  • 1. Data: 2007-09-24 23:02:02
    Temat: citi KK
    Od: "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net>

    Jak zachowa sie KK citi, jesli na powiazany z nia rachunek przeleje kilka zl
    (zakladajac ze nie dokonywalem wczesniej zadnych transakcji w tym okresie
    rozliczeniowym i limit jest w pelnej wysokosci)? Ktos testowal?

    Pozdrawiam,
    M.

  • 2. Data: 2007-09-25 06:16:17
    Temat: Re: citi KK
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Marek porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jak zachowa sie KK citi, jesli na powiazany z nia rachunek przeleje
    > kilka zl (zakladajac ze nie dokonywalem wczesniej zadnych transakcji w
    > tym okresie rozliczeniowym i limit jest w pelnej wysokosci)? Ktos testowal?

    Przysle Ci kartke z podziekowaniami.

    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-09-25 06:48:29
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Marek pisze:

    > Jak zachowa sie KK citi, jesli na powiazany z nia rachunek przeleje
    > kilka zl (zakladajac ze nie dokonywalem wczesniej zadnych transakcji w
    > tym okresie rozliczeniowym i limit jest w pelnej wysokosci)? Ktos testowal?

    Zacznie piszczeć jak Kasia Figura w wiadomej reklamie.

    A poważnie to podwyższysz sobie limit o sumę, którą przelałeś. Tyle, że
    to nie najlepsza lokata bo konto jest nieoprocentowane. Przydatne kiedy
    chcemy zrobić zakupy na sumę większą od tej, która nam została z limitu.

    A jak będziesz regularnie wydał więcej miesięcznie niż limit i to nie
    naruszając regulaminu to na bank ci ten limit podwyższą :)

    Sebastian

  • 4. Data: 2007-09-25 16:22:05
    Od: "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net>

    "Sebastian" <n...@n...com> wrote in message

> [...]
    > nie najlepsza lokata bo konto jest nieoprocentowane. Przydatne kiedy
    > chcemy zrobić zakupy na sumę większą od tej, która nam została z limitu.

    To ciekawe, bo przelaniu zlotowki na konto KK mam limit wiekszy o 1zl oraz
    taki kwiatek z systemu:

    - 1,00 PLN obecne saldo zadłużenia
    - Razem: 1,00 PLN kwota zobowiązania

    Czy to znaczy ze teraz jestem im winien 1zl?? Przeciez jezeli przeleje na
    konto KK kolejna zlotowke kwota 'zadluzenia' zwiekszy sie do 2zl itd...

    M.

  • 5. Data: 2007-09-25 16:52:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net> wrote in message

> [...]
    >
    > Czy to znaczy ze teraz jestem im winien 1zl?? Przeciez jezeli przeleje na
    > konto KK kolejna zlotowke kwota 'zadluzenia' zwiekszy sie do 2zl itd...

    Jestes winien -1PLN. Zadluzenie jest podawane jako kwoty dodatnie, a wplaty
    jako kwoty ujemne.

    MK

  • 6. Data: 2007-09-25 18:05:05
    Od: "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    > "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net> wrote in message

    > Jestes winien -1PLN. Zadluzenie jest podawane jako kwoty dodatnie, a
    > wplaty jako kwoty ujemne.

    Minusy dodalem ja - jako myslniki, w systemie ich nie ma. Czyli jestem im
    winien 1zl, zobacze co bedzie po wykonanej transakcji.

    M.

  • 7. Data: 2007-09-28 12:53:19
    Od: "John Doe" <s...@o...pl>

    > A jak będziesz regularnie wydał więcej miesięcznie niż limit i to nie
    > naruszając regulaminu to na bank ci ten limit podwyższą :)

    Nawet nie trzeba przekraczac limitu wcale, co wiecej nawet nie trzeba
    przekraczac polowy limitu i tak sami go zwiekszaja, fakt ze nieduzo ale zawsze
    to kilkaset zl wiecej do potencjalnego wydania.