  • 21. Data: 2012-10-13 21:19:40
    Temat: Re: KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Borys Pogoreło" 1...@4...net

    > Kup sobie cokolwiek z e-papierem, to nie będziesz pisać takich rzeczy.

    Ile mi za to kupno zapłacisz? Czytam dużo z notebooka, netbooka
    i ze smartfonu. I nie narzekam.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2012-10-13 22:13:36
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 13 Oct 2012 21:19:40 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Ile mi za to kupno zapłacisz? Czytam dużo z notebooka, netbooka
    > i ze smartfonu. I nie narzekam.

    Najpierw porównaj, później możesz odwołać powyższe.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 23. Data: 2012-10-14 02:45:32
    Od: www2 <t...@g...com>

    dla zainteresowanych: promocja aktywna mozna kupowac

    https://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/mBank/1151
    4528

    624 juz sprzedane

  • 24. Data: 2012-10-14 04:44:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Borys Pogoreło" khnffi5y5bjz$.x6i892bw9zn7$....@4...net

    > Najpierw porównaj, później możesz odwołać powyższe.

    Wiesz, czego mi najmocniej brakuje, gdy coś czytam?
    Treści. Czy wg Ciebie Kindle da mi lepszą treść niż
    inne ekrany? [po braku treści najmocniej doskwiera
    mi brak panienek -- czy szpanowanie Kindlem może tu
    dopomóc?...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2012-10-14 11:10:40
    Od: www2 <t...@g...com>

    Podzielę się garścią odpowiedzi od mBanku:

    Witam,

    w odpowiedzi na przesłaną przez Pana wiadomość uprzejmie informuję, iż zapis z
    regulaminu informuje o terminie, na który nie może być Pan stroną umowy kredytowej.

    Zgodnie z zapisem z Regulaminu: "W promocji mogą wziąć udział pełnoletnie osoby
    fizyczne, które do dnia 13 października 2012 roku nie były stroną umowy Kredytu o
    korzystanie z karty kredytowej mBanku oraz nie są w trakcie wnioskowania o wydanie
    jakiejkolwiek karty kredytowej mBanku."
    Oznacza to zatem, iż jeżeli na dzień 13.10.2012 r. nie posiadał Pan aktywnej karty
    kredytowej, nie wnioskował Pan o wydanie innej karty kredytowej lub nie jest Pan w
    okresie wypowiedzenia umowy o korzystanie z karty kredytowej z mBanku może Pan
    skorzystać z promocji.

    Mam nadzieję, iż powyższa informacja będzie pomocna.

    Pozdrawiam
    Marta XXXXXXXX
    Wydział Obsługi Klientów mBanku
    Biuro Obsługi Klientów

  • 26. Data: 2012-10-14 11:11:23
    Od: www2 <t...@g...com>

    Witam,

    w nawiązaniu do przesłanej wiadomości uprzejmie informuję, że dyspozycja rezygnacji z
    karty kredytowej jest mBanku całkowicie bezpłatna.

    Zgodnie z Rozdziałem IV. Zasady promocji

    "12.Uczestnik traci prawo do udziału w Promocji, w przypadku gdy w trakcie trwania
    Promocji nastąpiło rozwiązanie umowy Kredytu o korzystanie z karty kredytowej o
    której mowa w rozdziale III pkt. 2, a także w związku z zastrzeżeniem karty
    kredytowej MasterCard Miles&More lub MasterCard Miles&More Premium."

    W związku z powyższym zapisem do dnia 10.12.2012 karta kredytowa musi być aktywna.

    Jeśli po upływie tego terminu podejmie Pan decyzję o rezygnacji z karty to zapraszam
    do kontaktu z mLinią.

    Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne.

    Pozdrawiam
    Monika XXXXXXXXXXXX

  • 27. Data: 2012-10-14 11:11:52
    Od: www2 <t...@g...com>

    Witam,

    w nawiązaniu do Pana wiadomości, uprzejmie informuję, że rezygnacja z karty nie wiąże
    się z opłatami.

    Pragnę poinformować, że jeżeli dokona Pan zastrzeżenia karty przed upływem roku to
    opłata roczna się nie pobierze.

    Mam nadzieję, iż powyższe wyjaśnienia okażą się wyczerpujące.

    Pozdrawiam
    Emilia XXXXXXXXXX

  • 28. Data: 2012-10-14 11:14:36
    Od: www2 <t...@g...com>

    Witam,

    w nawiązaniu do przesłanej wiadomości pragnę poinformować, iż podczas składania
    wniosku nie ma konieczności wprowadzania kodu z groupona.

    Aby wziąć udział w promocji należy dokonać zakupu kuponu umożliwiającego złożenie
    wniosku o Kredyt - kartę kredytową MasterCard Miles&More w mBanku w Promocji
    "Miles&More + czytnik Kindle 4 gratis" na stronie www.groupon.pl, za pośrednictwem
    linku dostępnym w kuponie.

    Ponadto należy dokonać transakcji bezgotówkowych na kwotę nie niższą niż 500 zł kartą
    MasterCard Miles&More lub na kwotę nie niższą niż 1000 zł kartą MasterCard
    Miles&More.

    Mam nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne.

    Pozdrawiam
    Anna XXXXXXXXXX
    Wydział Obsługi Klientów mBanku
    Biuro Obsługi Klientów

    --------------------------------

    Mam nadzieję, że troszkę to pomoże innym w rozeznaniu się w temacie :)
    Jednocześnie dodam, że jestem zszokowany szybkością odpowiedzi - średnio 5 minut i
    odpowiedź jest. A mamy niedzielę.

    Dawno nie korzystałem z maila na kontakt mbank pl. Duży plus, zwłaszcza, że mBank od
    paru lat nie plusuje ;)

    Jeśli macie jakieś swoje odpowiedzi to też możecie sie podzielić ;)

    PS. Wkleiłem każdą odpowiedź jako osobny post - wg mnie lepiej się czyta.

  • 29. Data: 2012-10-14 11:40:35
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 14.10.2012 11:14, www2 wrote:
    > Mam nadzieję, że troszkę to pomoże innym w rozeznaniu się w temacie :)
    > Jednocześnie dodam, że jestem zszokowany szybkością odpowiedzi - średnio 5 minut i
    odpowiedź jest. A mamy niedzielę.

    A potem sie dziwic, ze trzeba dlugo czekac na odpowiedz jak jedna osoba
    potrafi w ciagu godziny 5 pytan zadac. I to pytan, na ktore odpowiedzi
    sa oczywiste i wynikaja z regulaminu.

  • 30. Data: 2012-10-14 13:57:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@j...org napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A potem sie dziwic, ze trzeba dlugo czekac na odpowiedz jak jedna
    > osoba potrafi w ciagu godziny 5 pytan zadac. I to pytan, na ktore
    > odpowiedzi sa oczywiste i wynikaja z regulaminu.

    skoro jedna osoba w ciągu godziny otrzymuje 5 odpowiedzi to chyba nie
    trzeba długo czekać na odpowiedź.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych