  • 1. Data: 2006-07-18 20:05:13
    Temat: KK - BPH, MultiBank czy ING?
    Od: "Pawlo" <p...@p...onet.pl>

    Zamierzam założyć pod zastaw lokaty kartę kredytową w BPH, MultiBanku albo
    ING, a po uzyskaniu pierwszego wyciągu zamierzam ją przenieść do
    Raiffeisen.
    Skłaniam się ku BPH, bo wydają kartę bezpłatnie (w Multi 70 zł, ING 80
    zł)...
    Jak długo czekaliście na wydanie kk w BPH, a ile w Multi i ING?

  • 2. Data: 2006-07-18 20:45:55
    Temat: Re: KK - BPH, MultiBank czy ING?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Pawlo" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ING 80 zł)...
    > Jak długo czekaliście na wydanie kk w BPH, a ile w Multi i ING?

    W kazdym z tych bankow podobnie, tzn okolo 2-4 dni na decyzje, a
    potem okolo 7-10 dni na plastik.

    Z Multi karty raczej nie przeniesiesz do Rajfiego po miesiacu, bo
    tam widac, ktory to jest wyciag, a Rajfi chce aby karta istniala
    od co najmniej 3 miesiace (pomimo, ze chce tylko 1 wyciag). W ING
    i BPH wprost nie widac, choc przy minimalnej odrobinie
    przenikliwosci mozna wyczaic, ze jest to pierwszy wyciag, wiec
    poczekalbym do wyciagu numer dwa....

    marekz

  • 3. Data: 2006-07-19 07:01:20
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    skoro BPH wydaje karte pod lokate bezplatnie to wez wlasnie te, zaplacic
    70-80 zl za karte, z ktorej bedziesz korzystal 1-3 miesiace jest bez sensu

    pozdr
    RobertS

  • 4. Data: 2006-07-19 09:21:25
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Pawlo napisał(a):
> [...]
    > zł)...
    > Jak długo czekaliście na wydanie kk w BPH, a ile w Multi i ING?

    W Multi, jak trafisz na Święta - to się może i 3-4 tygodnie zrobić, było
    zeszłego roku coś tak, że się karty "robić nie chciały".

    Co nie znaczy, że nie można poczekać :-)

    Pzdr: Witek

  • 5. Data: 2006-07-19 09:38:47
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <c...@w...pl> napisal(a):

    > W Multi, jak trafisz na Święta - to się może i 3-4 tygodnie zrobić, było
    > zeszłego roku coś tak, że się karty "robić nie chciały".

    W Muti wniosek wysłałem przez Internet w trzecim tygodniu kwietnia, karta
    przyszła... pierwszego lipca. :) Dwa miesiące z kawałkiem.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 6. Data: 2006-07-20 07:33:43
    Od: "Alina" <a...@g...pl>

    Pawlo <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jak długo czekaliście na wydanie kk w BPH, a ile w Multi i ING?

    W ING, karta przyszła w tydzień, ale na jej aktywowanie trzeba było czekać
    prawie cztery tygodnie - przemiłe, aczkolwiek zupełnie niekompetentne panie
    z banku coś pokręciły z procedurą, co kosztowało mnie około ośmiu wizyt w
    banku. Dopiero trzecia pani (pozdrawiam panią Beatę) dała radę kartę
    aktywować.
    Alina