  • Data: 2003-02-03 13:55:11
    Temat: Re: KK Lukasa mi sie bedzie konczyc...
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <k...@z...pl> wrote in message
    news:4859.0000006c.3e3a3cba@newsgate.onet.pl...
    > do dobrych rzeczy jak i profesjonalnej obsługi bardzo łatwo się
    przyzwyczaić i
    > potem cżłowiek się robi wygodny i wymagający. Cóż - konkurencja Panie
    Szanowny.
    > Kredytówek w tej chwili na rynku jest dużo więcej niż rok temu i Lukas
    powinien
    > zaoferować nieco więcej (aby utrzymać klienta/zdobyć nowego) niż 2 lata
    temu
    > startując ze swoją KK

    Ooo, to mi właśnie chodziło po głowie :-))) Z KK Lukasa miałem takie same
    odczucia jak z Eurokontem. Po pewnym czasie używania stwierdziłem, że
    konkurencja idzie do przodu a Eurokonto i KK Lukasa stoją w miejscu. KK
    Lukasa była świetna rok temu. W tej chwili (może poza ceną) jest IMHO ledwie
    przeciętna.

    K. Kowalski