  • Data: 2020-07-03 13:55:54
    Temat: Re: Jebać dyrektywę unijną PSD2
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-07-03 o 13:06, J.F. pisze:
    > Na razie tak zaglosowali, ze po sms moze ci grzebac google lub apple
    > innego wyboru nie masz :-)

    Mam jeszcze gdzieś bardzo starą Nokię (z wystającą antenką). Ciekawe czy
    kompatybilna z w miarę nową kartą. Mechanicznie to pewnie w dwie kolejne
    rameczki trzeba by ją wstawić, ale softwareowo to ta nowa ma chyba
    więcej pamięci niż wtedy może przewidzieli. Chyba wtedy przenosząc się
    do kolejnych telefonów musiałem ograniczać kontakty aby zostało 100 bo
    więcej na kartę nie wchodziło.
    P.G.