  • 1. Data: 2006-07-18 17:50:53
    Temat: [Mille] Umowa - kredyt hipoteczny - czy realne jest by bank....
    Od: Jojo <j...@o...pl>

    ...zgodził się na wpisanie do umowy czegoś takiego (kredyt w CHF bank
    Millenium):
    Cy ktoś próbował z was negocjowac z bankiem treść takiej umowy?

    1. Gwarancja bezpłatnego otwarcia i prowadzenia wspólnego konta bankowego
    dla Kredytobiorców przez cały okres trwania umowy kredytowej
    2. W punktach, w których umowa powołuje się na Cennik, dodanie zwrotu
    "Cennik z dnia (...)" - podając datę cennika aktualnego w dniu
    podpisania umowy.
    3. To samo dotyczy Regulaminu
    4. Wykreślenie z par. 11 pkt. 1 podpunktów: 3 (Regulamin) i 5 (Cennik)
    (chodzi o "zmienne załączniki" do umowy)
    5. W par. 2 pkt. 2 - zmiana "kursu kupna" na "kurs średni" (chodzi o
    wypłatę kredytu)
    6. W par. 7 pkt. 1* - zmiana "kursu sprzedaży" na "kurs średni" (raty)

    7. Dodanie w par. 3 po pkt. 4 dodatkowego punktu: "W przypadku zwłoki w
    uruchomieniu transzy kredytu ustala się karę umowną wypłacaną przez
    Bank na rzecz Kredytobiorcy w wysokości odsetek od
    niewypłaconego kapitału według czterokrotnej stopy lombardowej
    obowiązującej w dniu zapadalności transzy, za każdy dzień zwłoki".
    (proponujemy tutaj takie samo oprocentowanie, jak w przypadku nie
    wywiązania się ze zobowiazań przez Kredytobiorcę, podane w par. 12
    pkt. 2 podpunkt 1).

    ... życzcie mi powodzenia....

    --
    pozdrawiam, Janusz. Poczta: j...@o...pl

  • 2. Data: 2006-07-18 18:21:08
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Cy ktoś próbował z was negocjowac z bankiem treść takiej umowy?

    Jaka kwota kredytu? Chyba spora, skoro chcesz zmieniać umowę?

    A swoją drogą, życzę dużo szczęścia :) Przyda się.

  • 3. Data: 2006-07-18 18:45:29
    Od: Jojo <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 18 Jul 2006 20:21:08 +0200, zycie_po_zyciu napisał(a):

    > Jaka kwota kredytu? Chyba spora, skoro chcesz zmieniać umowę?
    >
    > A swoją drogą, życzę dużo szczęścia :) Przyda się.

    Kwota tak na mieszkanie ~90 m2 :-)
    podziekuje jak kredyt dostane...

  • 4. Data: 2006-07-18 19:08:48
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Kwota tak na mieszkanie ~90 m2 :-)

    Czyli? Nie mam pojęcia, o jakim mieście piszesz, ale pewnie to jakieś
    300/400 tys. (co najmniej).
    Przy tej kwocie powinieneś coś wynegocjować. Jeśli nie zmiany w umowię, to
    chociaż niższą marżę.

  • 5. Data: 2006-07-19 05:01:22
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    Ja myślę ze nie masz szans (no moze oprócz punktu 1 jezeli obecnie nie
    pobierają opłat). A próba negocjacji umowy moze spowodować przedłużenie się
    całej operacji. Takie zmiany może pewnie rozpatrywac tylko centrala.

    Darek