  • 11. Data: 2014-03-13 21:33:41
    Temat: Re: KK Rajfi-Półbank - czas uciekać
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Mar 2014 22:06:12 +0100, koala napisał(a):

    > Wg płachty (a3) z "tabelą..." niestety również dotyczy wszystkich
    > partnerskich plastików ;-(

    Skąd info? Jakiś link może masz?

    Bo do mnie doszło wczoraj od Rajfiego tylko niezamawiane podwyższenie
    limitu na karcie...

    --
    Imka

  • 12. Data: 2014-03-13 21:42:22
    Od: j...@g...com

    Mam pytanie odnośnie pozycji "ubezpieczenie od śmierci i utraty pracy". Stawka w
    tabeli to 0,18% kwoty zadłużenia na wyciągu miesięcznym. Czy to ubezpieczenie jest
    obowiązkowe? Teraz tego nie mam - kartę (VISA) mam jeszcze ze starego Polbanku, a gdy
    podpisywałem umowę karty, to żadnych ubezpieczeń jeszcze wtedy nie wciskali.

  • 13. Data: 2014-03-13 22:00:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > I do tego czasu (jeśli mnie nie zwolnią z opłaty jak np. w Citi) to
    > rezygnuję z KK i konta. 4 transakcje miesięcznie to nie problem. Nie
    > lubię "wykręcać obrotu", nie dbam o to, nie chce mi się. Mogę mieć limit
    > transakcji, np. te 72 transakcje/rocznie (zaraz tego nie będzie).
    >
    > Pozdrawiam,
    > Barmanq

    moja KK również kończy się jesienią i planuję zrobić dokładnie tak jak
    napisałeś
    miesięcznie 4 transakcje ok, ale 12kzł w roku nie zrobię (wolę citkiem
    płacić) więc albo mnie zwolnią, ale koniec przygody z tymi bankami

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2014-03-13 22:29:08
    Od: "Adam" <d...@p...onet.pl>

    > Skąd info? Jakiś link może masz?
    >
    > Bo do mnie doszło wczoraj od Rajfiego tylko niezamawiane podwyższenie
    > limitu na karcie...

    Też mi przyszło , a jakoś tak do tygodnia potem grubsza koperta z pismem
    przewodnim, płytką cd , przewodnikiem dla klientów , i wyciągiem z toip
    /wszystko ładnie i czytelnie/ Niestety wygląda na to że bycie klientem
    Raiffiego to wyjątkowy przywilej, a za przywileje trzeba płacić.
    Jedno zdanie mnie rozśmieszyło " Ze względów technicznych zmieniają się
    natomiast niektóre warunki korzystania z wybranych produktów"

    Pozostaje otwarte pytanie czy jest jakis bank , który daje porównywalną
    ofertę z dawnym Polbankiem

    Pozdrawiam
    Adam

  • 15. Data: 2014-03-13 23:16:29
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-03-13 20:47, Pete pisze:

    > Właśnie skasowali.

    Jakiś link do powiadomienia ?

    --
    Pzdr

    J_K_K

  • 16. Data: 2014-03-14 01:56:41
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-03-12 21:41, RobertS pisze:

    > KK T-mobile również to dotyczy? po tym jak skasowali cb używam tylko do
    > transakcji w walutach obcych, bo przeliczniki ma godne

    Wlaśnie wyciągnąłem ze skrzynki żółtą makulature + płytke CD
    z nowymi tabelami, regulaminami itp. - zawracaniem dupy

    No cóż .... żegnaj Złotko - zlikwidowanie zniesienia opłaty rocznej za
    ilość transakcji dyskwalifikuje u mnie definitywnie Golda, bo nie będę
    się skręcał żeby wyrobić
    2kzl limit miesięczny ;P

    Frikowy Citek za to skorzysta na prowizjach od drobnych w sumie kwot,
    ale jest ich sporo w każdym miesiącu - łącznie na co najmniej tysiaka ;)

    Pozdro

  • 17. Data: 2014-03-14 02:41:12
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Adam" <d...@p...onet.pl> writes:

    > Też mi przyszło , a jakoś tak do tygodnia potem grubsza koperta z
    > pismem
    O, i mi też ze 2 dni temu ...
    > przewodnim, płytką cd , przewodnikiem dla klientów , i wyciągiem z toip
    O, dobrze wiedzieć. Bo mi jakoś o zmianie moneybacku w zeszłym roku to
    zapomnieli przysłać.

    KJ

  • 18. Data: 2014-03-14 04:16:21
    Temat: Re: KK Rajffeisen Polbank
    Od: "StanLeo" <h...@j...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Jakiś link do powiadomienia ?

    Prawda, skasowali.
    Otrzymałem papierową TOiP dla KK, ważna od 17 Maj 2014.
    Nagroda "Zwrot Kwot" jest tylko dla kart prestiżowych - 1 zł za każde 100
    PLN. Dla pozostałych kart rubryki są puste (nic w nich nie napisano).

  • 19. Data: 2014-03-14 08:55:08
    Od: jn <j...@g...pl>

    Mam pytanie odnośnie waluty rozliczeniowej kart.
    W załączonym do pakietu CD jest dokument o nazwie "Tabela funkcjonalności".
    Wynika z niego, że dla kart VISA wydanych w ramach byłego Polbanku (np.
    Praktyczna VISA, Komfortowa VISA), walutą rozliczeniową jest PLN?! Karty VISA z
    Raiffeisena (np. VISA Classic) mają walutę USD. Czy to oznacza, że bank będzie
    teraz naliczać 3% prowizji za transakcje walutowe od wszystkich transakcji w
    walucie innej niż złoty dla karty VISA? Czy to nie za duża pazerność?

  • 20. Data: 2014-03-14 09:41:58
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-03-13 23:16, J_K_K pisze:

    > Jakiś link do powiadomienia ?

    Link do powiadomienia to przesyłka od poczty z trąbką.
    Informacje w TOiP i żółtej książeczce z wyszczególnionymi zmianami.

    --
    Pete