  • Data: 2003-01-31 09:07:07
    Temat: Re: KK Lukasa mi sie bedzie konczyc...
    Od: k...@z...pl szukaj wiadomości tego autora

    > pierwszy raz slysze zeby ktos zamykal rachunek karty dlatego ze jak
    > przyjdzie do oddzialu to pracownicy go sluchaja (i to wszyscy).

    nie sądzę żeby Krzysiek zamykał KK Lukasa z tego powodu, przeczytaj dokładnie
    poprzedni post. Do placówki się w chwili obecnej_nie_chodzi_bo większość rzeczy
    możesz załatwić przez internet/IVR. Ale czasami trzeba się wybrać bo np. Lukas
    ma takie procedury że rezygnację musisz przynieść w ząbkach do placówki. To że
    Krzysiu nie stał w kolejce to mu się upiekło, ja pewnie stracę z pół godziny
    zanim porozmawiam z konsultantem aby zamknąć KK (też sie jej pozbywam).

    > Chcialbys
    > zeby nikt nie sluchal - pewnie znajdziesz takie banki ze bedziesz musial sie
    > prosic zeby ktos cie wysluchal..

    do dobrych rzeczy jak i profesjonalnej obsługi bardzo łatwo się przyzwyczaić i
    potem cżłowiek się robi wygodny i wymagający. Cóż - konkurencja Panie Szanowny.
    Kredytówek w tej chwili na rynku jest dużo więcej niż rok temu i Lukas powinien
    zaoferować nieco więcej (aby utrzymać klienta/zdobyć nowego) niż 2 lata temu
    startując ze swoją KK

    Karol Żwiruk