  • 21. Data: 2014-03-20 13:44:44
    Temat: Re: KK do płatności w walutach?
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu czwartek, 20 marca 2014 08:34:46 UTC+1 użytkownik jn napisał:
    > Citek nawet Amexa ze
    >
    > swoimi kursami "przebijał".

    Placilem MC Citi w dniu 8/02/2014
    na kwote 57,38EUR,
    zaplacilem 249,20PLN
    kurs wyszedl 4,34

    (ponizej zawsze podaje ostatnie kursy z danego dnia)

    co ciekawe nie umiem takiego kursu znalezc na stronie Citi,
    na dzien 7 luty jest 4,3575PLN, na 10 luty 4,3586PLN
    biore kursy z 16:30 bo podobno te sa liczone do kart.

    moglem zaplacic KK Polbanku ale tak wyszlo...

    kursy srednie NBP:
    7.02 4,1865
    10.02 4,1822

    kursy MC:
    7.02 4.1898
    10.02 4,1831

    strata do kursu MC 3,7%

    kurs BZWBK:
    7.02 4.3211
    10.02 4.3201

    kurs AliorBank:
    7.02 4.3723
    10.02 4.3687
    BTW proponuje sprawdzic najnowsze kursy Aliora do platnosci bezgotowkowych, te EUR2
    itd, spread 15% sadze ze to nowy negatywny rekordzista.

    mBank pobiera prowizje (przy kartach pzeliczanych od razu na PLN 5% przy transkacji w
    EUR i 6% przy pozostalych transakcjach).

    W obliczu powyzszego mam wrazenie, ze kursy City nie sa az tak tragiczne, zwlaszcza
    ze poza eur dolicza 1% a nie 3% jak np. BZWBK.

  • 22. Data: 2014-03-20 13:45:20
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

> [...]

    BTW proponuje sprawdzic najnowsze kursy Aliora do platnosci bezgotowkowych, te EUR2
    itd, spread 15% sadze ze to nowy negatywny rekordzista.

    mBank pobiera prowizje (przy kartach przeliczanych od razu na PLN 5% przy transkacji

  • 23. Data: 2014-03-20 20:14:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 19.03.2014 08:26, quiris pisze:

    > Śmiem twierdzić, że konsultant nie powiedział prawdy... W sumie sam
    > jestem ciekaw wyników ,,prania"... Daj znać o rezultatach :)

    Dzwonili do mnie i nawet mnie umówili z jakąś osobą w oddziale, że
    będzie na mnie czekać o wyznaczonej godzinie i bla bla bla. Jednak nie
    udało mi się dotrzeć. Jutro do Pani zadzwonię, bo do mnie dzwoniła i
    wypytam ją telefonicznie czy rzeczywiście się da, mieć tę kk bez konta.

    Xenocide

  • 24. Data: 2014-03-21 13:42:41
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-03-20 13:44, Krzysiek pisze:

> [...]
    > na dzien 7 luty jest 4,3575PLN, na 10 luty 4,3586PLN
    > biore kursy z 16:30 bo podobno te sa liczone do kart.

    Citi do kart ma inną tabelę. Dostępną tylko na Citiphonie.

    --
    Pete

  • 25. Data: 2014-03-23 11:56:29
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu piątek, 21 marca 2014 13:42:41 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Citi do kart ma inną tabelę. Dostępną tylko na Citiphonie.

    tak tez wynika z tego pliku
    https://www.online.citibank.pl/retail/files/kursy/pd
    f/kursy_rozliczeniowe_kart_kredytowych_poza_polska.p
    df

    gdzie podaja kurs do przeliczenia ale niestety nie ma archiwum.

    Jednak z obserwacji poczynionej w tym przykladzie i z kilkukrotnego sprawdzenie w tym
    pliku kurs do kart jest zawsze _lepszy_ niz kurs z tabeli na www.