  • 11. Data: 2002-01-11 12:28:10
    Temat: Re: KK - jaka polecacie?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jan 11, 2002 at 01:04:13PM +0100, wkg wrote:

    > Szukam, szukam i nie znajuje tego postu, choc kiedys go chyba czytalem.
    > Jezeli mozesz, to podaj date.

    Nie pamietam ;-(

    www.google.com rzadzi ;-)

    > Jezeli chodzi o zablokowanie karty wskutek braku mozliwosci dodzwonienia
    > sie - coz trzeba miec wiecej niz jedna karte.

    Ha, to ja wiem. Nawet cztery nosze codziennie. Tylko ze jak ktos ich
    juz tak poczul, to nigdy wiecej nie chce miec nic wspolnego.

    --

    --w

  • 12. Data: 2002-01-11 12:30:34
    Od: "Pete" <N...@b...com>

    "wkg" <w...@i...pl> w wiadomości news:a1mhj3$lfp$1@news.tpi.pl
    napisał(a)...
    > Fakt, CITI, sorki :)

    Tego banku tez juz nie ma....

    Pete

  • 13. Data: 2002-01-11 12:31:57
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    wkg <w...@i...pl> wrote:

    > Nie jestem pracownikiem Citibanku i nie chcialbym nim być (choc moglem :)) )
    > Co wiecej uwazam, ze ich ROR jest ponizej krytyki. Natomiast wkurzaja mnie 2
    > rzeczy:

    Oj tam :)) usmieszkow nie widziales :)).

    > 1) Stwierdzenia zupelnie bezpodstawne, majace na celu deprecjonowanie osoby
    > wyglaszajacej poglady, uzywane zamiast argumentow, np. "Powiedzial
    > pracownik Citibanku". To jest po prostu smarkateria.

    li Tam poprostu kazda pozytywna wypowiedz na tej grupie o Citi
    jest traktowana jako UFO.

    > 2) Potępianie w diably wszystkiego co sie wiaze z Citi (np. KK) na podstawie
    > opinii o jednym z produktów (ROR czy jak tam to sie u nich nazywa).

    Citi akurat ma pewne zalety ale jej karte nie jest rewelacyjna a
    Citidirect wola o pomste do nieba z tym PINem

    > Jak chcesz polemizowac, rob to z klasa, jak nie masz nic do powiedzenia -
    > coz - pamietasz z pewnoscia przyslowie o mowie, milczeniu, srebrze i zlocie
    > :))

    Milczenie jest brazowe a mowienie zlote

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/

  • 14. Data: 2002-01-11 12:34:05
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    Pete, Ty mnie tu nie łap za słówka :))

    Dla mnie jest. Transakcje kartą rozliczane są na komputerach CITI, poza
    granicami Polski. Dla sklepu poza Polską to ja płacę kartą CITIBANKU. A o
    tym mówie. Oni nawet nie znają Handlowego.

    pzdr
    wkg

  • 15. Data: 2002-01-11 12:36:04
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    > Oj tam :)) usmieszkow nie widziales :)).

    OK ;)))

    pozdrawiam.
    wkg

    PS. Na awarie i tak przmysliwuje srebrna Raiffeisena. Jeżeli ktoś ma jakieś
    opinie, byłbym wdzęczny

  • 16. Data: 2002-01-11 13:12:53
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "wkg" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Co do BZWBK i Lukas - sprobuj zgubic karte gdzies w Hiszpanii i poprosic o
    > dostarczenie nowej.
    > Jeżeli chcemy używać karty za granicą nie powinniśmy miec kart z dziwnych
    > prowincjonalnych banków.

    To ze bank jest polski nie znaczy ze jest gorszy - dla mnie wrecz
    przeciwnie.
    No ale jesli to dla Ciebie jakikolwiek wyznacznik to BZWBK jest wlasnoscia
    AIB (Irlandia) a Lukas Bank Credit Agricole (Francja).
    I na szczescie nie musza sie tak jak wlasciciele nazywac zeby poprawnie
    dzialac.
    Nienawidze makdonaldyzacji jaka prezentujesz.

  • 17. Data: 2002-01-11 13:16:17
    Od: "Pete" <N...@b...com>

    "wkg" <w...@i...pl> w wiadomości news:a1mm45$bdc$1@news.tpi.pl
    napisał(a)...
    > Pete, Ty mnie tu nie łap za słówka :))

    Co ja zrobie, ze jestem formalista....

    > Dla mnie jest. Transakcje kartą rozliczane są na komputerach CITI, poza
    > granicami Polski.

    Zdziwisz sie, nie tylko KK

    > Dla sklepu poza Polską to ja płacę kartą CITIBANKU. A o
    > tym mówie. Oni nawet nie znają Handlowego.

    Wlasnie chcialem wejsc sobie na strone www.bankhandlowy.pl w celu
    sprawdzenia
    wzorow kart po zmianie nazwy. Strana przekierowuje na adres www.citibank.pl
    :-)))
    Tytul strony - Citibank Poland :-))) No i dzial bankowosci detalicznej
    nazywa sie...
    Citibank

    wiec sory za czepialstwo

    Pete

  • 18. Data: 2002-01-11 13:26:17
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    > Zdziwisz sie, nie tylko KK

    Nie, nie zdziwie sie :)).

> [...]
    www.citibank.pl
    > :-)))
    > Tytul strony - Citibank Poland :-))) No i dzial bankowosci detalicznej

    Jasne. W koncu to Citibank przejał Handlowy a nie na odwrot. Nazwa zostala,
    bo ma ustalona renome w kontaktach z zachodnimi bankami i duzych klientow w
    Polsce. Ale to CITICORP.

    pzdr
    wkg

  • 19. Data: 2002-01-11 13:30:56
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    > Ha, to ja wiem. Nawet cztery nosze codziennie. Tylko ze jak ktos ich
    > juz tak poczul, to nigdy wiecej nie chce miec nic wspolnego.

    Jasne. Sadze jednak, ze gdyby z ich rachunku kart zniknelo kilkanascie
    tysiecy, tez nie byliby zachwyceni. Ostatnio Citi zadzonil do mnie w 30 sek
    po przeciagnieciu karty, kasjerka byla zdumiona a ja zachwycony.

    pzdr
    wkg

  • 20. Data: 2002-01-11 13:41:19
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

> [...]
    > dzialac.
    > Nienawidze makdonaldyzacji jaka prezentujesz.

    Witam

    Znowu madrala wie lepiej co ja reprezentuje i co mysle. I nie czyta postu.

    Otóż objasniam w slowach prostych :

    Czyja wlasnoscia chwilowo jest dany bank to czesto wiemy. My wiemy.
    Ale nie wie sklepikarz we Francji, Hiszpanii czy Grecji, szczegolnie taki,
    co uzywa zelazka. Czytaj, mistrzu czytaj uwaznie posty na które odpowiadasz.
    I zacznij mysleć zanim zaczynasz fikać :))
    Nie ustosunkowales sie zreszta do kwestii dostarczenia nowej karty w zamian
    za zgubiona czy zastrzezona.

    Widzisz, pieniadze, to dosyc powazna sprawa, tu trzeba czasem pomyslec,
    pomyslec chlodno. Troche policzyc. Troche poczytac regulaminy. Demagogia nie
    Ci pomoze. Po prostu

    pzdr
    wkg

    pozdrawiam