  • 31. Data: 2010-02-24 12:42:26
    Temat: Re: KK Citi. Brać , czy nie brać.
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 23:41:10 +0100, Mithos napisał(a):
    > Z Raiffeisen to chyba po prost ktoś rozdmuchał jakąś historię (jedna
    > ZTCP była taka, że klient zostawił kartę w kurtce w szatni i się do tego
    > przyzna więc nic dziwnego, że bank obciążył go za fraud).

    Sytuacja była inna - Rajfi po prostu stwierdził że reklamacji transakcji
    internetowych nie uznaje i już...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 32. Data: 2010-02-24 12:45:15
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 22:50:06 -0800 (PST), Erazmus napisał(a):
    > Ale można zamówić bezpłatne papierowe ;)

    Tylko wtedy... nie ma elektronicznych. Niezły kretynizm, typowa citkowa
    decyzja "bo tak se wymyślił prezes/zarząd/ktośtam".

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 33. Data: 2010-02-24 12:46:24
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 22:29:45 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > No dobra. Ale jakosc karty sprawdza sie moim zdaniem w ekstremalnych
    > warunkach i tutaj Citi jest wciaz bardzo dobre - zwlaszcza za granica.
    > Na tej karcie sie nie zawiedziesz. Dla Polski - to pewnie Polbank, Alior
    > albo Keep it Simple bedzie ok - bo co tu wielkiego moze sie wydarzyc ;)

    Citi jak już Ci pisano w UK/IE często zrobi zonka ;)
    Polbank ma duuuuuużo lepsze kursy od Citi.

    Obsługi fraudów w Polbanku nikt tu nie przerabiał (a przynajmniej nikt się
    nie przyznał)...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 34. Data: 2010-02-24 12:55:34
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Jacek Osiecki (<j...@c...pl>) ma odwage pisac:
    /ciach/
    > Średnia to rozrywka - walczyć o to by łaskawie uznali że kolejny rok
    > jest za darmo... Dużo lepiej wziąć kartę z jakimś rozsądnym warunkiem
    > darmowości (choćby właśnie Polbank z ilością transakcji na rok).

    Nie wszystkim to pasuje. Ja z KK Citi korzystam może przez 2-3 mies. w roku, ale
    wtedy wyrabiam 8-10 tys. miesięcznie (no, dzięki żonie :). W pozostałym czasie leży w
    szufladzie i przykro byłoby płacić.

    /ciach/
    > Dodatkowo poważną wadą Citi jest obowiązkowy chip, a co gorsza ci idioci
    > nie pozwalają na zablokowanie transakcji gotówkowych na KK :(

    Można wykasować pasek, to nie zadziała w bankomatach.

    /ciach/
    > Ja KK Citi płacę w zasadzie tylko netowo - żeby jak najrzadziej używać
    > pinu.

    A ja tylko w POS. Koszmarny design i ślimaczenie się serwerów całkowicie odstręcza
    mnie od logowania się do Citi, żeby sprawdzać transakcje online. Do online używam
    kart konkurencji.

    Mam nadzieję, że ktoś z Citi to przeczyta.

    k.

  • 35. Data: 2010-02-25 00:44:46
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    Olgierd pisze:

    > Kartą polskiego Citi Handlowego?

    Kartą polskiego Citi LOT :-)
    A dziś mnie pan oświecił w sklepie, że oni podpisu wymagają dopiero przy
    transakcjach powyżej 20 CAD. To tak a propos zaufania o którym pisano w
    jednym z ostatnich wątków.

  • 36. Data: 2010-02-25 07:39:40
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-24 13:38, Jacek Osiecki wrote:

    > Średnia to rozrywka - walczyć o to by łaskawie uznali że kolejny rok jest za
    > darmo... Dużo lepiej wziąć kartę z jakimś rozsądnym warunkiem darmowości
    > (choćby właśnie Polbank z ilością transakcji na rok).

    Nie, to nie tak. Wywalczyć trzeba automat - że od 10kpln rocznego
    obrotu nie ma opłaty. A czasem daje się wywalczyć całkowite
    zwolnienie...

    > Z tego co ostatnio tu pisano to nie tylko oni dzwonią - a co do ochrony
    > przed fraudem to też ostatnio pojawiło się info że już nie cofają
    > automatycznie zareklamowanej transakcji.

