  • 31. Data: 2005-02-01 11:35:22
    Temat: Re: KK mBank Promocja - zenada
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    następująco przemyślenia swoje:

    > to był przykład, to że w innych Bankach tego nie ma , nie znaczy że nie ma
    > inych opłat "dodatkowych"

    To podaj inne przykłady.

    > BPH i konto Sez@m? Przy promocji trzeba było załozyć konto Sez@m na co
    > najmniej 6 miesięcy :)

    Ktoś Cię oszukał, albo masz mocno przeterminowane informacje.

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

  • 32. Data: 2005-02-01 11:36:19
    Od: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl>

    Postać zwana Glenn wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
    współrzędnych <g...@b...pl> taki oto post :

    > To nie wyklucza bycia ofiarą :-) A nawet powiem więcej - to może być
    > czynnik podwyższający takie ryzyko :-)

    Dobre! :DDDDD

    > Uważać możesz - to wolny kraj. A że to nie jest prawda, to już inna
    > sprawa.

    Nie dostałem także i od Ciebie żadnych konkretnych danych, więc mimo
    wolności Naszego Państwa, dalej będę przekonany o swojej słusznosci.

    > Ja również :-)

    :))

    P.S. - Za szybko odpowiadasz, dlatego nie mam czasu - jestem w pracy :DD
    To nie brak agrumentów :))

    Pozdrawiam :)

    --
    [ Marcin 'Zyga' Rudnicki ]
    [ z...@c...chip.pl ]

  • 33. Data: 2005-02-01 11:39:45
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >bank nie jest instytucj? charytatywn?, a promocje s? po to, aby nowych
    >klientów przyci?gać

    Tak, zwlaszcza ta promocja - przyciaga mase nowych klientow z 2letnim
    stazem...

    Pzdr.
    Lack

  • 34. Data: 2005-02-01 11:55:20
    Od: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl>

    Postać zwana Glenn wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
    współrzędnych <g...@b...pl> taki oto post :

    > I są takie na rynku.

    Wierzę, ale nie dla przeciętnego Polaka :)

    > Nie ma.

    Oczywiście, ale przy spełnieniu wielu warunków (m.in. finansowych)

    > Mam kartę BPH - nie mam tam ROR i karta jest za darmo.

    Heh? Więc jakim cudem? :))

    > Nie ma takich opłat. Mam tę kartę.

    J.W. aha i opłata 2.5 zł za nie wykonanie 4 operacji miesięcznie a dostęp
    do kanału int. 3 zł miesięcznie (pomyłka moja nie 4 zł)

    obsługa KK płaskiej bez konta: min. 5zł/m-c
    obsługa KK wypukłej bez konta: 3zł/m-c

    do każdej z miesięcznych kwot nalezy doliczyć 2,50zł jeżeli nei wykona się
    min. 4 operacji w miesiącu, oraz 1,25zł jeżeli chcemy by na KK było nasze
    foto :)

    Nie ma takich opłat???? :DDDD

    http://www.kartykredytowe.pl/prowizje_bursztynowa.dh
    tml

    > A choćby BPH (tutaj dłuższy GP). Rajfi przy Visie Nowej (%).

    Tak, oprocentowanie 22,90%, a sprostasz wymaganiom aby otrzymać GP 116
    dni?? A poza tym to widzę 24 dni GP...

    Już mówiłem że pracuję :DDDD

    Pozdrawiam serdecznie :)

    --
    [ Marcin 'Zyga' Rudnicki ]
    [ z...@c...chip.pl ]

  • 35. Data: 2005-02-01 12:00:51
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >A o kosztach i zasadno?ci decyzji mBanku dla stałych klientów to nie
    >dyskutuję, bo nadal za wygodę jestem w stanie zapłacić 58 zł rocznie i
    >TYLKO
    >TYLE.

    Jaka wygode? Podpisac wniosek trzeba u agenta, a tych jest jak na
    lekarstwo (np ja bym musial z Gdyni do Gdanska jezdzic -> godzina w
    jedna strone komunikacja miejsca). Srednio to wygodne.

    Pzdr.
    Lack

  • 36. Data: 2005-02-01 12:01:46
    Od: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl>

    Postać zwana yayco wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
    współrzędnych <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> taki oto post :

    > To podaj inne przykłady.

    Na co? Przecież mówie ogólnie o dodatkowych opłatach a nie tylko o
    opbowiązkowych ubezpieczeniach. Nie będę przedstawiał oferty każdego Banku
    na grupie, bez przesady. Ja sprzeciwiłem się twierdzenie że są tańsze
    karty, więc ja nie muszę udowadniać tego, prawda? To Wy obalcie moją tezę.
    Kto wie, może się mylę.... :))

    > Ktoś Cię oszukał, albo masz mocno przeterminowane informacje.

    Tak było przy poprzedniej promocji, niestety teraz się nei mogę
    dowiedzieć, bo po klikniecu w baner "promocja 116 dni" wyświetliła mi się
    strona: "Przepraszamy, taka strona nie istnieje.Powrót do poprzedniejs
    strony" hhehe :))))

    Pozdrawiam :)

    --
    [ Marcin 'Zyga' Rudnicki ]
    [ z...@c...chip.pl ]

  • 37. Data: 2005-02-01 12:03:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Wierzę, ale nie dla przeciętnego Polaka :)

    Jak najbardziej przeciętnego. To są zwykłe karty - żadne Goldy i inne takie
    :-)

    > Heh? Więc jakim cudem? :))

    Masz przestarzałe info - ot co.

    > J.W. aha i opłata 2.5 zł za nie wykonanie 4 operacji miesięcznie a
    > dostęp do kanału int. 3 zł miesięcznie (pomyłka moja nie 4 zł)

    Trwa nieustająca promocja z której korzystam polegająca na tym, że jeszcze
    nikomu tych 3 PLN nie pobrali. Co do opłat za brak 4 transakcji, to jak ktoś
    zamierza mieć kartę "do szuflady" nie powinien wybierać BPH.

    > obsługa KK płaskiej bez konta: min. 5zł/m-c
    > obsługa KK wypukłej bez konta: 3zł/m-c

    Nieprawdą jest jakoby :-) Hint:promocja.

    > Nie ma takich opłat???? :DDDD
    >
    > http://www.kartykredytowe.pl/prowizje_bursztynowa.dh
    tml

    Odróżniasz promocję od standardowej toip?

    > Tak, oprocentowanie 22,90%, a sprostasz wymaganiom aby otrzymać GP 116
    > dni?? A poza tym to widzę 24 dni GP...

    W przypadku BPH pisałam o GP a nie % - każdy sobie może wybrać na rynku to
    na czym mu zależy. A GP w BPH jest 55 dni.

    > Już mówiłem że pracuję :DDDD

    Ja też :-)

    > Pozdrawiam serdecznie :)
    A wzajemnie :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 38. Data: 2005-02-01 12:08:44
    Od: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl>

    Postać zwana Glenn wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
    współrzędnych <g...@b...pl> taki oto post :

    > Jak najbardziej przeciętnego. To są zwykłe karty - żadne Goldy i inne
    > takie :-)

    Oczywiście i nawet zwykłe karty dzielą się na przeciętnego i nie :DDD

    > Masz przestarzałe info - ot co.

    Tak było przy poprzedniej promocji, ale niestety nie mogę sie dostać do
    obecnej :DDDD

> [...]
    > jeszcze nikomu tych 3 PLN nie pobrali. Co do opłat za brak 4
    > transakcji, to jak ktoś zamierza mieć kartę "do szuflady" nie powinien

    Ale są takie momenty że możesz nie zrobić tych 4 operacji i tym samym
    karta jest "nie darmowa" :)))

    > Nieprawdą jest jakoby :-) Hint:promocja.

    Niestety :DDD
    Nie mogę wyświetlić strony, BPH mówi że nie ma takowej :DDD

    tml
    > Odróżniasz promocję od standardowej toip?

    Oczywiście, ale j.w.

    > W przypadku BPH pisałam o GP a nie % - każdy sobie może wybrać na
    > rynku to na czym mu zależy. A GP w BPH jest 55 dni.

    ekhm, GP w BPH to 54 o ile umiem czytać :) No chyba że w promocji dają
    jeden dzien dłużej :D

    > Ja też :-)

    Właśnie widzę :) zamiast pracowac to na grupie siedzi (my) :))

    > A wzajemnie :-)

    W dalszym ciągu :)

    --
    [ Marcin 'Zyga' Rudnicki ]
    [ z...@c...chip.pl ]

  • 39. Data: 2005-02-01 12:15:58
    Temat: Re: u nas tak jest
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    > "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > To zjawisko niesamowicie mnie intryguje. Przecież ślepy gołym okiem
    > zauważy, że jak świat światem każdy poważny biznes, łącznie z rabowaniem
    > na drogach, robił wszystko, aby utrzymać już zdobytych klientów (w
    > przypadku rabunku na drogach nazwano to sektorem ubezpieczeń).
    Myślę, że to naturalne, że nowych klientów przyciąga się atrakcyjnymi
    ofertami.
    Chyba działa to na zasadzie złapania w sieć. Co bardziej mobilni klienci
    (tacy jak duża część z Was) przeniosą się gdzie indziej, ale to, jak widać
    (z postępowania banków), niewielki procent. Dla wielu posiadaczy kk wydatek
    50-100 zł rocznie to grosze, inni przywiązują się do marki (stąd takie
    emocjonalne spory na grupie) i stwierdzają, że taki wydatek jest
    uzasadniony.
    Na koniec taka uwaga - nawet bogaczy skusi promocja 'za darmo', nie dlatego,
    że zaoszczędzą parę złotych, ale dla psychicznej satysfakcji - 'potrafię
    zadbać o swoje pieniądze'. Po roku śmieją się z siebie i stwierdzają, że nie
    warto znów męczyć się ze zmianą.
    Na koniec uwaga - sam nie mam kk i nie zamierzam mieć...:)
    Pozdrawiam
    owp

  • 40. Data: 2005-02-01 12:21:07
    Od: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl>

    Postać zwana K.N. wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
    współrzędnych <l...@o...pl> taki oto post :

> [...]
    > lekarstwo (np ja bym musial z Gdyni do Gdanska jezdzic -> godzina w
    > jedna strone komunikacja miejsca). Srednio to wygodne.

    Do Centrum Kredytowego mBanku na ul.Okopową 7? :))
    Widzę że nie umiesz sobie poradzić :) Nie wiedziałem ze SKMa jedzie aż
    godzinę do Gdańska Głównego.

    A poza tym ja piszę o tym że dla mnie jest wygodniej 58 zł zapłacić żeby
    nie załatwiać od początku procedury zamknięcia krty i ponownego
    uruchomienia. I tylko 58 zł.

    Pozdrawiam :)

    --
    [ Marcin 'Zyga' Rudnicki ]