  • 1. Data: 2006-10-02 18:16:50
    Temat: KK blokowanie transkacji zdalnych
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Chcialbym sobie wyrobic KK ale po lekurze archiwum grupy
    mam obawy zwiazane z transakcjami zdalnymi. Niby gdzies
    tam w regulacjach Visa/MC jest napisane, ze to nie posidacz
    karty odpowiada za trnaskacje dokonane przez oszustow
    ale w Polsce roznie to bywa. W archiwum sa narzekania
    na praktycznie kazdy bank. Zreszta nawet jezeli bank uznalby
    w konu reklamcje to i tak trzeba by tracic czas, dzwonic, wyasniac
    itp. W zwiazku z tym mam pytanie w jakim banku mozna
    zablokowac trnaskacje zdalne karta albo ustawic limit
    dla trankacji zdalnych inny niz dla 'rzeczywistych' (najlepiej
    zero)

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2006-10-02 19:15:58
    Temat: Re: KK blokowanie transkacji zdalnych
    Od: "Mark ITSU" <m...@w...pl>

    > Chcialbym sobie wyrobic KK ale po lekurze archiwum grupy
    > mam obawy zwiazane z transakcjami zdalnymi. Niby gdzies
    > tam w regulacjach Visa/MC jest napisane, ze to nie posidacz

    Widze że rozpoczynasz przygode z bankowościom.
    Polecam VW bank direkt - bezpłatnie i bezpiecznie - NIemieckie standarty
    bezpoieczeństwa.

  • 3. Data: 2006-10-02 19:28:17
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@w...pl> napisal(a):

    [ciach]

    Czy ktoś z Was ma pomysł, dlaczego właściwie Kolina tak uporczywie i
    długotrwale reklamuje ten bank? Bo nie widzę tutaj bezpośrednich
    korzyści finansowych, a trollowanie w taki sposób to raczej
    się prędziutko nudzi i kończy. ;-)
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2006-10-02 19:48:58
    Od: "Mark ITSU" <m...@w...pl>

    > się prędziutko nudzi i kończy. ;-)
    > --

    A może dla odmiany kolega by coś merytorycznie na liste napsał?

  • 5. Data: 2006-10-02 20:16:34
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Marcin" <k...@k...de> writes:

> [...]
    > zablokowac trnaskacje zdalne karta albo ustawic limit
    > dla trankacji zdalnych inny niz dla 'rzeczywistych' (najlepiej

    Tylko plaska karta, ktorej wydawca nie da autoryzacji przy transakcji
    bez odczytu paska magnetycznego. Wciaz oczywiscie mozna obciazyc bez
    autoryzacji i tez wymaga to wtedy reklamacji.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 6. Data: 2006-10-02 21:41:41
    Od: "zenek" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Mark ITSU" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Widze że rozpoczynasz przygode z bankowościom.

    Szczym??

  • 7. Data: 2006-10-02 23:03:54
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 2 Oct 2006 23:41:41 +0200, "zenek" <z...@w...pl> wrote:

    >Szczym??

    Nie, siusiamy ;)

    PG

  • 8. Data: 2006-10-03 06:29:51
    Od: mirekm <m...@g...pl>

    Samotnik wrote:
> [...]
    > długotrwale reklamuje ten bank? Bo nie widzę tutaj bezpośrednich
    > korzyści finansowych, a trollowanie w taki sposób to raczej

    Skoda Fabia i niespłacony kredyt. Będzie się mścił za te dwa
    nieszczęścia do końca życia.

    pozdrawiam,

    mirek

  • 9. Data: 2006-10-03 06:34:43
    Od: "Mark ITSU" <m...@w...pl>

    > Skoda Fabia i niespłacony kredyt. Będzie się mścił za te dwa
    > nieszczęścia do końca życia.

    A co do tego ma moja szkoda?

  • 10. Data: 2006-10-03 08:38:28
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > bez odczytu paska magnetycznego. Wciaz oczywiscie mozna obciazyc bez
    > autoryzacji i tez wymaga to wtedy reklamacji.

    Podobno w mbanku mozna przez mlinie ustawic limit transakcji zdalnych dla
    zlotej rybki na 0
    Ale glowy sobie uciac nie dam
    Arek