    Owszem, ale ja przypuszczam, że to szło o jakiś niekorzystny dla
    klienta zbieg okoliczności. Poza tym myślę, że nie ma *zasady*, że
    zwracają zaraz po reklamacji - podejrzewam, że zawsze stosują jakąś
    procedurę, tyle, że prawie zawsze działającą na korzyść klienta.

    > Dodatkowo poważną wadą Citi jest obowiązkowy chip, a co gorsza ci idioci nie
    > pozwalają na zablokowanie transakcji gotówkowych na KK :(

    > Traktują coraz gorzej. Do tego jeszcze te cyrki z niskimi limitami...

    Bo mają kłopoty. A niskie limity ? po prostu ostatnio są
    ostrożniejsi... To się zmieni, jak sytuacja się ustabilizuje
    (rynkowa i w Citi)...

    > + ten brak możliwości blokady gotówkowych -> niemalże dyskwalifikacja.

    Niemalże.

    > Ja KK Citi płacę w zasadzie tylko netowo - żeby jak najrzadziej używać pinu.

    No i to jest rozwiązanie. A do płatności za granicą - Polbank, jako
    rezerwa OF i po problemie.

    witrak()

  • 37. Data: 2010-02-25 07:42:10
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-24 13:45, Jacek Osiecki wrote:

    > Tylko wtedy... nie ma elektronicznych. Niezły kretynizm, typowa citkowa
    > decyzja "bo tak se wymyślił prezes/zarząd/ktośtam".

    Co przez to rozumiesz ? Dostajesz jakieś elektroniczne potwierdzenia
    pojedynczych transakcji ? (Bo o nich chyba było mówione.)

    witrak()

  • 38. Data: 2010-02-25 13:31:32
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "filip lach" <f...@g...pl> wrote in message

    > Kartą polskiego Citi LOT :-)
    > A dziś mnie pan oświecił w sklepie, że oni podpisu wymagają dopiero przy
    > transakcjach powyżej 20 CAD. To tak a propos zaufania o którym pisano w
    > jednym z ostatnich wątków.

    może raczej ubezpieczenia sprzedawcy od fraudu? np. transackje do 20 CAD sa objęte w
    całosci, a powyżej - w jakimś procencie?

    k.

  • 39. Data: 2010-02-26 03:58:38
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    kashmiri pisze:
    > "filip lach" <f...@g...pl> wrote in message

    > może raczej ubezpieczenia sprzedawcy od fraudu? np. transackje do 20 CAD sa objęte
    w całosci, a powyżej - w jakimś procencie?

    > k.
    Pewnie tak, choć cała Kanada (wśród sprzedaców) żyje faktem, że ktoś
    złamał system zabezpieczeń kart pre-paidowych i "zdrapki" drukowane w
    terminalach można wykorzystywać do nieskończoności :) Jest z tym niezły
    skandal ;)

  • 40. Data: 2010-02-26 09:51:49
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 24 Feb 2010 16:55:34 +0400, kashmiri napisał(a):
> [...]
    > Nie wszystkim to pasuje. Ja z KK Citi korzystam może przez 2-3 mies. w
    > roku, ale wtedy wyrabiam 8-10 tys. miesięcznie (no, dzięki żonie :).

    No to powodzenia z takim limitem - Citi ostatnio świruje... Mi non stop
    proponują kartę dodatkową ale limitu podnieść już się boją. Skończyło się na
    tym że ich karta jest już tylko awaryjnie a główna jest w Polbanku który nie
    robi takich głupot ;)

    >/ciach/
    > Można wykasować pasek, to nie zadziała w bankomatach.

    Wtedy nie zapłacisz nią w wielu sklepach :) - nawet w tych które obsługują
    chipy... Np. w Realu czytnik chipów aktywuje się dopiero gdy się przejedzie
    paskiem po kasie. Na stacjach benzynowych nigdy nie bawią się chipem (ani
    PINem - jest tylko podpis)...

    > A ja tylko w POS. Koszmarny design i ślimaczenie się serwerów całkowicie
    > odstręcza mnie od logowania się do Citi, żeby sprawdzać transakcje online.

    A co ma system online do płacenia netowego? :)

    > Do online używam kart konkurencji.
    > Mam nadzieję, że ktoś z Citi to przeczyta.

    Gdyby oni się tym w ogóle przejmowali... Czego się spodziewać po banku,
    który stwierdza "jest kryzys, od dzisiaj nie wydajemy kart osobom
    prowadzącym działalność bo na pewno upadną"?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944