  • Data: 2005-02-01 12:27:33
    Temat: Re: KK mBank Promocja - zenada
    Od: "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Postać zwana K.N. wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
    współrzędnych <l...@o...pl> taki oto post :

    > Bingo ;-). Tylko, ze ja nie mieszkam na dworcu i musze sie najpierw na
    > takowy dostac :-)

    Całe szczęście!!! :)))

    > A dla mnie bylo lepiej pojechac do multibanku gdzie dostalem za darmo
    > (z deklaracja wplywow - studnet) karte wypukla, z dwa razy wyzszym
    > limitem. (Ah, przeduzenie tez darmowe na podstawie obrotow).

    Gratuluję :)) zresztą poniekąd to ten sam Bank :)

    Pozdrawiam :)

    P.S. -Kiedy cytujesz moje posty coś Ci się dziele z kodowaniem.... mam
    kupę krzaczków.

    --
    [ Marcin 'Zyga' Rudnicki ]
    [ z...@c...chip.pl ]