  • 21. Data: 2002-09-19 19:00:41
    Temat: Re: Citk - moj bank :D
    Od: "Alek" <y...@s...cyf-kr.edu.pl>

    > Taki zarobek to nie zarobek ;-D
    Zalezy po jakim kursie ;))

    a spoznij sie z zaplata ;))
    Al

  • 22. Data: 2002-09-21 06:13:07
    Temat: Re: KK Lukas i pęknięcie
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Pozornie - ja np w Citku zamowilem histroie z rachunku z rok - za darmo. W
    > mBanku niestety pobierana jest za to oplata.

    Wczoraj wlasnie dotarla do mnie zamowiona historia rachunku - musze
    powiedziec ze jestem bardzo mile zaskoczony:

    - okres: 1 rok
    - oplata 0 zl
    - 11 stron, kazdy rok rozpoczyna sie na papierze firmowym
    - kazda strona podbita pieczatka banku i Specjalisty d/s operacyjnej obslugi
    rachunkow + podpis
    - na jednej stronie 25 operacji (dobrze opisane)
    - data i godzina sporzzadzenia wydruku
    - calosc spieta i zapakowana w "koszulke" - na wierzchniej stronie dodatkowo
    czysta kartka zeby w kopercie nic nie bylo widac - zapakowane ladnie w
    koperte A4

    Tak powinno byc w kazdym banku ;-)

    --
    JaKi