

    > Co znaczy "niechetnie"?... Zeby tu cokolwiek otworzyc, tzreba miec
    > "credit record". Amerykanski. W udpowiednich agencjach zajmujacych sie
    > zbieraniem historii kredytowej obywatela.

    nie trzeba,
    ale nie otwieraja kont ludziom, ktoryz nie potrafia wykazac, ze sa
    stalymi mieszkancami.
    dlatego turysta ich raczej nie przekona.
    co nie ozncza, ze nie da sie otworzyc konta w jakiejs uni kredytowej, bo
    ci zwykle sa bardziej elastyczni

    do otrzymania karty kredytowej tez zwykle historia kredytowa nie jest
    potrzebna. pytanie tylko czy limit bedzie 10000 czy 100.

    najlepiej karte kredytowa to sie dostaje jak sie mozna do kogos
    doczepic, czyli dostac karte na swoje nazwisko do cudzego konta.

    > Kredyt europejski sie nie liczy. Gdy przyjechalem do USA, mialem AMEX
    > i VISE z Austrii. Przy pomocy Visy kupilem samochod. Ale chcialem miec
    > karte z banku amerykanskiego a nie austriackiego. I tu zaczely sie
    > schody, bo nie mialem amerykanskiego "credit record". To ze mialem
    > Vise i AMEX z Austrii, nikogo nie interesowalo. To sa organizacje
    > europejskie i z amerykanska nei maja przeciecia.

    stare prehistoryczne czasy.

    > Wiec musialem zaczac od kart sklepowych. Poradzono mi abym wystapil o
    > karte SEARS na 200 dolarow. Dostalem. Kupilem jakies rzeczy kuchenne
    > za 200 dolcow. Poradzono mi zebym splacal w malych ratach a nie od
    > razu. Bo jak sie splaca w malych ratach, to jest dowod ze
    > kredytobiorca jest solidny.

    widze, ze tez sie dales zlapac jak wielu naiwnych.
    jak sie splaca w ratach to sie co najwyzej placi odsetki i nic po za tym.