    From: "Marcin" <k...@k...de>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK blokowanie transkacji zdalnych
    Date: Mon, 2 Oct 2006 20:16:50 +0200

    Witam

    Chcialbym sobie wyrobic KK ale po lekurze archiwum grupy
    mam obawy zwiazane z transakcjami zdalnymi. Niby gdzies
    tam w regulacjach Visa/MC jest napisane, ze to nie posidacz
    karty odpowiada za trnaskacje dokonane przez oszustow
    ale w Polsce roznie to bywa. W archiwum sa narzekania
    na praktycznie kazdy bank. Zreszta nawet jezeli bank uznalby
    w konu reklamcje to i tak trzeba by tracic czas, dzwonic, wyasniac
    itp. W zwiazku z tym mam pytanie w jakim banku mozna
    zablokowac trnaskacje zdalne karta albo ustawic limit
    dla trankacji zdalnych inny niz dla 'rzeczywistych' (najlepiej
    zero)

    Pozdrawiam

    Marcin