    From: smE <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK CITI - żalenie się :) Zwolnienie z opłaty rocznej.
    Date: Tue, 25 Sep 2007 10:40:09 +0200

    Witajcie!

    Dzisiaj chciałem zrezygnować z karty CITI BP Silver, tak aby oni
    zaproponowali mi kartę za darmo do końca życia. Tutaj na grupie dyskusyjnej
    czytałem wiele postów na temat rezygnacji z karty w celu "wyłudzenia" braku
    opłat przez kolejne lata.
    Mój przypadek wygląda następująco: dostałem kartę w promocji studenckiej
    (do końca studiów karta za darmo z limitem 2000zł). Jako, że kończę studia
    chciałem sobie załatwić darmową kartę na "w razie czego". Ponieważ kartą
    płaciłem do tej pory regulranie, na miesięcznych wyciągach kwoty od
    300-1100zł (średnio około 450) pomyślałem, że nie będzie problemu z
    załatwieniem sobie darmowej karty do końca życia, a może nawet zaproponują
    golda.
    Dzisiaj wykonałem telefon na CitiPhone i kiedy przyszło do rezygnacji karty
    kobieta w słuchawce zaproponowała kartę za darmo tylko na rok... Trochę
    mnie to zmartwiło, ale propozycję przyjąłem. Kobieta powiedziała że
    zwolnienie z rocznej opłaty następuje przy obrocie 2400/12 miesięcy; o
    darmowym użytkowaniu karty przez całe życie nic nie wspomniała...
    Jak to jest z tą promocją? Czy oni gorzej traktują ex studentów? O
    podniesieniu limitu bez zaświadczeń o dochodach nawet nie chcieli słyszeć
    :)

    W takim wypadku karta rzeczywiście będzie służyła mi jako rezerwowa i
    prawodpodobnie zrezygnuję z niej za rok. W mBanku dostałem kartę z limitem
    10.000zl i ekstra podglądem i niezłymi przelicznikami, więc szczególnie mi
    na Citi nie zależy.

    pozdrawiam