  • 1. Data: 2006-07-18 12:47:21
    Temat: CVC/CVV czy na kazdej karcie ?
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    jak w temacie....

    czy ww kod jest drukowany na kazdej karcie platniczej (kredytowe, debetowe i
    charge) z logo MC/EC i VISA?

    a jak wyglada ta sprawa z kartami AmEx, DC, JCB ?

    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2006-07-18 16:23:08
    Temat: Re: CVC/CVV czy na kazdej karcie ?
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > charge) z logo MC/EC i VISA?
    >
    > a jak wyglada ta sprawa z kartami AmEx, DC, JCB ?

    Na kazdej Visie/MC jest na pasku.

    Na Amexie jest 4 cyfrowy na przedzie karty zaraz ponad nr karty.

    DC tez jest na pasku.

    JCB nie wiem, bo nie mam.

  • 3. Data: 2006-07-18 17:26:54
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > Na Amexie jest 4 cyfrowy na przedzie karty zaraz ponad nr karty.

    4 cyfrowy z przodu karty ??? nie pomyliles z nadrukowaną częścią binu??

  • 4. Data: 2006-07-18 17:52:21
    Od: "Andrzej" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Seba" <b...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > 4 cyfrowy z przodu karty ??? nie pomyliles z nadrukowaną częścią binu??

    Mam Amex'a (moja jedyna kredytówka) to może powiem. Tak jest z przodu z
    prawej strony i ma 4 cyfry.

    Pozdr.

  • 5. Data: 2006-07-18 17:54:31
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Seba napisał(a):

    > 4 cyfrowy z przodu karty ??? nie pomyliles z nadrukowaną częścią binu??

    Pomylił. :-)

  • 6. Data: 2006-07-18 18:18:10
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Andrzej <n...@n...pl> wrote:

    > Mam Amex'a (moja jedyna kredytówka) to może powiem. Tak jest z przodu z
    > prawej strony i ma 4 cyfry.

    Z _prawej_?
    U mnie jest po lewej, prawie przy krawędzi karty.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2006-07-20 13:20:11
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

    > Na kazdej Visie/MC jest na pasku.

    zalezy ktory...i kiedy...i na jakiej karcie czy debetowej czy kredytowej
    nie generalizowalbym :)

    > Na Amexie jest 4 cyfrowy na przedzie karty zaraz ponad nr karty.

    np. CVV2 dla VISA jest jawnie wydrukowany
    i dla odmiany od amex'a np jest 3 cyfrowy, dla kolejnej odmiany
    na rewersie karty,po prawej stronie, o tym wiedza wszyscy,
    czasami w necie trzeba wklepac 0 z przodu jak nie przechodzi

    do innego typu autoryzacji uzywany jest CVV(1) do innego CVV2
    a jeszcze inna bajka jest z CVC i PVV

    ehh...wreszcie super ciekawy temat na grupie
    a pogadac sie nie da :(

  • 8. Data: 2006-07-21 07:18:44
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

> [...]
    >
    > do innego typu autoryzacji uzywany jest CVV(1) do innego CVV2
    > a jeszcze inna bajka jest z CVC i PVV
    >

    > ehh...wreszcie super ciekawy temat na grupie

    chetnie pogadam, temat mnie b.interesi dlatego go zapodalem,
    ale jestem userem jedynie kart VISA i MC...tam wszystko jest jasne
    kod 3-cyfrowy na awersie i nic wiecej

    mozesz rozwinac jak to jest z CVV1 i CVV2 oraz CVC i PVV?

    czym sie roznia, ktory kod kiedy stosujemy etc...

    pozdr.
    RobertS

  • 9. Data: 2006-07-21 08:10:52
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

> [...]
    > kod 3-cyfrowy na awersie i nic wiecej
    >
    > mozesz rozwinac jak to jest z CVV1 i CVV2 oraz CVC i PVV?

    CVV to card verification value /dla VISA, dla MC bedzie CVVC /
    CVC to card verification code
    SVC to service code
    PVV to PIN verifiaction value

    wszystko generalnie sluzy do autoryzacji, a kody nieznacznie sie roznia
    nazwa dla roznych organizacji kartowych.choc oczywiscie algorytmy wyliczania
    juz kompletnie inne

    to ze napisalem ze "szkoda ze sie nie da " to nie zebym nie chcial
    tylko zwyczajnie nie wolno :) w sensie o szczegolach

    jak Cie jednak to kreci to nie wierze ze w necie nie znajdziejsz
    troche informacji na ten temat. wbij sie na strony takich firm
    jak setec czy oberthur, tam jest sporo o zabezepieczeniach transakcji :)
    bo "ostatnio" swiat IT szaleje na punkcie EMV, sam sie nie moge doczekac
    kiedy zaczne pracowac przy takim projekcie

    SW

  • 10. Data: 2006-07-21 09:30:25
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > 4 cyfrowy z przodu karty ??? nie pomyliles z nadrukowaną częścią binu??

    Nie pomylilem sie, jest dokladnie 5 cyfrowy nad nr karty, ciut zaraz po srodku
    karty do prawej.