  • 41. Data: 2005-02-01 12:26:22
    Temat: Re: KK mBank Promocja - zenada
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 1 Feb 2005 11:29:32 +0100, w <41ff5a24$1@news.vogel.pl>, "Marcin 'Zyga'
    Rudnicki" <z...@c...chip.pl> napisał(-a):

    > uwierz mi, mBank
    > ma natańsze karty na rynku.... :)

    Tak? No popatrz, a myślałem że tylko Citi ma droższe...
    Czego to się człowiek nie dowie ;))

  • 42. Data: 2005-02-01 12:27:33
    Od: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl>

    Postać zwana K.N. wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
    współrzędnych <l...@o...pl> taki oto post :

    > Bingo ;-). Tylko, ze ja nie mieszkam na dworcu i musze sie najpierw na
    > takowy dostac :-)

    Całe szczęście!!! :)))

    > A dla mnie bylo lepiej pojechac do multibanku gdzie dostalem za darmo
    > (z deklaracja wplywow - studnet) karte wypukla, z dwa razy wyzszym
    > limitem. (Ah, przeduzenie tez darmowe na podstawie obrotow).

    Gratuluję :)) zresztą poniekąd to ten sam Bank :)

    Pozdrawiam :)

    P.S. -Kiedy cytujesz moje posty coś Ci się dziele z kodowaniem.... mam
    kupę krzaczków.

    --
    [ Marcin 'Zyga' Rudnicki ]
    [ z...@c...chip.pl ]

  • 43. Data: 2005-02-01 12:28:17
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 1 Feb 2005 11:15:10 +0100, w <41ff56bf$1@news.vogel.pl>, "Marcin 'Zyga'
    Rudnicki" <z...@c...chip.pl> napisał(-a):

    > I mam nadzieję że mBank nie zginie bo niewyobrażam sobie bycia w innym
    > (droższym) Banku. No ale tacy klinci jak wy ciągle psioczą jaką to łaskę
    > Bank robi dając za darmo. Szybko się ludzie ślepo przyzwyczajają do
    > darmówek/promocji nie patrząc na inne argumenty. :))

    Hmmm, po doczytaniu do końca zastanawiam się: może ty nabijasz się z mBanku,
    tylko jakoś nieudolnie? :)

  • 44. Data: 2005-02-01 12:28:30
    Od: K.N. <l...@o...pl>

> [...]
    >godzinę do Gdańska Głównego.

    Bingo ;-). Tylko, ze ja nie mieszkam na dworcu i musze sie najpierw na
    takowy dostac :-)

    >A poza tym ja piszę o tym że dla mnie jest wygodniej 58 zł zapłacić żeby
    >nie załatwiać od pocz?tku procedury zamknięcia krty i ponownego
    >uruchomienia. I tylko 58 zł.

    A dla mnie bylo lepiej pojechac do multibanku gdzie dostalem za darmo
    (z deklaracja wplywow - studnet) karte wypukla, z dwa razy wyzszym
    limitem. (Ah, przeduzenie tez darmowe na podstawie obrotow).

    Pzdr.
    Lack

  • 45. Data: 2005-02-01 12:34:42
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 1 Feb 2005 12:32:23 +0100, w <ctnpgc$gui$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

> [...]

    Nie jest to prawdą.

    > Uważać możesz - to wolny kraj. A że to nie jest prawda, to już inna sprawa.

    Taa, wolny kraj to już matematyka nie obowiązuje? :]

  • 46. Data: 2005-02-01 12:36:33
    Od: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl>

    Postać zwana Radoslaw P. wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
    współrzędnych <r...@a...net.pl> taki oto post :

    > Tak? No popatrz, a myślałem że tylko Citi ma droższe...
    > Czego to się człowiek nie dowie ;))

    Hehehheeh no widzisz :)
    Błagam nie rozmawiajmy o Citi... skubani potrafiąo 1 w nocy dzwonić że
    klient się spóźnia z ratą :DDDDDD

    --
    [ Marcin 'Zyga' Rudnicki ]
    [ z...@c...chip.pl ]

  • 47. Data: 2005-02-01 12:36:51
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Radoslaw P. wrote:

    > Nie jest to prawdą.

    > Taa, wolny kraj to już matematyka nie obowiązuje? :]

    A może cytuj poprawnie - bo na razie to polemizujesz z Marcinem odpowiadając
    na mój post i mieszając cytaty.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 48. Data: 2005-02-01 12:37:36
    Temat: Re: u nas tak jest
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "owp" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Na koniec uwaga - sam nie mam kk i nie zamierzam mieć...:)

    to samo, tez nie chce miec, chociaz mBank namawial mnie na to.

  • 49. Data: 2005-02-01 12:40:03
    Od: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl>

    Postać zwana Radoslaw P. wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
    współrzędnych <r...@a...net.pl> taki oto post :

    > Nie jest to prawdą.

    niee??? :DDDD

    > Taa, wolny kraj to już matematyka nie obowiązuje? :]

    hheheheh
    Tak mnie zabiłeś ta odpowiedzią że nie wiem co mam powiedzieć :))))
    LOL

    [ Marcin 'Zyga' Rudnicki ]
    [ z...@c...chip.pl ]
    [ GG: # 3486813 ]
    [ zmień club na klub ]

  • 50. Data: 2005-02-01 12:43:27
    Od: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl>

> [...]
    współrzędnych <r...@a...net.pl> taki oto post :

    > Hmmm, po doczytaniu do końca zastanawiam się: może ty nabijasz się z

    hehehe
    Jaaaa? skądże :DDD
    Drugi raz mnie zabiłeś :DDDD

    Pozdrawiam :D