  • 21. Data: 2005-02-01 10:50:55
    Temat: Re: KK mBank Promocja - zenada
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > Dzięki :-)

    Nie ma sprawy :) A co chcesz zmienić KK mB na Multi ?:)

  • 22. Data: 2005-02-01 10:58:32
    Od: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl>

    Postać zwana mm wysłała ze swojej informatycznej jaskini o współrzędnych
    <j...@c...barg.sv> taki oto post :

    > Najtaniej, to jest 0zł :P To raz.

    Powtarzam że 0 zł to nie jest najtaniej :P

    > 2. debilzm mBanku polega na tym, ze jesli klient zrezygnuje i złoży
    > nowy wniosek to dostanie KK za free. Czyli koszty dla banku są
    > spooooooro większe niż te 58zł. Sam czas pracy analityka + prowizja
    > dla agenta etc...

    Tak i na miesiac , dwa w plecy, nabiegasz sie po papierki (np.
    zaświadczenie
    o zatrudnieniu, jeśli dotyczy to zaświadczenie o uregulowanym stos. do
    służby wojskowym itd) nie wiem czy miedzy rezygnacją a ponownym złożeniu
    wniosku nie musi upłynąc jakiś czas np 2 albo 6 miesiecy jak to jest przy
    kredytach odnawialnych...
    A o kosztach i zasadności decyzji mBanku dla stałych klientów to nie
    dyskutuję, bo nadal za wygodę jestem w stanie zapłacić 58 zł rocznie i
    TYLKO
    TYLE.

    > 3. sa banki które dają wznowienie za free - przy
    > spełnieniu pewnych obrotów na karcie.

    Więc nie jest za darmo :) Znowu są jakies warunki, a nie wszyscy je
    spełnią
    (zależy od jakiego limitu)....:) w niektórych bankach jest że jeśli nie
    wykonasz 4 operacji miesięcznie... znowu płacisz :)

    [ Marcin 'Zyga' Rudnicki ]
    [ z...@c...chip.pl ]
    [ GG: # 3486813 ]
    [ zmień club na klub ]

  • 23. Data: 2005-02-01 11:03:25
    Od: Solos <m...@t...pl>

    mm wrote:
    > VC 1000zl
    > VG 2000zl
    > VP 3000zl
    > *średni obrót z ostatnich 6 miesięcy.
    > *można to zgłosić przed lub po wznowieniu karty.
    > *dotyczy oczywiście k.kredytowych :)

    skad masz takie informacje, ja niedawno pytalem sie na Multilinii czy
    jest mozliwosc wznowienia mi w kwietniu VC za darmo (mam sredni
    miesieczny obrot powyzej 1000zl) i powiedzieli mi, ze nie ma takiej
    mozliwosci :(

    --
    Solos
    GG 3115539

  • 24. Data: 2005-02-01 11:08:00
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Powtarzam że 0 zł to nie jest najtaniej :P

    Jesteś kolejną ofiarą działu marketingu :-) ?

> [...]
    > A o kosztach i zasadności decyzji mBanku dla stałych klientów to nie
    > dyskutuję, bo nadal za wygodę jestem w stanie zapłacić 58 zł rocznie i

    Widzę, że masz traumatyczne doświadczenia z wyrabianiem karty w mb. Ale tak
    nie jest wszędzie - uwierz mi :-)

> [...]
    > (zależy od jakiego limitu)....:) w niektórych bankach jest że jeśli
    > nie wykonasz 4 operacji miesięcznie... znowu płacisz :)

    W mbanku możesz mieć dowolny obrót, a i tak bank Cię z opłaty nie zwolni. Te
    "cztery operacje" to nie "w niektórych BANKACH" tylko jednym konkretnym
    banku i jest to raczej wyjątek. Po prostu oferta KK mbanku jest "taka sobie"
    i nietrudno znaleźć coś lepszego. A Ty wbrew faktom piszesz, że oferta
    mbanku jest najlepsza :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 25. Data: 2005-02-01 11:12:24
    Temat: Re: u nas tak jest
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > Czyli wychodzi na to ze lepiej byc ciagle nowym klientem.

    To zjawisko niesamowicie mnie intryguje. Przecież ślepy gołym okiem zauważy,
    że jak świat światem każdy poważny biznes, łącznie z rabowaniem na drogach,
    robił wszystko, aby utrzymać już zdobytych klientów (w przypadku rabunku na
    drogach nazwano to sektorem ubezpieczeń). Pracownicy i klienci to
    najważniejszy kapitał firmy. Są oczywiście przykłady przeciwne - np.
    Wal-Mart, ale chyba na zasadzie wyjątku potwierdzającego regułę. Nie mogę
    zrozumieć, jak nasze firmy wyobrażają sobie budowanie stabilnej bazy
    klientów, jeśli porzucają starych i wydają masę forsy na zdobywanie nowych -
    taka rabunkowa gospodarka szybko spotka się z ograniczoną pojemnością
    środowiska, w końcu nasz nienajbogatszy kraj liczy raptem 38 mln ludzi -
    wliczając w to nieletnich i starców. Operatorzy gsm mogą liczyć na oligopol,
    w końcu telefon komórkowy stał się dobrem powszechnego użytku i każdy musi
    wybrać którąś z trzech (niedługo czterech) firm. Ale banków detalicznych
    jest dużo więcej i wielu z nich grozi realna możliwość poniesienia strat i
    zwinięcia żagli (nawet jeśli nie dosłownie, to z podobnymi skutkami dla
    klonów). Skąd więc ta zgubna tendencja do lekceważenia klientów
    przynoszących firmie stały dochód? Może w zarządach zbyt wiele do
    powiedzenia mają zbyt młodzi i niedoświadczeni ludzie? Wiadomo nie od dziś,
    że dopiero po przeżyciu iluśtam lat człowiek gromadzi dostatecznie wiele
    doświadczeń i staje się zdolny do rzeczywiście obiektywnej oceny otaczającej
    go rzeczywistości. Wykształcenie niby ma pomóc dojrzeć do tego wcześniej -
    ale czy takie wykształcenie, które otrzymują młodzi ludzie w branży
    finansowej? W silnie zhierarchizowanych społeczeństwach starego kapitalizmu
    kariera bankowca przypominała raczej mozolną wspinaczkę ścieżką wydeptaną
    przez poprzedników - dlatego doświadczenia zawodowe poprzednich pokoleń były
    podstawą wychowania nowych. A teraz? Zapanowała moda na zatrudnianie młodych
    yapiszonów jeszcze na studiach, w efekcie znanej wszystkim firmowej obróbki
    traktują oni klientów dokładnie tak, jak firmy - ich samych. Jako dobro
    FMCG, towar szybko zużywalny. Głupie i niedoświadczone społeczeństwo
    dostarcza masowo kolejnych ofiar - po obu stronach lady. Przy czym, o ile
    kraje "od zawsze" kapitalistyczne wyrobiły sobie pewne mechanizmy obronne,
    mają o wiele głębszy rynek pracy i dobre podstawy materialne, o tyle nasz
    rynek jest płytki i bezbronny. To się oczywiście zmieni - i dobrze, jeśli
    niektóre przynajmniej banki o tym pamiętają i już w tej chwili dążą do
    utrzymania klienta. A przecież tak niewiele potrzeba :)

    T.

  • 26. Data: 2005-02-01 11:14:04
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Może w
    > zarządach zbyt wiele do powiedzenia mają zbyt młodzi i
    > niedoświadczeni ludzie?

    Raczej widać dominację działów sprzedaży. Po prostu słupki mają rosnąć, a
    jakim kosztem to na razie nikt się nie przejmuje.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 27. Data: 2005-02-01 11:20:24
    Od: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl>

    Postać zwana Glenn wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
    współrzędnych <g...@b...pl> taki oto post :

    > Eeeee?

    Dla mnie darmowa karta zaczy to że jest bez żadnych kosztów.

    > To w Citi - w innych bankach tego nie ma.

    to był przykład, to że w innych Bankach tego nie ma , nie znaczy że nie ma
    inych opłat "dodatkowych"

    > A w których to, jeśli łaska? Bo z tego co ja wiem mbank jest wyjątkiem,
    > który "zmusza" do posiadania RORu (na razie bezpłatnego).

    BPH i konto Sez@m? Przy promocji trzeba było załozyć konto Sez@m na co
    najmniej 6 miesięcy :)
    W innych promocjach jeśłi nie masz konta to sam dostęp do kanału
    internetowego kosztuje 4 zł/miesięcznie jeśłi karta jest płaska, dodatkowo
    1,25zł/mieś. itd...

    > Są karty o niższym % i dłuższym GP i są za darmo.
    > Nie ma. To, że ty nie znasz tańszych ofert nie oznacza, że nie istnieją.

    To teraz ja posłucham, które???

    > No właśnie widzę to Twoje "rozeznanie".

    tjaa :)))

    Nie bardzo mam czas dłużej ciągnąć tę rozmowę, no ale jeszcze jestem :)

    --
    [ Marcin 'Zyga' Rudnicki ]
    [ z...@c...chip.pl ]

  • 28. Data: 2005-02-01 11:27:45
    Od: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl>

    Postać zwana Glenn wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
    współrzędnych <g...@b...pl> taki oto post :

    > Jesteś kolejną ofiarą działu marketingu :-) ?

    heheh nie, nie jestem, sam potrafię przeprowadzić analizy marketingowe :))

    > Widzę, że masz traumatyczne doświadczenia z wyrabianiem karty w mb.
    > Ale tak nie jest wszędzie - uwierz mi :-)

    :DD
    Też nie, jestem po kilku kartach i w mBanku jest mi najwygodniej, tak więc
    nie mam ochoty znowu się użerać z jakimiś marmurkowymi paniami z okienka
    :)

> [...]
    > mbanku jest "taka sobie" i nietrudno znaleźć coś lepszego. A Ty wbrew
    > faktom piszesz, że oferta mbanku jest najlepsza :-)

    To są przykłady, ponieważ nie mam czasy sięgnąć i wkleić linki do
    regulaminow poszczególnych Banków. A także nie rozmawiamy nt oferty
    kredytwej jako takiej, tylko o "darmowości" kart kredytowych w Bankach w
    Polsce. I dalej uważam że mBank ma najtańszą ofertę KK. :))

    [ Marcin 'Zyga' Rudnicki ]
    [ z...@c...chip.pl ]
    [ GG: # 3486813 ]
    [ zmień club na klub ]

  • 29. Data: 2005-02-01 11:30:29
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Dla mnie darmowa karta zaczy to że jest bez żadnych kosztów.

    I są takie na rynku.

    > to był przykład, to że w innych Bankach tego nie ma , nie znaczy że
    > nie ma inych opłat "dodatkowych"

    Nie ma.

    > BPH i konto Sez@m? Przy promocji trzeba było załozyć konto Sez@m na co
    > najmniej 6 miesięcy :)

    Mam kartę BPH - nie mam tam ROR i karta jest za darmo.

    > W innych promocjach jeśłi nie masz konta to sam dostęp do kanału
    > internetowego kosztuje 4 zł/miesięcznie jeśłi karta jest płaska,
    > dodatkowo 1,25zł/mieś. itd...

    Nie ma takich opłat. Mam tę kartę.

    > To teraz ja posłucham, które???

    A choćby BPH (tutaj dłuższy GP). Rajfi przy Visie Nowej (%).

    > tjaa :)))
    >
    > Nie bardzo mam czas dłużej ciągnąć tę rozmowę, no ale jeszcze jestem
    > :)

    Nie będziesz "ciągnąć" tej rozmowy, bo teza, że "mbank ma najtańsze karty
    kredytowe" jest nie do obronienia? To było wiadomo już na początku :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 30. Data: 2005-02-01 11:32:23
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > heheh nie, nie jestem, sam potrafię przeprowadzić analizy
    > marketingowe :))

    To nie wyklucza bycia ofiarą :-) A nawet powiem więcej - to może być czynnik
    podwyższający takie ryzyko :-)

    > I dalej uważam że mBank ma najtańszą ofertę KK. :))

    Uważać możesz - to wolny kraj. A że to nie jest prawda, to już inna sprawa.

    > Pozdrawiam
    Ja również :-)

    przyszłość/ Woody Allen