  • Data: 2005-02-01 12:45:32
    Temat: Re: KK mBank Promocja - zenada
    Od: "Marcin" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> napisał(a):

    > przenieś ten limit do innego banku:)
    > w mBanku lepsze towarzystwo zostanie :)

    Coz za elitarny klub - gratuluje czlonkowstwa! :)

    > niby socjalizm się skończył, a wiele osób nadal uważa, że wszystko za darmo
    > się należy

    Zgadza sie - w koncu dla tak doswiadczonego socjalizmem czlowieka jakim
    prawdopodobnie jestes, to naturalne - wiele osob na pewno nie rozumie co to
    znaczy "za darmo", ale oni pewnie nie czytaja tej grupy.

    > bank nie jest instytucją charytatywną, a promocje są po to, aby nowych
    > klientów przyciągać

    Oczywiscie, ze bank nie jest instytucja charytatywna, dlaczego wiec nie stara
    sie utrzymywac stalych klientow?
    Jasne, ze w danym okresie sprzedaz wzrosnie, ale byc moze ci nowi klienci po
    roku wybiora inny bank, ktory zaoferuje promocje. I co wowczas?
    Numer karty nie jest tak istotny (dla niektorych) jak numer telefonu (dla
    niektorych), wiec o ile operatorzy gsm moga olewac stalych klientow (poczytaj
    opinie na pl.misc.telefonia.gsm), bo ci sa przywiazani do swoich numerow, to w
    przypadku bankow wydaje mi sie to juz malo korzystne.