  • 11. Data: 2007-09-25 11:15:56
    Temat: Re: KK CITI - żalenie się :) Zwolnienie z opłaty rocznej.
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> writes:

    > Prognozujesz upadek 'prestiżu' kolorowych kart?

    Jak moze upasc cos, co nigdy nie istnialo?

    > Wiem, że to się ostatnio da
    > u nas zaobserwować, ale wydaje mi się, że to jedynie takie chwilowe
    > wahnięcie.
    > Na zachodzie chyba jednak te kolory ciągle mają jakieś tam znaczenie?

    Jesli ma pasowac do koloru kreacji wieczorowej to zasadnicze.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 12. Data: 2007-09-25 11:18:34
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Wrz, 12:55, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

> [...]
    > Na zachodzie chyba jednak te kolory ciągle mają jakieś tam znaczenie?

    Liczy sie nie tylko kolor, ale przez kogo wystawiona - wtedy wiadomo
    jakie wymagania i przywileje, jakie ubezpieczenia itp.

    Mozesz teraz miec "golda" za 50 zl rocznie z eurobanku.
    Ktos wspominal, ze ma lepsze ubezpieczenia na swojej zagranicznej
    srebrnej karcie, niz na naszych zlotych. To tak jak z "markowym"
    proszkiem do prania kupowanym u nas i za granica.

    ceny kart (srebrnych i wyzej) praktycznie sie nie zmieniaja od wielu
    lat, w wartosciach bezwzglednych, natomiast uwzgledniajac sile
    nabywcza pieniadza bardzo potanialy. Do tego dochodza rzeczywiste
    obnizki i promocje w cenach bezwzglednych.
    Musi isc za tym spadek "jakosci" i wytworzenia podzialu na karty
    prawdziwie prestizowe i mniej prestizowe, mimo, ze dla
    niezorientowanego moga sie wydawac tym samym.

  • 13. Data: 2007-09-25 12:30:04
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    ceny kart (srebrnych i wyzej) praktycznie sie nie zmieniaja od wielu
    lat, w wartosciach bezwzglednych, natomiast uwzgledniajac sile

    Nieprawda, karty złote bardzo "potaniały". Pomijam tu takie ewenementy jak
    BPH. Platynowe też potaniały, a co więcej coraz więcej banków je proponuje
    klientom z normalnego segmentu, np. ostatnio Rajfi.

    marekz

  • 14. Data: 2007-09-25 12:35:53
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    .

> [...]
    > wahnięcie.
    > Na zachodzie chyba jednak te kolory ciągle mają jakieś tam znaczenie?

    Na zachodzie Europy też w tej kwestii inflacja, choć naturalnie nie aż taka
    jak u nas, bo tam rynek dużo bardziej rozwinięty. Ja myslę, że coś takiego
    jak kolor karty w najbliższych 10 latach w ogóle przestanie istnieć i
    zostanie zastapione czymś w rodzaju "nazw własnych" dla różnych kart, tak
    jak teraz jest np. Infinity World Signia i te inne. Tych nazw będzie dużo i
    cięzko będzie je ustawić w jakimś niemalejącym porządku.

    marekz

  • 15. Data: 2007-09-25 12:45:49
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Wrz, 14:30, "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote:
> [...]
    > BPH. Platynowe też potaniały, a co więcej coraz więcej banków je proponuje
    > klientom z normalnego segmentu, np. ostatnio Rajfi.

    Dokladnie o to chodzi.
    Nawet te banki, ktore nie obnizyly cen na karty, faktycznie sa tansze,
    bo 200 czy 250 zl to inne pieniadze niz 10 lat temu, podobnie jak 70
    czy 80 zl na kK srebrne.
    Podobnie, klient zarabiajacy teraz 3 czy 5 tys miesiecznie to inny
    segment, niz osoba zarabiajaca takie pieniadze 10 lat temu.

  • 16. Data: 2007-09-25 12:46:40
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Po prostu co roku beda przedluzac wg transakcji w roku poprzednim.
    > Mozesz korzystajac z tego, ze dodatkowa tez jest za darmo, wyrobic
    > dodatkowa zonie czy dziewczynie - jesli obroty obu beda siegac granic
    > limitu i bedzie splacanie w GP, wtedy ponowic probe zwiekszenia
    > limitu.

    Żona i ja mamy Goldy...
    Czy karta główna oraz dodatkowa muszą mieć jakieś konkretne obroty, czy
    wystarczy, że suma obrotów podzielona przez 2 będzie dobra?

    > Wczytaj sie w komentarze, to zobaczysz, ze zwolnienia na "cale zycie"
    > to raczej ludzi z goldami dotycza.

    A jakie obroty trzeba zrobić, żeby być zwolnionym do końca życia w Goldach?

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko

  • 17. Data: 2007-09-25 12:51:46
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Nieprawda, karty złote bardzo "potaniały".

    Citi daje je gratis przy zarobkach napoziomie 2x - 2,5x średnia krajowa...
    Dodatkowa też gratis...

  • 18. Data: 2007-09-25 12:55:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Wrz, 14:46, "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote:
> [...]
    > wystarczy, że suma obrotów podzielona przez 2 będzie dobra?

    > A jakie obroty trzeba zrobić, żeby być zwolnionym do końca życia w Goldach?

    Kilka osob z bezplatnymi goldami sie wpisalo - zobacz watek, z ktorego
    wklejam ponizej cytat.

    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
    _frm/thread/7b390d70c2f1ae06#

    ">W takim razie ile wystarczy? W poniedziałek mam mieć telefon z Citka
    >sprawie opłaty za następny rok użytkowania. Chciałbym się ustawić
    już
    >do rozmowy.

    ja mialem silver z obrotem okolo 2000 miesiecznie i wymienili mi na
    golda
    gratis (+dodatkowe)
    i przyznali, ze przy takich obrotach nie musze martwic sie o oplate "

  • 19. Data: 2007-09-25 13:00:40
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Kilka osob z bezplatnymi goldami sie wpisalo - zobacz watek, z ktorego
    > wklejam ponizej cytat.
    [...]

    Dzięki...

  • 20. Data: 2007-09-25 15:21:55
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Citi daje je gratis przy zarobkach napoziomie 2x - 2,5x średnia krajowa...
    > Dodatkowa też gratis...

    CIti nie uzaleznia karty od wysokosci zarobkow, przynajmniej przez ostatnie
    4 lata nie pytali mnie o to, jedynie zwiekszali limit i zmieniali kolory
    kart
    sa bardziej elastyczni niz inne banki w tej kwestii