  • Data: 2003-02-03 13:52:51
    Temat: Re: KK Lukasa mi sie bedzie konczyc...
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Dave" <w...@o...pl> wrote in message
    news:b1dcum$87t$1@news.tpi.pl...
    > pierwszy raz slysze zeby ktos zamykal rachunek karty dlatego ze jak
    > przyjdzie do oddzialu to pracownicy go sluchaja (i to wszyscy).

    Też pierwsze słyszę - a któż to taki?

    > Chcialbys
    > zeby nikt nie sluchal - pewnie znajdziesz takie banki ze bedziesz musial
    sie
    > prosic zeby ktos cie wysluchal..

    Tak - oczekuję w banku prywatności. Lukas jej nie zapewnia, podobnie jak
    Millennium (ale tu jest i tak lepiej). Po prostu stanowiska są za blisko
    siebie - a do tego w Lukasie nie ma żadnych przegródek i jest pogłos w
    pustych dosyć salach. W takim MultiBanku to mogę sobie przejść na stanowisko
    siedzące, które jest nie najgorzej odizolowane (choć i to ideał nie jest z
    pewnością).

    > Ja tam mam KK Lucasa i sobie ja cenie -
    > najtansza KK na rynku (w wersji z karta dodatkowa)

    Też sobie ceniłem. Ale ja nie jeżdżę maluchem tylko dlatego, ze jest
    najtańszy na rynku. KK Lukasa to nie jest z pewnością maluch, ale wartość
    karty to duuuużo więcej niż opłata za wydanie. Ubezpieczenia w KK Lukasa
    mnie przede wszystkim nie satysfakcjonują i brak podglądu (jakiegokolwiek)
    przez Internet.

    > , w oddziale zjawilem sie
    > tylko 2 razy - raz po odbior karty a 2 po zwiekszenie limitu kredytowego.

    No to chyba logiczne - a po co miałbyś więcej chodzić??? W Citku czy Multi
    możesz załatwić kartę przez agenta.

    > to jest bardzo cenne ze Lucas patrzac na historie rachunku karty ocenia
    > klienta i bez zadnych zaswiadczen po jakims czasie godzi sie na
    podniesienie
    > limitu.

    Też sobie chwaliłem tryb wydawania KK Lukasa - na pewno jest najwygodniejszy
    dla klienta z popularnych kart! Szkoda tylko, że po roku Lukas nie
    zdyskontował mojego zadowolenia z posiadania u nich konta i karty.

    K. Kowalski