  • 21. Data: 2010-02-23 12:25:25
    Temat: Re: KK Citi. Brać , czy nie brać.
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message
    news:pan.2010.02.23.10.37.20@rudak.org...

    > W Citi nie ma transakcji offline.

    Było, MOTO, zwykle MO. Sam płaciłem "listownie" jeszcze 4 lata temu. Coś się
    zmieniło?
    k.

  • 22. Data: 2010-02-23 12:30:11
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 16:25:25 +0400, kashmiri napisał(a):

    > Było, MOTO, zwykle MO. Sam płaciłem "listownie" jeszcze 4 lata temu. Coś
    > się zmieniło?

    Ach, no tak, miałem na myśli "offline ale w terminalu".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 23. Data: 2010-02-23 15:04:12
    Od: Otez <r...@p...o2.wytnij.pl>

    Paweł pisze:

    > jakie jeszcze inne "przecietne" karty maja oplacanie rachunkow,
    > ktore wlicza sie do bezgotowkowego GP? jak dla mnie MC citi jest ok,
    > w ciagu miesiaca kredytuje mi zakupy i rachunki, a pieniazki pracuja
    > na lokatach i gpw...

    MC Furora Lukasa ma płacenie rachunków.
    Ja sobie czasem lubię pograć u bukmacherów po świecie i płaciłem już
    kartami z różnych banków: Lukas, Mille, Rajfi i po raz pierwszy jak
    zapłaciłem kartą Citi uznali to za transakcję od której odsetki liczone
    są od razu... Jak dla mnie to koniec ich karty.

    Pozdrawiam
    O.

  • 24. Data: 2010-02-23 16:15:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-02-23 12:43, witrak() pisze:
    > No tak, czytałem, ale to ten przypadek jest zdecydowanie jednostkowy...

    A Raiffeisen ile miało takich przypadków ? Dwa ? :)

    > A ileż to może kosztować taki zegarek 1-2 kpln ?

    Prawie tyle.

    > Nie, nie, chyba po prostu pierwsza nagłośniona sprawa zakończyła
    > triumfalny pochód kart tego banku...

    Mimo wszystko ja współpracę z tym bankiem wspominam całkiem miło.
    Obsługa na pewno powyżej średniej.

    > Wiem :-(
    > Gdyby nie płatności za granicą, pewni zlikwidowałbym pasek (do
    > bankomatów jej nie używam).

    Pozostaje pogodzić się z autoryzacją przez PIN...

    --
    Mithos

  • 25. Data: 2010-02-23 16:43:16
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    RobertS <b...@x...pl> had the courage to write:

    > tak jak piszesz, gdyby mial mi sie trafic jakis fraud to chcialbym, aby to
    > bylo na citku...

    to podaj dane ;)

  • 26. Data: 2010-02-23 21:08:04
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    Olgierd pisze:

    > Ach, no tak, miałem na myśli "offline ale w terminalu".

    Ależ jest... w Kanadzie wszelkie transakcje są offline. Przeciągasz
    kartę, od razu dostajesz slip do podpisu (mimo, że karta z chipem i
    wkładasz ją do czytnika) i pojawia się obciążenie po kilku dniach.

  • 27. Data: 2010-02-23 21:35:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 13:08:04 -0800, filip lach napisał(a):

    > Ależ jest... w Kanadzie wszelkie transakcje są offline. Przeciągasz
    > kartę, od razu dostajesz slip do podpisu (mimo, że karta z chipem i
    > wkładasz ją do czytnika) i pojawia się obciążenie po kilku dniach.

    Kartą polskiego Citi Handlowego?

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 28. Data: 2010-02-23 21:45:08
    Od: "mm" <jvgrxq.@.cb.barg.sv>

    napisał:
    > No dobra. Ale jakosc karty sprawdza sie moim zdaniem w ekstremalnych
    > warunkach i tutaj Citi jest wciaz bardzo dobre - zwlaszcza za granica.

    Taaaa.... Mnie w UK udalo sie zaplacic citkiem __dwa__razy__. PIN LOCKED i do
    widzenia. Transakcje offline nie dzialaja, wiec nie da sie placic.

  • 29. Data: 2010-02-24 12:33:44
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 19:40:04 +0100, azot napisał(a):
    > Ptrzebuję jakiejś karty na drobne wydatki. Oferta 2 lata bez opłat. Brać,
    > czy szukać czego
    > innego?https://www.online.citibank.pl/formularz/xml/
    ?p_credit_card_name=MASTERCARD_SIL&prid=10003014

    Lepiej polbank - przynajmniej dają normalne limity :)

    pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 30. Data: 2010-02-24 12:38:52
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 21:50:25 +0100, witrak() napisał(a):
    > Fakt, karta generalnie jest przeciętna, ale jednak można wywalczyć
    > bezopłatowość,

    Średnia to rozrywka - walczyć o to by łaskawie uznali że kolejny rok jest za
    darmo... Dużo lepiej wziąć kartę z jakimś rozsądnym warunkiem darmowości
    (choćby właśnie Polbank z ilością transakcji na rok).

    > no i (statystycznie) mają dobre procedury ochrony
    > przed fraudem.

    Z tego co ostatnio tu pisano to nie tylko oni dzwonią - a co do ochrony
    przed fraudem to też ostatnio pojawiło się info że już nie cofają
    automatycznie zareklamowanej transakcji.

    Dodatkowo poważną wadą Citi jest obowiązkowy chip, a co gorsza ci idioci nie
    pozwalają na zablokowanie transakcji gotówkowych na KK :(

    > No i nie traktują klientów kartowych jak Reiffeisen w znanej historii...

    Traktują coraz gorzej. Do tego jeszcze te cyrki z niskimi limitami...

    > Ach, gdyby tylko nie dawali chipowych...

    + ten brak możliwości blokady gotówkowych -> niemalże dyskwalifikacja.

    Ja KK Citi płacę w zasadzie tylko netowo - żeby jak najrzadziej używać pinu.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944