  • 11. Data: 2002-10-17 19:00:49
    Temat: Re: Jakiego systemu używamy korzystając z mBanku?
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:aon12i$t1d$1@news.tpi.pl...
    > (na Windows niekoniecznie trzeba używać IE) choć i tu statystyki są raczej
    > jednoznaczne - większość userów używa Windows + IE

    Lamerzy, bo "fachowcy" wiedzą, że nie wypada używać:-)

  • 12. Data: 2002-10-17 19:19:27
    Od: "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl>

    > Lamerzy, bo "fachowcy" wiedzą, że nie wypada używać:-)

    i tam, chcesz chyba sprowokować z góry określoną dyskusję :-)

    faktem jest że z MS ciężko jest konkurować, ich produkty robią się coraz
    lepsze - w końcu ponad dwadzieścia lat na rynku więc trochę doświadczenia
    mają, cała nadzieja w pasjonatach tworzących OpenSource bo komercyjna
    konkurencja z MS nie ma żadnych szans

  • 13. Data: 2002-10-18 07:20:05
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    berdycz napisał(a):

    > Bez związku z iloscią klientów, rodzaju dostępu do Internetu (modem,
    > siec...)
    > Ale wniosek jest jeden: Windows , a potem NIC:-)
    > Reszta systemów to "błąd statystyczny".?:-(
    >
    > Gdzie obrońcy innych niż Windows systemów???
    > Tak gorliwi w niedawnej dyskusji
    > Czy mbank kłamie , nagiął wyniki??
    brak proby _losowej_, najpierw skaszaniono htmla, a potem byly pomiary
    w pracy mam jednoczesnie linuxa i windows - chetniej bym uzywal tego
    pierwszego
    ale nn 4.7 czasami sie zawiesza i dlatego lacze sie do mbanku z windowsa
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 14. Data: 2002-10-19 20:32:22
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Co za za dziwny załącznik do tego postu (01.gif) ???

    BaLab

  • 15. Data: 2002-10-19 23:00:22
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > Co za za dziwny załącznik do tego postu (01.gif) ???

    Też bym chciał wiedzieć skąd się wziął.
    A treść to tylko "copy/paste" ze strony mbank

  • 16. Data: 2002-10-19 23:09:57
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    choć chyba to tylko kreska ramki

  • 17. Data: 2002-10-19 23:48:43
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_>

    berdycz wrote:
    > Użytkownik "berdycz"
    > choć chyba to tylko kreska ramki

    To jest po prostu obrazek gif o rozmiarze 1x1 punkt. Zdaje się, że
    najzupełniej poprawny, za wyjątkiem tego, że dołączony w archaiczny
    sposób.

    --
    Pozdrówka,
    Artur

  • 18. Data: 2002-10-21 05:18:55
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    RobertS napisał(a):

    > ale nn 4.7 czasami sie zawiesza i dlatego lacze sie do mbanku z
    > windowsa

    a Opery probowales?

  • 19. Data: 2002-10-21 05:37:08
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_>

    RobertS wrote:

    > w pracy mam jednoczesnie linuxa i windows - chetniej bym uzywal tego
    > pierwszego
    > ale nn 4.7 czasami sie zawiesza i dlatego lacze sie do mbanku z windowsa

    Hmm... A która wersja? Bo mi się 4.78 jeszcze ani razu na mBanku nie
    zawiesił. Natomiast bywały konflikty jednego z pluginów Netscape (flash
    ?) z programami dobierającymi się do karty dźwiękowej (konkretnie
    /dev/dsp) - trzeba albo te programy poubijać, albo poustawiać na jakieś
    /dev/dsp1, jeśli jest, a ponoć najlepiej (sam się tak jeszcze nie
    bawiłem) to pokonfigurować sound daemony (powiadają ludzie, że czasem ze
    dwa naraz, jeśli się używa programów pisanych wedłóg niekompatybilnych
    koncepcji).

    --
    Pozdrówka,
    Artur

  • 20. Data: 2002-10-21 06:11:32
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_>

    RobertS wrote:

> [...]

    /dev/dsp1, jeśli jest, a ponoć najlepiej (sam się tak jeszcze nie
    bawiłem) to pokonfigurować sound daemony (powiadają ludzie, że czasem ze
    dwa naraz, jeśli się używa programów pisanych według niekompatybilnych
    koncepcji).

    --
    Pozdrówka,
    Artur