  • 1. Data: 2006-10-02 11:56:33
    Temat: ecard nowe wdrożenie
    Od: "Magnat" <m...@p...onet.pl>

    Prnews informuje o przełomie w płatnościach online
    ecrad wprowadza możliwość płacenia kartami debetowymi w sieci, na razie
    jeszcze nie podpisano umów z bankami ale wprowadzona nowinka prognozuje nową
    jakośc w polskim internecie, przecież jeszcze wielu kielntów nie ma kredytówek
    przez co zakupy online sa dla nich znacznie utrudnione...
    a już niuedługo każdy Kowalski będzie mógł sobie szybko i bez większych
    problemów doładować skypa, kupić bilet w low costach albo ksiązkę w merlinie
    jak myślicie czy szykuje sie nam przełom w intrnetowym handlu i płatonościach
    online??

  • 2. Data: 2006-10-02 15:04:57
    Temat: Re: ecard nowe wdrożenie
    Od: "Piotr" <piotr@centrum_.cz>

> [...]
    > nową
    > jakośc w polskim internecie, przecież jeszcze wielu kielntów nie ma

    a co w tym dziwnego? kazda debetowka mozna placic w internecie jesli bank na
    to zezwoli...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 3. Data: 2006-10-02 16:12:26
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Magnat wrote:
    > jak myślicie czy szykuje sie nam przełom w
    > intrnetowym handlu i płatonościach online??

    Nie.
    Kto chce, to już płaci np. eKartą, Allekartą itd.
    Kto nie chce albo się boi - to nie płaci.

  • 4. Data: 2006-10-02 16:36:21
    Od: "Walter" <w...@o...pl>

    > Nie.
    > Kto chce, to już płaci np. eKartą, Allekartą itd.
    > Kto nie chce albo się boi - to nie płaci.

    lub VE z inteligo, karty debetowe maja kody CVV2 ale rzeczywiscie tylko
    inteligo udopstepnil na razie placenie ichnia karta. bo to bank stricte
    internetowy

    pozdr

  • 5. Data: 2006-10-02 18:31:38
    Od: Michal <s...@j...be>

    On 2 Oct 2006 18:36:21 +0200, Walter wrote:

    > lub VE z inteligo, karty debetowe maja kody CVV2 ale rzeczywiscie tylko
    > inteligo udopstepnil na razie placenie ichnia karta. bo to bank stricte
    > internetowy

    Ee, nie tylko - np. Millennium też płacić w necie VE pozwala.

    Michał

  • 6. Data: 2006-10-03 07:27:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bogdan B. napisał(a):

    > Nie.
    > Kto chce, to już płaci np. eKartą, Allekartą itd.
    > Kto nie chce albo się boi - to nie płaci.

    Ale eKarta, Allekarta to po pierwsze odrebny produkt, po drugie to
    promil wszystkich kart. Poza tym tutaj inna technologia, to nie
    zezwolenie na platnosc plaska karta, tylko zastosowanie dodatkowego
    hasla, co ma zwiekszyc bezpieczenstwo. Nie bedziesz musial zakladac
    osobnego konta, tylko korzystasz z tej karty, ktora juz masz w portfelu.
    Dla zdecydowanej wiekszosci Polakow to rewolucja. Dla Ciebie moze nie,
    ale wiesz - prawo wielkich liczb ;) a nie wyjatki w postaci Twojej osoby
    czy innych tutaj piszacych

  • 7. Data: 2006-10-03 17:25:35
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > (...) Dla zdecydowanej wiekszosci Polakow to rewolucja. Dla
    > Ciebie moze nie, ale wiesz - prawo wielkich liczb ;) a nie wyjatki w
    > postaci Twojej osoby czy innych tutaj piszacych

    IMHO zdecydowanej większości technologia nie robi różnicy, bo jak z gazet
    wiadomo w Internecie siedzą hakerzy i do Internetu kartę strach podłączyć
    (proszę nie poprawiać poprzedniego zdania, zdaję sobie sprawę jak brzmi).
    Nadal jestem zdania że kto chce i się nie boi to już teraz znajdzie metodę.
    BTW przypomina mi to dyskusję na grupie z okazji wejścia w życie ustawy o
    podpisie elektronicznym - było wiele opinii co z tego wyniknie. Nic nie
    wynikło - przynajmniej dla indywidualnych użtkowników.

    z malkontenckim pozdrowieniem :-)
    Bogdan B.

  • 8. Data: 2006-10-03 23:20:58
    Od: "Piotr" <piotr@centrum_.cz>

> [...]
    > wiesz - prawo wielkich liczb ;) a nie wyjatki w postaci Twojej osoby czy

    tylko tak - pod wzgledem newsa - przeciez to zadna rewolucja - 3d dziala od
    bardzo dawna przeciez... a czy dziala przy debetowej, kredytowej czy innej -
    to przeciez jest wylacznie sprawa banku. inna sprawa to "uwolnienie"
    elektronow - imho bardzo nakreci sprzedaz internetowa, ale nie wiem czy
    nagle wszyskie banki zaczna cos takiego oferowac - patrzac na inne rynki -
    ogolnie 3d to raczej chwyt marketingowy i tyle, a samo 3d jest rownie
    bezpieczne jak cvv2.... (no, moze odrobine bezpieczniejsze - przynajmniej w
    teorii). osobiscie - nigdy w zyciu bym sie nie zdecydowal na placenie taka
    karta - od tego mam ekarte oraz kk gdzie mam dobre ubezpieczenie od dziwnych
    transakcji...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 9. Data: 2006-10-03 23:33:07
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

> [...]
    > hasla, co ma zwiekszyc bezpieczenstwo. Nie bedziesz musial zakladac
    > osobnego konta, tylko korzystasz z tej karty, ktora juz masz w portfelu.

    Znaczy się, lepiej się wstrzymać z eKartą mBanku? Jak myślisz, będzie
    można VE mBanku płacić? Trochę w tym momencie eKarta stałaby się
    bezsensowna, więc pewno nie.

    --
    *Schliesky* email: schliesky at gazeta kropka pl
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,