  • 1. Data: 2010-02-22 18:40:04
    Temat: KK Citi. Brać , czy nie brać.
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    Ptrzebuję jakiejś karty na drobne wydatki. Oferta 2 lata bez opłat. Brać,
    czy szukać czego
    innego?https://www.online.citibank.pl/formularz/xml/
    ?p_credit_card_name=MASTERCARD_SIL&prid=10003014

    azot

  • 2. Data: 2010-02-22 18:51:33
    Temat: Re: KK Citi. Brać , czy nie brać.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    azot pisze:
    > Ptrzebuję jakiejś karty na drobne wydatki. Oferta 2 lata bez opłat. Brać,
    > czy szukać czego
    > innego?https://www.online.citibank.pl/formularz/xml/
    ?p_credit_card_name=MASTERCARD_SIL&prid=10003014

    Ja wziąłem niedawno. Był mailing w internecie, wypełniłem wniosek, po
    2 dniach zadzwonili, po kolejnych dwóch dwóch przyszedł handlowiec z
    umową, po tygodniu karta przyszła pocztą.

    Akurat mi się kończył roczny okres bezpłatnej karty w mbanku, a tutaj
    będzie ona darmowa przez 2 lata. Na grupie można przeczytać, że później
    jest szansa na kartę bezpłatną dożywotnio.

    Zatem brać :) Tylko poodznaczaj wszelkie ubezpieczenia credit shield itp.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-02-22 18:55:08
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-02-22 19:40, azot pisze:
    > Ptrzebuję jakiejś karty na drobne wydatki. Oferta 2 lata bez opłat. Brać,
    > czy szukać czego
    > innego?https://www.online.citibank.pl/formularz/xml/
    ?p_credit_card_name=MASTERCARD_SIL&prid=10003014

    Ja bym nie brał ponieważ na rynku są lepsze karty. Oferta Citi w
    zakresie KK znacznie się ostatnio pogorszyła. W dodatku moje imię +
    nazwisko nie mieszczą się na karcie :)

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2010-02-22 19:13:46
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał
    > Ja bym nie brał ponieważ na rynku są lepsze karty. Oferta Citi w zakresie
    > KK znacznie się ostatnio pogorszyła.

    Ale są jakies haczyki? Bo ja potrzebuje na drobne zakupy w sklepie + czasami
    cos kupic online. Zawsze spłacam w terminie, wiec nie rusza mnie wysokość
    oprocentowania, natomiast bardzo mile widzę 2 lata bez opłat.

    > W dodatku moje imię + nazwisko nie mieszczą się na karcie :)

    Nie dotyczy.

    azot

  • 5. Data: 2010-02-22 19:23:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-02-22 20:13, azot pisze:
    > Ale są jakies haczyki? Bo ja potrzebuje na drobne zakupy w sklepie + czasami
    > cos kupic online. Zawsze spłacam w terminie, wiec nie rusza mnie wysokość
    > oprocentowania, natomiast bardzo mile widzę 2 lata bez opłat.

    Nie ma haczyków. Trzeba tylko przypilnować po aktywacji karty czy oby
    bank nie włączył jakichś płatnych ubezpieczeń od niczego. Swojego czasu
    potrafili tak zrobić pomimo, że we wniosku o wydanie karty zaznaczało
    się co innego.

    A tak to karta jest zwyczajna : ani zła, ani dobra. Po prostu przeciętna.

