  • 21. Data: 2002-10-21 08:00:29
    Temat: Re: Jakiego systemu używamy korzystając z mBanku?
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <aon0pt$rhu$1@news.tpi.pl>, berdycz wrote:

    > Czy to tylko uzasadnienie niedostosowania systemu do egzotycznego sprzętu
    > (przeglądarek) ???

    Ja tu nie widzę żadnych informacji o sprzęcie ani o przeglądarkach.
    Ale można próbować snuć domysły, że jeżeli połowa odwiedzających
    serwis mBanku korzysta z systemów Win98/95 to posługują się raczej
    nie P IV 2000 MHz, tylko czymś "egzotycznym" jak np. P 200 MMX.
    --
    Pozdrawiam, Jacek Grodzki
    http://venus.ci.uw.edu.pl/~jacgro/nakarte.html

  • 22. Data: 2002-10-21 08:16:20
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <s...@v...ci.uw.edu.pl>, Jacek Grodzki wrote:

> [...]
    > serwis mBanku korzysta z systemów Win98/95 to posługują się raczej
    > nie P IV 2000 MHz, tylko czymś "egzotycznym" jak np. P 200 MMX.

    Poza tym serwis mBanku nie działa np. pod Linksem, więc
    trudno, aby wychdziło że tłumy korzystają z Linuksa.

  • 23. Data: 2002-10-21 08:24:47
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:slrnar7dv1.fot.jacgro@venus.ci.uw.edu.pl, Jacek Grodzki wrote:

    > Poza tym serwis mBanku nie działa np. pod Linksem, więc
    > trudno, aby wychdziło że tłumy korzystają z Linuksa.

    Przed chwilą wykazywałeś, że działa pod Linuksem (NN 4), więc nie rozumiem.

  • 24. Data: 2002-10-21 09:53:38
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <ap0dko$9je$1@topaz.icpnet.pl>, Robert wrote:

    > Przed chwilą wykazywałeś, że działa pod Linuksem (NN 4), więc nie rozumiem.

    Chyba coś Ci się pomyliło. Przed chwilą owszem pisałem, że działa
    pod Netscape 4, ale nie pisałem, że pod Linuksem. Ja używam
    Netscape 4.8 pod Windows 95.
    Dla porządku zwaracam uwagę, że Links to przeglądarka tekstowa
    pod Linuksa (zresztą bardzo dobra), w której serwis mBanku nie
    działa (nie wiadomo dlaczego).

  • 25. Data: 2002-10-21 12:48:15
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:slrnar7jlg.fot.jacgro@venus.ci.uw.edu.pl, Jacek Grodzki wrote:

    > Dla porządku zwaracam uwagę, że Links to przeglądarka tekstowa
    > pod Linuksa (zresztą bardzo dobra), w której serwis mBanku nie
    > działa (nie wiadomo dlaczego).

    Tak, oczywiście, mój błąd, przepraszam.

    A króciutko, jaki jest związek między lynxem (z którego dawno temu
    korzystałem) a Linksem?

  • 26. Data: 2002-10-22 03:41:41
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <ap0t2o$jgr$1@topaz.icpnet.pl>, Robert wrote:

    > A króciutko, jaki jest związek między lynxem (z którego dawno temu
    > korzystałem) a Linksem?

    Nie wiem jaki jest związek, ale wiem jaka jest różnica.
    Podstawowa jest taka, że Lynx nie obsuguje ramek, a Links
    obsługuje.

  • 27. Data: 2002-10-22 13:18:10
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    _Normanos_ napisał(a):

    > a Opery probowales?
    nie chcialo mi sie probowac - wlaczylem inny komputer z windowsem
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt