  • 1. Data: 2006-07-18 16:39:06
    Temat: KK a kredyt mieszaniowy
    Od: "krzymek" <k...@t...pl>

    Witam,
    W przyszłości (2-3lata) będe się starał o kredyt mieszkaniowy, czy
    posiadając KK nie będzie stanowiło problemu dla banku udzialającego kredyt ?
    Czy KK ogranicza w jakiś sposób zdolność kredytowa ?
    --
    ---==[ krzymek ]==---

  • 2. Data: 2006-07-18 19:30:28
    Temat: Re: KK a kredyt mieszaniowy
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    > Czy KK ogranicza w jakiś sposób zdolność kredytowa ?
    napewno ograniczy Ci zdolnośc a le w jakim stopniu to nie wiem bo sam nie
    posidam kk

  • 3. Data: 2006-07-18 19:36:15
    Od: Piotrek Miller <p...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Jul 2006 18:39:06 +0200, krzymek napisał(a):

    > Czy KK ogranicza w jakiś sposób zdolność kredytowa ?

    Oczywiście, że tak! Tylko różnie banki do tego "ograniczania"
    podchodzą. Niektóre od zdolności odejmują wysokość dostępnego limitu,
    inne znowu tylko wysokość minimalnej spłaty...

    --
    Pozdrawiam,
    P.I.T.E.R.: Person-Injuring Terror from the Enchanted Ruin

  • 4. Data: 2006-07-18 20:00:13
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    krzymek zapodał(a):

> [...]
    nie będzie stanowiło problemu dla banku
    > udzialającego
    > kredyt ? Czy KK ogranicza w jakiś sposób zdolność kredytowa ?

    Tak z ciekawości - a po co Ci karta kredytowa?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 5. Data: 2006-07-18 20:04:25
    Od: "krzymek" <k...@t...pl>

    > Tak z ciekawości - a po co Ci karta kredytowa?

    Poczytaj wątek niżej "Pierwsza karta KK"
    --
    ---==[ krzymek ]==---

  • 6. Data: 2006-07-18 20:11:53
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "Marcin" <m...@w...pl> wrote in message news:e9jcsh$82d$1@julia.coi.pw.edu.pl...
    > napewno ograniczy Ci zdolnośc a le w jakim stopniu to nie wiem bo sam nie
    > posidam kk
    W PKO BP bodaj 5% limitu KK.
    Ale chyba różnie w różnych bankach.
    Liczy stan na dzień składania wniosku więc chyba nie ma co się martwić co będzie
    za 3 lata.

    TomekD