  • 1. Data: 2007-09-25 07:25:46
    Temat: grecki czeski film - trochę o Polbanku
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Witam
    Wczoraj byłem drugi raz w oddziale załatwić tym razem kartę i dostęp do
    www. Miałem to załatwić w zeszłym tygodniu przy zakładaniu konta ale
    okazało się że godzina to ledwo wystarczy na samo założenie konta.
    Oddział jest otwarty do 18. Gdy przyszedłem o 17 załatwić kartę i dostęp
    do www zostałem przez panie zbluzgany czemu ja tak późno przychodzę. One
    przecież zaraz wychodzą. I faktycznie, klientki która przyszła o 17:55
    już nie wpuściły. Papierków do wypełnienia sporo. Gdyby niektóre Panie
    nie miały 10cm paznokci to może udało by się im wpisać mój numer dowodu
    za pierwszym razem (ze 4 razy próbowała chyba).
    Na pytanie kiedy będzie działać obsługa przez www pod nieIE i nieMS -
    "e...co?"
    Czy jeżeli mam kartę podpięto do 2 rachunków to można z drugiego
    wypłacić w Euronecie - "na pewno tak".
    Czy można płacić kartą w Internecie - "na pewno nie"
    itp. kfiatki.

    A co do płacenia ichnią VE w Internecie to właśnie wczoraj wieczorem
    udało mi się kupić bilet EasyJet nie płacąc żadnych dodatkowy prowizji !!

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl
    www.duzy-biust.pl

  • 2. Data: 2007-09-25 07:35:02
    Temat: Re: grecki czeski film - trochę o Polbanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Wrz, 09:25, Marcin Lubojański <k...@o...pl>
    wrote:

    > A co do płacenia ichnią VE w Internecie to właśnie wczoraj wieczorem
    > udało mi się kupić bilet EasyJet nie płacąc żadnych dodatkowy prowizji !!

    Sadze, ze wynika to ze slabosci ich komputerowego systemu autoryzacji
    transakcji.

    Ich niebieska KK i karta do konta nie maja dzialac w necie - a , ze
    system czasem autoryzuje, to jakis blad systemu. Pytanie, jak
    zostalaby potraktowana transakcja zdalna, ktorej sie nie bedzie
    autoryzowalo? Jesli ktos wejdzie w posiadanie danych karty i zrobi
    transakcje na cudza karte?
    Obawiam sie, ze wtedy dopiero moze byc jazda, chociaz w umowie nie ma
    slowem nic o tym, ze "zabronione jest dokonywanie transakcji
    zdalnych".

  • 3. Data: 2007-09-27 07:18:13
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 25 Sep 2007 00:35:02 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > Ich niebieska KK i karta do konta nie maja dzialac w necie - a , ze
    > system czasem autoryzuje, to jakis blad systemu.

    Hmmm mi na partyline i w oddziele powiedzieli, że karta jak najbardziej
    działa w internecie wprawdzie mogą wystąpić czasami problemy, ale raczej
    rzadko. Sprawdzałem już kilka razy i na razie ani razu mi nie odrzuciło.

    Xenocide

  • 4. Data: 2007-09-27 07:21:35
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 25 Sep 2007 09:25:46 +0200, Marcin Lubojański napisał(a):

    > Czy jeżeli mam kartę podpięto do 2 rachunków to można z drugiego
    > wypłacić w Euronecie - "na pewno tak".

    Według tego co zrozumiałem to jeżeli masz dwa konta i jedna kartę to
    najpierw bankomat bierze z konta domyślnego a jeżeli na nim nie ma kasy
    to sprawdza na drugim. Jako, że z oszczędnościowego można wypłacać ile i
    kiedy się chce to konto zwykłe służy chyba tylko do wykonania przelewów
    poza bank, więc kasy tam nie ma co trzymać.

    > A co do płacenia ichnią VE w Internecie to właśnie wczoraj wieczorem
    > udało mi się kupić bilet EasyJet nie płacąc żadnych dodatkowy prowizji
    > !!

    Cholera a mi w Ryanair kazało płacić prowizję i nie chciało przyjąć opcji
    "debit" :/

    Xenocide

  • 5. Data: 2007-09-27 13:47:44
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 27 Sep 2007 07:21:35 +0000, Bartosz 'xbartx' Nowakowski
    napisał(a):

> [...]
    > kiedy się chce to konto zwykłe służy chyba tylko do wykonania przelewów
    > poza bank, więc kasy tam nie ma co trzymać.

    Z tego co wiem, to źle zrozumiałeś. W bankomacie Polbanku masz wybór z
    którego konta ma brać. W innych bankomatach bierze tylko z domyślnego.

  • 6. Data: 2007-09-27 19:29:59
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Thu, 27 Sep 2007 13:47:44 +0000 (UTC)
    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > Z tego co wiem, to źle zrozumiałeś. W bankomacie Polbanku masz wybór z
    > którego konta ma brać. W innych bankomatach bierze tylko z domyślnego.

    Mi chodziło o inne bankomaty niż polbankowe, bo tam tak jak piszesz
    masz wybór konta - znaczy tak mi pani powiedziała, że tak to działa.
    Tak jak już wspomniałem z racji tego, że z oszczędnościowego można
    wybierać ile i kiedy się chce kompletnie nie widzę sensu trzymania
    pieniędzy na zwykłym koncie.

    Xenocide

  • 7. Data: 2007-09-27 20:41:54
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Bartosz 'xbartx, Nowakowski pisze:

> [...]
    > Tak jak już wspomniałem z racji tego, że z oszczędnościowego można
    > wybierać ile i kiedy się chce kompletnie nie widzę sensu trzymania

    Ale kartę już wole mieć podpiętą do zwykłego konta i tam przelewać to co
    chcę wypłacić. Żeby zmienić limity karty trzeba dreptać do oddziału i z
    wielką łaską jak akurat panie nie będą za bardzo zajęte to może przyjmą
    wniosek ;-/

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 8. Data: 2007-09-28 08:06:24
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 27 Sep 2007 21:29:59 +0200, Bartosz 'xbartx, Nowakowski
    napisał(a):

> [...]
    > Tak jak już wspomniałem z racji tego, że z oszczędnościowego można
    > wybierać ile i kiedy się chce kompletnie nie widzę sensu trzymania

    Nie zapominaj o najważniejszym. Zerowe opłaty to promocja. Nikt nie wie
    jak długo będzie trwała i co będzie później.

  • 9. Data: 2007-10-01 07:10:55
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    jureq napisał(a):

    > Nie zapominaj o najważniejszym. Zerowe opłaty to promocja. Nikt nie wie
    > jak długo będzie trwała i co będzie później.

    No właśnie w innym wątku piszę o tym że znajomego, który chciał założyć
    tam konto skutecznie odstraszyli mówiąc że od nowego roku 4zł za
    prowadzenie konta.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --