  • 11. Data: 2014-03-18 22:33:39
    Temat: Re: KK do płatności w walutach?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > przeliczniki potwierdzałem w banku - nie u "zwykłego" doradcy, tylko
    > dyrektora oddziału - potwierdził, że przeliczenia są bezpośrednio na PLN
    > wg tabeli VISA

    najlepszym potwierdzeniem jest wykonanie transakcji i obliczenie kursu +
    odniesienie do średniego NBP

    dyr placówki nie sprzedaje kart i jego wiedza na ich temat może być
    nikła (no chyba, że sam korzysta)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2014-03-18 22:42:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 18.03.2014 20:53, quiris pisze:

    > Karta Visa SimplyOne nie jest wbrew pozorom darmowa. Jest to karta,
    > która w jednym plastiku ma zintegrowane dwie karty: debetową i
    > kredytową.

    Dzisiaj rozmawiałem z konsultantem i twierdził, że karta może działać
    jako zwykła kk bez funkcji debetowej, więc jak będę miał czas to przejdę
    się do oddziału, żeby to sprawdzić w praniu.

    Xenocide

  • 13. Data: 2014-03-19 08:26:58
    Od: quiris <l...@b...biz>

    On 2014-03-18, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Dzisiaj rozmawiałem z konsultantem i twierdził, że karta może działać
    > jako zwykła kk bez funkcji debetowej, więc jak będę miał czas to przejdę
    > się do oddziału, żeby to sprawdzić w praniu.

    Śmiem twierdzić, że konsultant nie powiedział prawdy... W sumie sam
    jestem ciekaw wyników ,,prania"... Daj znać o rezultatach :)

    --
    Pozdrawiam,
    Robert

  • 14. Data: 2014-03-19 10:00:48
    Od: jn <j...@g...pl>

    quiris pisze:

    > Śmiem twierdzić, że konsultant nie powiedział prawdy... W sumie sam
    > jestem ciekaw wyników ,,prania"... Daj znać o rezultatach :)

    Zgadza się. Wg regulaminu tej karty, nie może ona działać bez powiązania z
    rachunkiem osobistym służącym do obciążeń debetowych.

  • 15. Data: 2014-03-19 19:42:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Zgadza się. Wg regulaminu tej karty, nie może ona działać bez powiązania
    > z rachunkiem osobistym służącym do obciążeń debetowych.

    to może ktoś chętny do TESTU KK w walutach?

    w określonym dniu wykonujemy transakcje w walutach obcych i na pbb
    podajemy przeliczniki

    planuję kupić kilka piosenek w iTunes (po 0,99 euro), płacąc za każdą
    inną kartą (będzie trochę zabawy w przypinanie i odpinanie kart)

    są zainteresowani?

    obecnie mam KK T-mobile z Polbanku (ale tej testować nie trzeba), VC z
    Mille oraz dwa citki (silver VC i gold MC)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2014-03-19 21:39:00
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Wed, 19 Mar 2014 19:42:07 +0100
    RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > to może ktoś chętny do TESTU KK w walutach?
    >
    > w określonym dniu wykonujemy transakcje w walutach obcych i na pbb
    > podajemy przeliczniki

    Z tymi przelicznikami w danym dniu tez tak latwo nie jest.

    Kiedys w Niemczech wyjalem po 100 euro karta mBanku, prowadzona w
    zlotowkach. W bankomatach roznych bankow, jedna wyplata ok. 15 minut po
    drugiej.

    Kilka zlotych roznicy.

    2009-08-15 2009-08-17 WYPŁATA W BANKOMACIE
    SPARKASSE KOELNBONN/NEUMARKT -424,35

    2009-08-15 2009-08-17 WYPŁATA W BANKOMACIE
    *DEUBA /NEUMARKT/N -427,94

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 17. Data: 2014-03-19 22:40:32
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Mille oraz dwa citki (silver VC i gold MC)

    Citi nie ma co testować, ma dramatycznie fatalne kursy. Chyba najgorsze.

    Michall

  • 18. Data: 2014-03-20 04:50:54
    Od: jn <j...@g...pl>

    MichalL pisze:

    > Citi nie ma co testować, ma dramatycznie fatalne kursy. Chyba najgorsze.

    Potwierdzam. Zwinąłem się z tego powodu z citka po 4 okresach rozliczeniowych.
    Szok konsultantki, która nie była w stanie mnie przekonać do zostania, był bezcenny.

  • 19. Data: 2014-03-20 08:05:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-03-20 04:50, jn pisze:

    > Potwierdzam. Zwinąłem się z tego powodu z citka po 4 okresach
    > rozliczeniowych. Szok konsultantki, która nie była w stanie mnie
    > przekonać do zostania, był bezcenny.

    citek miał zawsze słabe kursy, ale czy słabsze od Mille?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 20. Data: 2014-03-20 08:34:46
    Od: jn <j...@g...pl>

    RobertS pisze:

    > citek miał zawsze słabe kursy, ale czy słabsze od Mille?

    Moje doświadczenie z Mille mam tylko z Amexem. I niestety. Citek nawet Amexa ze
    swoimi kursami "przebijał".