  • 1. Data: 2005-02-01 08:42:14
    Temat: Mbank & oprocentowanie
    Od: Piotr_Kraków <p...@t...pl>

    Witam serdecznie. Czytając tą grupę widzę, że jest tutaj parę osób, które
    dość mocno siedzą w tematach związanych z bankowością. Może mój post dla
    niektórych wyda się śmieszny ale ja jednak postanowiłem zadać to pytanie.
    Otóż czy można się spodziewać (czy istnieje taka szansa), że w najbliższym
    czasie Mbank może podnieść oprocentowanie np. na EMAX+ albo zwykłym RORze?
    Jak dla mnie jest to trochę dziwne, że bank wirtualny daje swoim klientom o
    wiele mniej % na RORze niż dajmy na to taki EUROBANK, który na utrzymanie
    swoich punktów w całym kraju łoży co miesiąc na pewno nie małe pieniądze.

  • 2. Data: 2005-02-01 09:20:19
    Temat: Re: Mbank & oprocentowanie
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr_Kraków" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > swoich punktów w całym kraju łoży co miesiąc na pewno nie małe pieniądze.

    Bo Eurobank jest nowy i ma promocyjne warunki
    W okresie rozruchu zapewne dokladaja do interesu bo inaczej by nie
    "zaskoczyli"
    Promocje w mBanku juz sie skonczyly...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2005-02-01 10:21:01
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> wrote:
    > Bo Eurobank jest nowy i ma promocyjne warunki
    > W okresie rozruchu zapewne dokladaja do interesu bo inaczej by nie
    > "zaskoczyli"
    > Promocje w mBanku juz sie skonczyly...

    To prawda. Nie mniej jednak 'diabeł tkwi' w szczegółach. Eurobank poprostu
    dobrze zarządza kosztami. W tym roku ma być podobno rentowny...

    mBank ma 'w nosie' depozyty, obniżając %%, w sytuacji gdy inni podwyższają.
    np. ING, czy DB (nie wspominając o VW) maja lepsze oprocentowanie od mBanku.
    BTW:
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    83962&t=683962
    Podsumowując: placówki kosztują :)

  • 4. Data: 2005-02-01 10:22:46
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Piotr_Kraków <p...@t...pl> wrote:
    > Otóż czy można się spodziewać (czy istnieje taka szansa), że w najbliższym
    > czasie Mbank może podnieść oprocentowanie np. na EMAX+ albo zwykłym RORze?

    Przecież niedawno obniżyli :)

  • 5. Data: 2005-02-01 10:42:26
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    > To prawda. Nie mniej jednak 'diabeł tkwi' w szczegółach. Eurobank poprostu
    > dobrze zarządza kosztami. W tym roku ma być podobno rentowny...

    Może i dobrze zarządza, ale chyba nie widzieliście TOiP. 3% na ROR to dużo ?
    Mbank: eKonto 2%, eMax 4%.
    Ja rozumiem, że mozna nie lubić mBanku, ale fakty są faktami... A zobaczcie
    też na opłaty.
    Pozdrawiam
    owp

  • 6. Data: 2005-02-01 11:57:49
    Od: Piotr_Kraków <p...@t...pl>

    "mm" news:ctnl91$65q$1@news.onet.pl
    > Przecież niedawno obniżyli :)

    I znając życie jeszcze bardziej obniżą. Odbiegając troszeczkę od tematu
    śmieszny mnie fakt oprocentowania Emax+. Mbank jako bank internetowy
    powinien szachować marmurkową konkurencję jak się patrzy pod względem %.
    Tymczasem różnica w oprocentowaniu OKO i Emax+ wynosi zaledwie 0.05% na
    korzyść Mbanku. Ludzie czy to nie jest śmieszne?

    Ja tak naprawdę sam nie wiem co mam robić. Chcę oszczędzać ale jak to robić
    jak na każdym kroku obniżają % w Mbanku...

  • 7. Data: 2005-02-01 12:00:22
    Od: Piotr_Kraków <p...@t...pl>

    "Slawek Kos" news:ctnhk2$aek$1@inews.gazeta.pl
    > Bo Eurobank jest nowy i ma promocyjne warunki
    > W okresie rozruchu zapewne dokladaja do interesu bo inaczej by nie
    > "zaskoczyli"

    Czy taki nowy... Na pewno nie jest aż tak "stary" jak poczciwy Mbank ale też
    nie jest raczkującym bobasem w świecie finansów. No cóż pozostając jeszcze
    przez chwile przy wątku EUROBANKu ciekaw jestem kiedy wprowadzą do swoich
    usług dostęp do rachunku przez internet. Tyle o tym trąbili na lewo i prawo
    a jak na razie ani widu ani słychu... Chyba ich śnieg zasypał ha ha ha ha :P

    > Promocje w mBanku juz sie skonczyly...

    A promocje w Mszopie ha ha ha ha :P Chyba o tym zapomniałeś :P

  • 8. Data: 2005-02-01 12:42:10
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > "mm" news:ctnl91$65q$1@news.onet.pl
    > Ja tak naprawdę sam nie wiem co mam robić. Chcę oszczędzać ale jak to
    robić
    > jak na każdym kroku obniżają % w Mbanku...

    jak to co, nie trzymac pieniedzy w banku, sa rozne mozliwosci.

  • 9. Data: 2005-02-01 16:20:11
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > "mm" news:ctnl91$65q$1@news.onet.pl
    > Ja tak naprawdę sam nie wiem co mam robić. Chcę oszczędzać ale jak to
    > robić
    > jak na każdym kroku obniżają % w Mbanku...

    Masz internet? Przegladaj oferty bankow, nawet tych marmurowych, jezeli sa
    lepsze od mBanku, to kto kaze Ci kase trzymac w mBanku? Nie chca placic za
    depozyty, szukaj lepszej oferty, na pewno taka jest.