eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Lukasa mi sie bedzie konczyc... › Re: KK Lukasa mi sie bedzie konczyc...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.atman.pl!newsfe
    ed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Dave" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Lukasa mi sie bedzie konczyc...
    Date: Fri, 31 Jan 2003 09:43:37 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <b1dcum$87t$1@news.tpi.pl>
    References: <b16eca$c19$1@topaz.icpnet.pl> <1...@n...onet.pl>
    <b1bjg9$iuo$1@shilo.silesia.pik-net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.117.195.25
    X-Trace: news.tpi.pl 1044002582 8445 195.117.195.25 (31 Jan 2003 08:43:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 31 Jan 2003 08:43:02 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:226357
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b1bjg9$iuo$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > <k...@z...pl> wrote in message
    > news:161a.000000d2.3e394088@newsgate.onet.pl...
    > > Jeżeli będziesz rezygnował z KK Lukasa musisz pisemnie (!!!) złożyć taką
    > > deklarację w oddziale. NIe pamiętam jaki okres czasu wcześniej ale na
    > pewno
    > > jest to minimum 30 dni, więc się zastanów.
    >
    > Eee, ja dzisiaj zamknąłem KK Lukasa - i nic nie wypisywałem. I niestety o
    > ile rok temu Lukas bardzo mi się podobał to z czasem robił na mnie coraz
    > gorsze wrażenie. Już jakiś czas temu zamknąłem konto, teraz przyszła pora
    na
    > kartę. Obsługa jak zwykle niby miła, ale wkurza mnie w Lukasie totalny
    brak
    > prywatności. Jest to najgorszy bank IMHO pod tym względem. Wszyscy słyszą
    co
    > mówisz. Byłem jako jedyny klient w oddziale i trzech pozostałych
    pracowników
    > stało koło nas (mnie i obsługującego mnie pracownika) i po prostu słuchało
    o
    > czym rozmawiamy - troszkę to deprymujące. Oczywiście potwierdzenia
    > zamknięcia karty nie dają.

    pierwszy raz slysze zeby ktos zamykal rachunek karty dlatego ze jak
    przyjdzie do oddzialu to pracownicy go sluchaja (i to wszyscy). Chcialbys
    zeby nikt nie sluchal - pewnie znajdziesz takie banki ze bedziesz musial sie
    prosic zeby ktos cie wysluchal.. Ja tam mam KK Lucasa i sobie ja cenie -
    najtansza KK na rynku (w wersji z karta dodatkowa), w oddziale zjawilem sie
    tylko 2 razy - raz po odbior karty a 2 po zwiekszenie limitu kredytowego. I
    to jest bardzo cenne ze Lucas patrzac na historie rachunku karty ocenia
    klienta i bez zadnych zaswiadczen po jakims czasie godzi sie na podniesienie
    limitu.

    D.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1