  • Data: 2005-02-01 11:36:19
    Temat: Re: KK mBank Promocja - zenada
    Od: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Postać zwana Glenn wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
    współrzędnych <g...@b...pl> taki oto post :

    > To nie wyklucza bycia ofiarą :-) A nawet powiem więcej - to może być
    > czynnik podwyższający takie ryzyko :-)

    Dobre! :DDDDD

    > Uważać możesz - to wolny kraj. A że to nie jest prawda, to już inna
    > sprawa.

    Nie dostałem także i od Ciebie żadnych konkretnych danych, więc mimo
    wolności Naszego Państwa, dalej będę przekonany o swojej słusznosci.

    > Ja również :-)

    :))

    P.S. - Za szybko odpowiadasz, dlatego nie mam czasu - jestem w pracy :DD
    To nie brak agrumentów :))

    Pozdrawiam :)

    --
    [ Marcin 'Zyga' Rudnicki ]