  • 1. Data: 2007-01-10 07:23:06
    Temat: KK Citi a platnosci internetowe
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Witam
    Jest dziwna sprawa... goscie 'sprzedajacy' KK Citi twierdza ze maja one
    taki fajny ficzer jak 'wirtualne karty internetowe' - tzn na potrzebe
    kazdej transakcji internetowej tworzona jest wirtualna karta, z
    okreslonym saldem, ktora bedzie wykorzystana tylko podczas tej jednej
    transakcji i po jej sfinalizowaniu - niszczona. Dzieki jesli ktos
    przechwyci numer tej karty, jej date waznosci itp to nie bardzo bedzie
    mogl to wykorzystac. Tyle ze Citiphone nic na ten temat nie wie, zadalem
    pytanie mailem - tez nic nie wiedza. A kolesie, ktorzy nam sprzedali
    karte, kolejny raz twierdza ze im o czyms takim mowiono na
    szkoleniu/konferencji. Wygladaja na przekonanych ze wierza w to co mowia
    - na tyle pzrekonanych ze podczas wciskanai kart chcieli z nami podejsc
    do kompa, znalezc w serwisie intenretowym Citi i pokazac. Ktos slyszal o
    takim wynalazku?
    --
    badzio

  • 2. Data: 2007-01-10 07:32:19
    Temat: Re: KK Citi a platnosci internetowe
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    badzio wrote:
> [...]
    > - na tyle pzrekonanych ze podczas wciskanai kart chcieli z nami podejsc
    > do kompa, znalezc w serwisie intenretowym Citi i pokazac. Ktos slyszal o

    Może właśnie gdzieś usłyszeli ale nie do końca i jest to np jeszcze w
    fazie testów albo dostępne ale nie w naszym kraju. Mi konsultant nic
    takiego ciakawego sprzedać nie chciał co nie znaczy, że takiej usługi
    nie ma. Ja w każdym bądź razie pierwsze słyszę ale pomysł jest imo
    bardzo dobry i oby wszedł w życie.

    --

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-01-10 07:53:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Wed, 10 Jan 2007 08:23:06 +0100, badzio
    <b...@n...skreslic.epf.pl> wrote:

    >pytanie mailem - tez nic nie wiedza. A kolesie, ktorzy nam sprzedali
    >karte, kolejny raz twierdza ze im o czyms takim mowiono na
    >szkoleniu/konferencji. Wygladaja na przekonanych ze wierza w to co mowia

    Poproś, żeby dali Ci to na piśmie.

    >- na tyle pzrekonanych ze podczas wciskanai kart chcieli z nami podejsc
    >do kompa, znalezc w serwisie intenretowym Citi i pokazac. Ktos slyszal o
    >takim wynalazku?

    No to trzeba było im pozwolić.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Ponidzie_2006/

  • 4. Data: 2007-01-10 08:12:39
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Adam Płaszczyca porozsypywal nastepujace haczki:
    > Poproś, żeby dali Ci to na piśmie.
    A co mi to da?
    > No to trzeba było im pozwolić.
    No trzeba bylo. Tyle ze nam sie nie chcialo isc w drugi koniec firmy do
    kompa:P
    Zreszta - i tak bysmy pewnie wzieli te karty. Rzecz w tym ze oni caly
    czas twierdza ze im mowiono o czyms takim na szkoleniu ale przyznaja ze
    nie pokazywano jak sie tym poslugiwac - zatem sami nie wiedza:/
    --
    badzio

  • 5. Data: 2007-01-10 08:16:13
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Mi konsultant nic takiego ciakawego sprzedać nie chciał co nie znaczy,
    że takiej usługi
    > nie ma. Ja w każdym bądź razie pierwsze słyszę ale pomysł jest imo
    > bardzo dobry i oby wszedł w życie.

    to, ze nie chcial to nie znaczy, ze nie ma...do mnie do firmy dotarla
    kiedys konsultantka sprzedajaca kk Citi, zapytalem ja o przelewy z
    rachunku karty, ale stwierdzila, ze u nich niczego takiego nie ma...

    nie ma? no to dziwne, bo korzystam od kilku miesiecy ;-))

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2007-01-10 10:17:55
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    badzio napisał(a):
    > Ktos slyszal o takim wynalazku?

    To istnieje i żyje, nie wiem czy u nas, ale słyszałem :)

    Niedawno taką usługę wprowadził PayPal i w komentarzach (chyba na
    Slashdocie) ludzie właśnie pisali że to żadna nowość bo Citi ma to już
    od dawna, nie wiem jak w Polsce.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 7. Data: 2007-01-10 11:12:10
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu badzio porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > okreslonym saldem, ktora bedzie wykorzystana tylko podczas tej jednej
    > transakcji i po jej sfinalizowaniu - niszczona.
    Znalazlem cos takiego
    http://www.citicards.com/cards/wv/home.do
    https://www.accountonline.com/View?docId=PreRegister
    &bufferAction=RegisterCommon&siteId=CB
    Tylko aktualnie nie mam nic do kupienia w necie zeby przetestowac. Jesli
    ktos z grupowiczow ma KK Citi i ma cos do kupienia w necie, to mzoe
    sprobowac i sie pochwalic doswiadczeniami ;)
    --
    badzio

  • 8. Data: 2007-01-10 11:34:35
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

> [...]
    ktos z grupowiczow ma KK Citi i ma cos do kupienia w necie, to mzoe
    sprobowac i sie pochwalic doswiadczeniami
    Dzwonilem znow na Citiphone, nawet rozmawialem z kims od kart - kolejny
    raz powiedzieli ze oni nie slyszeli o takiej usludze i nie znaja tych
    stronek:/ Z drugiej strony - adresy IP wskazuja na ta sama podsiec co
    oficjalna strona citi amerykanskiego (www.citibank.com)
    Teraz tylko pytanie - czy ta usluga jest dostepna dla klientow z Polski?
    --
    badzio

  • 9. Data: 2007-01-10 11:41:38
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Tylko aktualnie nie mam nic do kupienia w necie zeby przetestowac. Jesli
    > ktos z grupowiczow ma KK Citi i ma cos do kupienia w necie, to mzoe
    > sprobowac i sie pochwalic doswiadczeniami ;)

    Kupowalem w necie kk Citi i wszystko odbylo sie bez problemow...tylko
    kurs dolara byl dosc niekorzystny. Dlatego do platnosci internetowych (w
    walutach) wykorzystuje inne kk. A citkiem place np. w Merlin.pl - jest
    promocja 5% taiej ;-))

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2007-01-10 13:10:16
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    badzio wrote:

> [...]
    > oficjalna strona citi amerykanskiego (www.citibank.com)
    > Teraz tylko pytanie - czy ta usluga jest dostepna dla klientow z Polski?

    To by pasowało do mojej teorii. Po prostu w citi nowinki są zawsze
    najpierw w USA a dopiero później idą na inne kraje co chyba nie dziwne.
    Być może są przy tym też jakieś priorytety, który kraj będzie następny a
    być może niektóre są zwyczajnie pomijane :(

    --

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski