  • 1. Data: 2007-09-25 08:40:09
    Temat: KK CITI - żalenie się :) Zwolnienie z opłaty rocznej.
    Od: smE <n...@n...com>

    Witajcie!

    Dzisiaj chciałem zrezygnować z karty CITI BP Silver, tak aby oni
    zaproponowali mi kartę za darmo do końca życia. Tutaj na grupie dyskusyjnej
    czytałem wiele postów na temat rezygnacji z karty w celu "wyłudzenia" braku
    opłat przez kolejne lata.
    Mój przypadek wygląda następująco: dostałem kartę w promocji studenckiej
    (do końca studiów karta za darmo z limitem 2000zł). Jako, że kończę studia
    chciałem sobie załatwić darmową kartę na "w razie czego". Ponieważ kartą
    płaciłem do tej pory regulranie, na miesięcznych wyciągach kwoty od
    300-1100zł (średnio około 450) pomyślałem, że nie będzie problemu z
    załatwieniem sobie darmowej karty do końca życia, a może nawet zaproponują
    golda.
    Dzisiaj wykonałem telefon na CitiPhone i kiedy przyszło do rezygnacji karty
    kobieta w słuchawce zaproponowała kartę za darmo tylko na rok... Trochę
    mnie to zmartwiło, ale propozycję przyjąłem. Kobieta powiedziała że
    zwolnienie z rocznej opłaty następuje przy obrocie 2400/12 miesięcy; o
    darmowym użytkowaniu karty przez całe życie nic nie wspomniała...
    Jak to jest z tą promocją? Czy oni gorzej traktują ex studentów? O
    podniesieniu limitu bez zaświadczeń o dochodach nawet nie chcieli słyszeć
    :)

    W takim wypadku karta rzeczywiście będzie służyła mi jako rezerwowa i
    prawodpodobnie zrezygnuję z niej za rok. W mBanku dostałem kartę z limitem
    10.000zl i ekstra podglądem i niezłymi przelicznikami, więc szczególnie mi
    na Citi nie zależy.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-09-25 08:45:16
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    smE <n...@n...com> writes:

> [...]

    > zwolnienie z rocznej opłaty następuje przy obrocie 2400/12 miesięcy; o
    > darmowym użytkowaniu karty przez całe życie nic nie wspomniała...

    Ale o co chodzi? Masz jakies problemy ze zrobieniem obrotu 200 zl
    miesiecznie?

    MJ

  • 3. Data: 2007-09-25 08:54:01
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Tue, 25 Sep 2007 10:45:16 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > Ale o co chodzi? Masz jakies problemy ze zrobieniem obrotu 200 zl
    > miesiecznie?
    >
    > MJ

    Nie. Ale przy tych obrotach i przy czytaniu komentarzy na grupie liczyłem
    na coś więcej niż tylko rok.

  • 4. Data: 2007-09-25 09:29:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Wrz, 10:54, smE <n...@n...com> wrote:

    > Nie. Ale przy tych obrotach i przy czytaniu komentarzy na grupie liczyłem
    > na coś więcej niż tylko rok.

    Po prostu co roku beda przedluzac wg transakcji w roku poprzednim.
    Mozesz korzystajac z tego, ze dodatkowa tez jest za darmo, wyrobic
    dodatkowa zonie czy dziewczynie - jesli obroty obu beda siegac granic
    limitu i bedzie splacanie w GP, wtedy ponowic probe zwiekszenia
    limitu.

    Karta mBanku swietny pomysl na druga karte na wyjazdy.

    Wczytaj sie w komentarze, to zobaczysz, ze zwolnienia na "cale zycie"
    to raczej ludzi z goldami dotycza.

  • 5. Data: 2007-09-25 09:33:26
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    smE pisze:

    > Nie. Ale przy tych obrotach i przy czytaniu komentarzy na grupie liczyłem
    > na coś więcej niż tylko rok.

    Jesteś pewien, że to propozycja na rok?
    Ja usłyszałem od konsultantki: za właśnie upływający rok anulują opłatę
    a później zwolnienie z opłaty rocznej jeśli średni miesięczny obrót
    większy niż 200zł. Te 2400 rocznie jest bezterminowo.

    Z tego co piszesz to chyba dostałeś taką samą propozycje tylko
    konsultantka była mniej komunikatywna, najlepiej zadzwoń i dopytaj.

    Sebastian

  • 6. Data: 2007-09-25 09:34:41
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 25.09.2007 smE <n...@n...com> napisał/a:
> [...]
    > 300-1100zł (średnio około 450) pomyślałem, że nie będzie problemu z
    > załatwieniem sobie darmowej karty do końca życia, a może nawet zaproponują

    Na ja myślę, że za te obroty to już się platyna należeć powinna.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 7. Data: 2007-09-25 09:43:24
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    smE <n...@n...com> writes:

    > Nie. Ale przy tych obrotach i przy czytaniu komentarzy na grupie liczyłem
    > na coś więcej niż tylko rok.

    Przeciez nie dostales na rok, tylko "na zawsze" - pod warunkiem
    utrzymania (nieduzych przeciez) obrotow. Bank nie jest zainteresowany
    utrzymywaniem za darmo karty, ktorej nie bedziesz uzywac.

    MJ

  • 8. Data: 2007-09-25 09:50:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Wrz, 11:34, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    > Na ja myślę, że za te obroty to już się platyna należeć powinna.

    Rzeklbym Infinity ;)

  • 9. Data: 2007-09-25 10:12:16
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    .

    > Na ja myślę, że za te obroty to już się platyna należeć powinna.

    5 latek i tak będzie.

    marekz

  • 10. Data: 2007-09-25 10:55:43
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 25.09.2007 MarekZ <m...@t...irc.pl> napisał/a:

    > 5 latek i tak będzie.

    Prognozujesz upadek 'prestiżu' kolorowych kart? Wiem, że to się ostatnio da
    u nas zaobserwować, ale wydaje mi się, że to jedynie takie chwilowe wahnięcie.
    Na zachodzie chyba jednak te kolory ciągle mają jakieś tam znaczenie?
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/