  • Data: 2013-07-01 00:39:46
    Temat: Re: KK z dobrymi przelicznikami na zakupy w USA
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    A.L. wrote:

    > Owszem. Bylem dzisiaj. Jedyne co mozna zrobic to "przeciagnac" karte.

    maja dwa rodzaje czytnikow
    jeden typ wyglada tak jakby skladal sie z dwoch warstw.
    ta gorna warstwa od przodu ma wyciecie w ksztalcie litery U o szerokosci
    karty, a dolna warstwa robi jakby za podstawke. i na niej kladziesz
    plasko karte, ktora wsuwasz w szczeline miedzy warstwami

    > Nie da sie karty nigdzie wsadzic.

    zboczeniec.

    > A.L.
    >
    > P.S Mam karty z 4 duzych bankow plus AMEX. ZADNA nie ma chipa. Kiedys
    > AMEX wypuscil Blue Card ktora miala chip. Ale poniewaz nigdzie sie go
    > nei dalo uzyc, gdy karta starcila waznosc, przyslano mi nowa, bez
    > chipa. Nie ma tez kart "zblizeniowych" jakby co

    to banki

    target swoje wlasne karty ma wlasnie z chipem.
    walmart podajze tez, ale to by bylo na tyle.

    najbardziej podobaly mi sie "karty" z kohla. kod kreskowy. a pasek na
    nich to chyba tylko do ozdoby

    oczywiscie nigdzie po za ich siecia ich nie wykorzystach, co nie
    oznacza, ze nie sa "na kredyt".

    cos na wzor kart paliwowych u nas.

    a zblizeniowki ma np chase.