  • 1. Data: 2005-02-01 09:31:17
    Temat: KK mBank Promocja - zenada
    Od: "Marcin" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    Zaintrygowalo mnie haslo na stronie mBnaku:
    "Promocja "karta kredytowa za darmo +24" przedluzona!
    Jesli masz konto w mBanku od co najmniej dwóch lat, mozesz uzyskac karte
    kredytowa ze zlota rybka bez oplat za wydanie. Wystarczy, ze zlozysz wniosek
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/index
    .html na naszych stronach.
    Promocja trwa do konca marca. "
    Posiadam tam juz karte, wiec zadzwonilem z naiwnym pytaniem, czy promocja
    obejmuje wznowienie karty.
    Oczywiscie nie obejmuje. Moge wypowiedziec umowe i wnioskowac ponownie.
    Przeciez to jest jakas kpina... Jasne, ze nie chce mi sie w to bawic, ale
    wkurzylem sie na ten bank i zastanawiam sie, czy nie przeniesc limitu do
    innego banku - przeciez promocje sa non-stop.
    Nie jest to wygodne, ale chyba zrobie tak "dla zasady".
    Olewanie stalych klientow jest ostatnio nagminne, czy to operatorzy gsm, czy
    banki... Ciekawe jakie to ma uzasadnienie?
    Czyzby wochodzono z zalozenia, ze ludziom nie chce sie zmieniac dostawcy
    uslug/produktow i raz zlowieni pozostana w sieci/banku na zawsze?

  • 2. Data: 2005-02-01 09:41:59
    Temat: Re: KK mBank Promocja - zenada
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wkurzylem sie na ten bank i zastanawiam sie, czy nie przeniesc limitu do
    > innego banku - przeciez promocje sa non-stop.....

    przenieś ten limit do innego banku:)
    w mBanku lepsze towarzystwo zostanie :)

    niby socjalizm się skończył, a wiele osób nadal uważa, że wszystko za darmo
    się należy
    bank nie jest instytucją charytatywną, a promocje są po to, aby nowych
    klientów przyciągać

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2005-02-01 09:53:44
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@n...spam.wp.pl>

> [...]
    > darmo
    > się należy
    > bank nie jest instytucją charytatywną, a promocje są po to, aby nowych

    towarzyszu, nie wiem czy wiecie, ze sa takie banki i takie kraje gdzie sie
    uzytkownikowi do KK doplaca, zeby tylko wzial i uzywal (intensywnie)... wiec
    wydawanie KK za darmo, to zaden luksus imho, a jedynie minimum
    przyzwoitosci...
    ale to dobrze, ze sa tacy kolesie jak Ty, moze dzieki nim mBank nie zginie
    :)

    MAd Hat
    ter

  • 4. Data: 2005-02-01 09:59:03
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ wrote:

> [...]
    > jedynie minimum przyzwoitosci...
    > ale to dobrze, ze sa tacy kolesie jak Ty, moze dzieki nim mBank nie

    hehe, ale ja mam taka karte w Polskim banku :-)
    co prawda nie daja mi gotowki do reki
    ale co 2-3 miesiace moge sobie POPa doladowac za 50 PLN :-)

    kursor

  • 5. Data: 2005-02-01 10:00:11
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > a czy możesz podać przykład, gdzie dopłacają klientowi za korzystanie
    > z karty w kolejnym roku?? i dodatkowo nie jest to objęte warunkiem
    > wykorzystywania i nie spłacania co miesiąc limitu?

    BPH. Wystarczy odpowiedni obrót na karcie - wydatki możesz sobie spłacać w
    GP.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 6. Data: 2005-02-01 10:00:54
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@n...spam.wp.pl>
    napisał w wiadomości news:ctnjlk$o2e$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    wiec
    > wydawanie KK za darmo, to zaden luksus imho, a jedynie minimum

    oczywiście, że są takie banki - zresztą w Polsce też
    ale tylko dla nowych klientów

  • 7. Data: 2005-02-01 10:05:49
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@n...spam.wp.pl>

    > BPH. Wystarczy odpowiedni obrót na karcie - wydatki możesz sobie spłacać w
    > GP.

    A jak wezmiesz wersje PC to jeszcze od czasu do czasu mozna wyskoczyc na
    pizze czy tez kurczaki za pieniadze banku :)
    I prawie jak cash back w USA ;)

    MAd Hat
    ter

  • 8. Data: 2005-02-01 10:07:32
    Temat: u nas tak jest
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > Czyzby wochodzono z zalozenia, ze ludziom nie chce sie zmieniac dostawcy
    > uslug/produktow i raz zlowieni pozostana w sieci/banku na zawsze?

    dokladnie, olewanie stalych klientow, ktorzy to sa moim zdaniem lepsi od
    nowych klientow, a jednak nam starym klientom nic sie nie oferuje, Oni chca
    zdobyc nowych klientow wlasnie takimi przekaskami, dla mnie to idiotyzm bo
    stary klient zostanie a nowy ucieknie.
    Czyli wychodzi na to ze lepiej byc ciagle nowym klientem.

  • 9. Data: 2005-02-01 10:15:10
    Od: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl>

    Postać zwana $$Szalony_Kapelusznik$$ wysłała ze swojej informatycznej
    jaskini o współrzędnych <s...@n...spam.wp.pl> taki oto post
    :

> [...]
    > jedynie minimum przyzwoitosci...
    > ale to dobrze, ze sa tacy kolesie jak Ty, moze dzieki nim mBank nie

    Cieszę się że taki klient jak plusz i ja są w mBanku. My jesteśmy
    realistami i umiemy liczyć np to że mamy najtańsze karty kredytowe na
    rynku i możemy zapłacić 58 zł rocznie. i to dalej jest najtaniej na rynku.
    I mam nadzieję że mBank nie zginie bo niewyobrażam sobie bycia w innym
    (droższym) Banku. No ale tacy klinci jak wy ciągle psioczą jaką to łaskę
    Bank robi dając za darmo. Szybko się ludzie ślepo przyzwyczajają do
    darmówek/promocji nie patrząc na inne argumenty. :))

    [ Marcin 'Zyga' Rudnicki ]
    [ z...@c...chip.pl ]
    [ GG: # 3486813 ]
    [ zmień club na klub ]

  • 10. Data: 2005-02-01 10:18:55
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > realistami i umiemy liczyć np to że mamy najtańsze karty kredytowe na
    > rynku i możemy zapłacić 58 zł rocznie. i to dalej jest najtaniej na

    Masz słabe rozeznanie w cenach kart. Biorąc pod uwagę ceny standardowe, to
    te 58 PLN to nie jest dużo. Tyle, że korzystając z nieustannych promocji w
    innych bankach można mieć KK za darmo nie wysilając się zanadto.

    --
    /Jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o twoich planach na przyszłość/
    Woody Allen