  • 1. Data: 2006-10-03 06:56:14
    Temat: Multibank - rachunek oszczednosciowy
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Tak sobie czytam i wydaje mi sie, ze jezeli mam ustawiona kwote progowa
    powiedzmy na 1 tys PLN, to w przypadku np. zeskanowania karty nie da sie
    wydrenazowac z mojego konta wiecej niz wspomniany 1 tys PLN (zakladajac, ze
    sie zoreirntuje jakos szybko). Dobrze rozumuje ?

    Ale jednoczesnie, na moim rachunku nie moze byc NIGDY wiecej niz 1 tys PLN
    bo wszystko powyzej kwoty progowej jest automatycznie przekazywane na
    rachunek oszczednosciowy, wobec czego pozostaje mi splacanie KK na raty, a i
    jakiegos wiekszego przelewu tez nie zrobie. Dobrze rozumuje ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2006-10-03 07:24:36
    Temat: Re: Multibank - rachunek oszczednosciowy
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Kwota graniczna jest chyba wieksza niz ten 1 tysiac. Poza tym w ciagu
    > dnia mozesz miec wiecej srtodkow - bilansuje sie to o 24

    Mozna sobia ta kwote ustawic na wyzsza ale min. dla konta JA to 1 tys, dla
    Aquariusa min. to 2 tys. A mnie raczej chodzi, zeby mi nitk nie zakosil
    przypadkiem kasy jezeli kiedys bede trzymal na tym kocie jakies wieksze
    srodki. Ewentualnie gdyby wprowadzono jakies subkonta to by to bylo dla mnie
    idealne rozwiazanie, ale subkont nie ma poki co, a rachunek oszczedniosciowy
    jest.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2006-10-03 07:25:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

  • 4. Data: 2006-10-03 09:37:50
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Mithos wrote:
> [...]
    > rachunek oszczednosciowy, wobec czego pozostaje mi splacanie KK na raty, a i
    > jakiegos wiekszego przelewu tez nie zrobie. Dobrze rozumuje ?
    Tak. Dlatego ja wyłączyłem automatyczne przelewy dla RO, niestety dla KH
    się nie da :(

    KJ

  • 5. Data: 2006-10-03 17:08:42
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

> [...]
    > srodki. Ewentualnie gdyby wprowadzono jakies subkonta to by to bylo dla
    > mnie idealne rozwiazanie, ale subkont nie ma poki co, a rachunek

    Mozesz wylaczyc automat i samemu przelewac miedzy kontem glownym a kontem
    oszczednosciowym.Wg. mnie duzo lepsze rozwiazanie gdy panujesz nad swoimi
    wydatkami. Zreszta w razie czego mozna przelac przez Internet/telefon.
    Tak mialem, gdy jeszcze mialem konto w Multi.