  • 1. Data: 2006-10-02 16:35:27
    Temat: Jaki bank udzieli kredytu na 100% wartości działki budowlanej?
    Od: Wersor <w...@g...com>

    Jak w temacie.
    Jaki bank udzieli kredytu na 100% wartości działki budowlanej? Gdzie nie
    pytałem trzeba wnieść spory wkład własny - 50%, niestety nie mogę tyle
    wpłacić. Czy jest taki bank?

    Ewentualnie pytanie zastępcze, jaki bank udzieli kredytu konsumpcyjnego
    o wartości 60-70 tys? Banki oceniają moją zdolność kred. przy
    ewentualnym zakupie mieszkania na 200tys do niemal 300 (zależnie od
    banku), ale jak jest z kredytem konsumpcyjnym?

    Zabezpieczeniem mogła by być jedynie owa działka.

    --
    W.
    Odpowiadając usuń wszystkie x z adresu.

  • 2. Data: 2006-10-02 21:33:41
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    Użytkownik "Wersor" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie.
    > Jaki bank udzieli kredytu na 100% wartości działki budowlanej? Gdzie nie
    > pytałem trzeba wnieść spory wkład własny - 50%, niestety nie mogę tyle
    > wpłacić. Czy jest taki bank?
    Napisz w jakich pytałeś bo wg mnie trzy z sąsiadujących czyli PKO BP
    Millenium i BPH udzielają warunkiem jest doubezpieczenie wkładu

> [...]
    > wartości 60-70 tys? Banki oceniają moją zdolność kred. przy ewentualnym
    > zakupie mieszkania na 200tys do niemal 300 (zależnie od banku), ale jak

    Może WBK 15 pensji .....ale to %% zabójcze

    Dawidek

  • 3. Data: 2006-10-03 14:11:18
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Wersor <w...@g...com> wrote in

    > Jak w temacie.
    > Jaki bank udzieli kredytu na 100% wartości działki budowlanej? Gdzie nie
    > pytałem trzeba wnieść spory wkład własny - 50%, niestety nie mogę tyle
    > wpłacić. Czy jest taki bank?

    KB.

    --
    ___//] ____ Wozik http://wozik.com