    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <5efda793$0$516$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <5efdef75$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <5efe216b$0$499$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <m...@p...waw.pl> <5efec9d3$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <5efefe7d$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <rdn11k$jbi$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    Subject: Re: Jebać dyrektywę unijną PSD2
    Date: Fri, 3 Jul 2020 13:06:04 +0200

    dyskusyjnych:rdn11k$jbi$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    W dniu 2020-07-03 o 11:46, J.F. pisze:

> [...]
    >telefon na mnie wydziera okropnym hałaśliwym sygnałem (czasem dodając
    >'Hallo Moto') że:

    >Błąd Usługi Google Play i że będzie działać prawidłowo dopiero jak
    >jej dam dostęp do następujących elementów:
    >- Aparat,
    >- Kontakty,
    >- Mikrofon,
    >- Telefon,
    >- Czujniki na ciele,
    >- SMS,
    >- Pamięć wewnętrzna.

    >Skoro nie ma dostępu do SMS-ów to skąd wie, że właśnie przyszedł i

    Byc moze system wie, ze przyszedl, i ma zapisane, zeby uruchomic
    usluge ...

    >Już ze sto razy kasowałem ten komunikat. Chyba mnie złamie. Już mam
    >dość tego wrzasku.
    >Może ktoś wie, jak nie dając mu dostępu zablokować te komunikaty. Da
    >się

    Wyrzucasz ten durny telefon i kupujesz sobie iphone :-)

    >tę usługę jakoś usunąć. Nie widzę wśród widgetów który symbol jej
    >odpowiada - to byłby początek drogi do jej namierzenia i może
    >jakiegoś zablokowania.

    A zobacz czy masz mozliwosc jej wylaczenia ... ja juz nie mam :-)

> [...]

    >Ale dlaczego ona ma mieć prawo:
    >- podglądać mnie (aparat),
    >- sprawdzać moich znajomych (kontakty),
    >- podsłuchiwać mnie (mikrofon),
    >- podsłuchiwać, co ktoś do mnie mówi (telefon),
    >- czujników na ciele (na tyle na ile wiem) to nie mam to jakim cudem
    >on sobie wyobraża dostęp do nich,
    >- jeszcze chce podglądać moje SMS-y, albo co gorsza to wysyłać bez
    >mojej wiedzy - a ja potem będę za nie odpowiadał.
    >To jest chore.
    >Może Unia powinna się zająć zablokowaniem takiej wymuszonej
    >inwigilacji zamiast wpływaniem na to jak banki dbają o nasze

    Napisz do nich.
    Patrzac na urzednicze zapedy ... moze zareaguja, i to nawet chetnie
    :-)

    >To powinna być wolna wola banku, a klienci by 'głosowali nogami'.

    Na razie tak zaglosowali, ze po sms moze ci grzebac google lub apple
    innego wyboru nie masz :-)

    J.