  • From: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK mBank Promocja - zenada
    Date: Tue, 1 Feb 2005 12:55:20 +0100

    Postać zwana Glenn wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
    współrzędnych <g...@b...pl> taki oto post :

    > I są takie na rynku.

    Wierzę, ale nie dla przeciętnego Polaka :)

    > Nie ma.

    Oczywiście, ale przy spełnieniu wielu warunków (m.in. finansowych)

    > Mam kartę BPH - nie mam tam ROR i karta jest za darmo.

    Heh? Więc jakim cudem? :))

    > Nie ma takich opłat. Mam tę kartę.

    J.W. aha i opłata 2.5 zł za nie wykonanie 4 operacji miesięcznie a dostęp
    do kanału int. 3 zł miesięcznie (pomyłka moja nie 4 zł)

    obsługa KK płaskiej bez konta: min. 5zł/m-c
    obsługa KK wypukłej bez konta: 3zł/m-c

    do każdej z miesięcznych kwot nalezy doliczyć 2,50zł jeżeli nei wykona się
    min. 4 operacji w miesiącu, oraz 1,25zł jeżeli chcemy by na KK było nasze
    foto :)

    Nie ma takich opłat???? :DDDD

    http://www.kartykredytowe.pl/prowizje_bursztynowa.dh
    tml

    > A choćby BPH (tutaj dłuższy GP). Rajfi przy Visie Nowej (%).

    Tak, oprocentowanie 22,90%, a sprostasz wymaganiom aby otrzymać GP 116
    dni?? A poza tym to widzę 24 dni GP...

    Już mówiłem że pracuję :DDDD

    Pozdrawiam serdecznie :)

    --