    Ja bym jej nie brał, bo właśnie nie daje ona żadnych bonusów (nie piszę
    tu o oprocentowaniu itp.). Jako bonus rozumiem np. zwrot jakiegoś tam %
    wydanej kwoty, ciekawe pakiety ubezpieczeniowe, programy partnerskie itp.
    W dodatku polityka udzielania i podwyższania limitów w KK Citi jest
    bardzo mętna i niejasna. Kuriozalny jest też fakt znoszenia opłaty
    rocznej, gdzie trzeba robić cudaczne rzeczy aby bank z opłaty zwolnił. A
    samo Citi zeszło na psy, w TOiP KK pojawiły się opłaty za to co kiedyś
    było darmowe (np. duplikat), jakieś dziwne opłaty za przekroczenie
    limitu, a bank sam pozwala limit przekroczyć i robi to świadomie celem
    zdarcia kasy z nieuważnego klienta. Obsługa w oddziałach jest tragiczna.
    Takie są moje opinie. Miałem u nich kilka kart oraz dwa razu konto. Z
    każdym rokiem jest tylko gorzej i gorzej, przeniosłem się gdzie indziej.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2010-02-22 19:43:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ale są jakies haczyki? Bo ja potrzebuje na drobne zakupy w sklepie + czasami
    > cos kupic online. Zawsze spłacam w terminie, wiec nie rusza mnie wysokość
    > oprocentowania, natomiast bardzo mile widzę 2 lata bez opłat.

    jak dają to bierz, najwyżej za jakiś czas wymienisz na kk w innym banku ;-)

    dla mnie ta karta jest ani dobra ani zła, na plus bdb obsługa
    reklamacji, bezpłatne przelewy z rachunku karty (na wybrane konta),
    można się dogadać odnośnie zwolnienia z opłaty

    na minus
    podgląd w necie raczej z innej (minionej) epoki, słabe (już nie
    tragiczne) przeliczniki transakcji w innych walutach

    citi zatrzymał się w miejscu, słabe lub brak bonusów, nie ma
    cashbacku...po prostu przeciętność

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-02-22 19:55:10
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 20:43:30 +0100, RobertS napisał(a):

    > citi zatrzymał się w miejscu, słabe lub brak bonusów, nie ma
    > cashbacku...po prostu przeciętność

    Ale ma duży plus bo jest łatwo dostępna i prawie bezobsługowa. Jakby na
    to nie patrzeć z Aliora można wyciągnąć więcej, ale to też i produkt dla
    zdecydowanego użytkownika.

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 8. Data: 2010-02-22 20:40:53
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Mithos wrote:

> [...]
    > się co innego.
    >
    > A tak to karta jest zwyczajna : ani zła, ani dobra. Po prostu przeciętna.

    jakie jeszcze inne "przecietne" karty maja oplacanie rachunkow,
    ktore wlicza sie do bezgotowkowego GP? jak dla mnie MC citi jest ok,
    w ciagu miesiaca kredytuje mi zakupy i rachunki, a pieniazki pracuja
    na lokatach i gpw...

  • 9. Data: 2010-02-22 20:50:25
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-22 20:23, Mithos wrote:

> [...]
    > tu o oprocentowaniu itp.). Jako bonus rozumiem np. zwrot jakiegoś tam %
    > wydanej kwoty, ciekawe pakiety ubezpieczeniowe, programy partnerskie itp.

    Fakt, karta generalnie jest przeciętna, ale jednak można wywalczyć
    bezopłatowość, no i (statystycznie) mają dobre procedury ochrony
    przed fraudem. Płaciłem kiedyś przez telefon ubezpieczenie za
    samochod (nieco ponad 3kpln) - po minucie telefon w sprawie
    autoryzacji. O powiadomieniu o próbie fraudu na łącznie 4kEURo i
    nieobciążeniu karty - pisałem niedawno. Zdarzały się telefony i na
    mniejsze kwoty (jak np. były podwójne płatności).

    No i nie traktują klientów kartowych jak Reiffeisen w znanej historii...

    Ach, gdyby tylko nie dawali chipowych...

    witrak()

  • 10. Data: 2010-02-22 21:14:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 20:43:30 +0100, RobertS napisał(a):

    > na minus
    > podgląd w necie raczej z innej (minionej)

    Chciałbym zwrócić uwagę, że jest już podgląd blokad.

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl