  • 41. Data: 2010-02-26 09:55:26
    Temat: Re: KK Citi. Brać , czy nie brać.
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 08:39:40 +0100, witrak() napisał(a):
    > Nie, to nie tak. Wywalczyć trzeba automat - że od 10kpln rocznego
    > obrotu nie ma opłaty. A czasem daje się wywalczyć całkowite
    > zwolnienie...

    Ja tam wolę gdy jest to jasno określone, a nie gdy trzeba "walczyć" i bawić
    się w jakieś durne podchody "bo zamknę kartę" itp... Citi jest jak beton.

    > Niemalże.

    Niemalże, bo pozostają właśnie tylko transakcje przez internet i stałe
    obciążenia karty.

    > No i to jest rozwiązanie. A do płatności za granicą - Polbank, jako
    > rezerwa OF i po problemie.

    Po prostu mnie wkurza że mógłbym spokojnie ten 3-4x większy obrót mieć na
    karcie Citi i patrzeć jak mile rosną... a tymczasem ci idioci nie podniosą
    limitu "bo nie". A chipem dodatkowo posprzątali, bo strach takiej karty
    używać.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 42. Data: 2010-02-26 09:56:29
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 08:42:10 +0100, witrak() napisał(a):
    > Co przez to rozumiesz ? Dostajesz jakieś elektroniczne potwierdzenia
    > pojedynczych transakcji ? (Bo o nich chyba było mówione.)

    Chodzi o PDFa z wyciągiem. Według dezinfolinii albo PDF, albo papierek.
    O takich luksusach jak informacja o pojedynczych transakcjach to nawet nie
    marzę ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 43. Data: 2010-02-26 10:10:29
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> writes:

    > Po prostu mnie wkurza że mógłbym spokojnie ten 3-4x większy obrót
    > mieć na karcie Citi i patrzeć jak mile rosną... a tymczasem ci
    > idioci nie podniosą limitu "bo nie".

    Mozna miec duze obroty przy malym limicie, wystarczy czesto splacac...

    Zawsze jest cos za cos.

    MJ

  • 44. Data: 2010-02-26 11:40:36
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 11:10:29 +0100, Michal Jankowski napisał(a):
    > Mozna miec duze obroty przy malym limicie, wystarczy czesto splacac...

    To na grzyba taka karta kredytowa? Równie dobrze można płacić debetową,
    przynajmniej wiadomo czego się spodziewać.

    > Zawsze jest cos za cos.

    Nie, po prostu przy takich warunkach karta nie jest kartą kredytową.
    Konkretniej, to absolutnym minimum jest limit będący dwukrotnością średnich
    wydatków miesięcznych...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 45. Data: 2010-02-26 12:32:44
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> writes:

    > To na grzyba taka karta kredytowa? Równie dobrze można płacić debetową,

    Zeby punkty zbierac 8-).

    > Konkretniej, to absolutnym minimum jest limit będący dwukrotnością średnich
    > wydatków miesięcznych...

    Bo?

    MJ

  • 46. Data: 2010-02-26 20:58:25
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 13:32:44 +0100, Michal Jankowski napisał(a):
    > Zeby punkty zbierac 8-).

    Punkty są OK jako bonus do kredytówki, a nie ZAMIAST niej ;)

    > Bo?

    Bo wtedy nie jest to już karta kredytowa, tylko bardziej jakaś przedpłacona
    z dodatkowym bonusem w postaci zgadywanki "czy ja na pewno spłaciłem w tym
    miesiącu tyle żeby mi nie naliczyli odsetek" :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 47. Data: 2010-02-27 02:15:55
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> had the courage to write:

    > Chodzi o PDFa z wyciągiem. Według dezinfolinii albo PDF, albo papierek.

    Właśnie: dezinfolinia. Albo *PDF na maila*, albo papierek. Ale z www można
    PDFa ściągnąć zawsze (niestety, tylko do 12 mies. wstecz).

    > O takich luksusach jak informacja o pojedynczych transakcjach to nawet nie
    > marzę ;)

    To tylko papierek, i to płatny.

  • 48. Data: 2010-03-01 01:35:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Paweł" hluq4m$c5g$...@n...net.icm.edu.pl

    > jakie jeszcze inne "przecietne" karty maja oplacanie rachunkow,
    > ktore wlicza sie do bezgotowkowego GP?

    IMO żadna. Dla mnie to najlepsza karta, choć limit mam za mały. :)

    Karta ma jakieś bezpłatne ubezpieczenie, ale nie wiem dokładnie
    jakie -- chyba nie obejmuje ono nieupoważnionych zakupów **do**
    100 złotych lub do 100 euro. Jeśli ktoś zna dobrze warunki tego
    ubezpieczenia -- są one przeze mnie mile widziane. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 49. Data: 2010-03-01 07:41:32
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in message

> [...]
    > 100 złotych lub do 100 euro. Jeśli ktoś zna dobrze warunki tego
    > ubezpieczenia -- są one przeze mnie mile widziane. :)

    Sprawdź na stronie.

    ZTCP ubezpieczenie obejume nieupoważnione użycie karty do 72 godzin przed zgłoszeniem
    do banku, bez kwoty minimalnej.

    k.