  • 1. Data: 2004-05-03 10:25:09
    Temat: Jakie konto?
    Od: "Salan" <s...@b...wroc.pl>

    Witam,

    w sprawach bankowości kompletny ze mnie laik, dlatego proszę o jakąś poradę.
    Potrzebuję założyć konto (najlepiej internetowe) tylko po to, by móc otrzymy
    wać wpłaty od allegrowiczów, przesyłać komuś kasę za zakupiony przedmiot na
    allegro i wybierać pieniądze z konta. Póki co nie mam żadnych stałych dochod
    ów (no chyba że w koncu uda mi się dostac stypendium) ;)
    Chciałabym, zeby w/w operacje które mam zamiar przeprowadzać były bezpłatne
    albo małopłatne ;) Czy konto w mBanku (ekonto) będzie dla mnie odpowiednie?
    (zdaje się, ze tutaj przelewy na konto mbanku są bezpłatne a na pozostałe wy
    noszą 0,50zł)
    Dzięki serdeczne za wszelkie sugestie :)

    AS.

  • 2. Data: 2004-05-03 10:37:10
    Temat: Re: Jakie konto?
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Salan napisał(a):

> [...]
    > noszą 0,50zł)
    > Dzięki serdeczne za wszelkie sugestie :)

    W takiej sytuacji Volkswagenbank Direct będzie dla Ciebie dobrym
    rozwiązaniem

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-05-03 12:22:48
    Od: "m@rkop" <m...@m...pl>

    Dnia 3-5-2004 o 12:37:10, *Markus Sprungk* napisal(a):

    > W takiej sytuacji Volkswagenbank Direct będzie dla Ciebie dobrym
    > rozwiązaniem

    Dołożyłbym jeszcze mBank.

    --
    Pozdrawiam :)
    m@rkop

  • 4. Data: 2004-05-03 12:34:40
    Od: "Szymekg" <s...@g...pl>

    > W takiej sytuacji Volkswagenbank Direct będzie dla Ciebie dobrym
    > rozwiązaniem

    Volkswagenbank Direct ma prowizje na wypłaty z bankomatów 1,5zł i chyba
    opłatę za token.

    Myślę, że musisz ocenić co będzie czynnikiem blokującym dla Ciebie, np.
    stała opłata za konto, lub jakaś prowizja. Jeśli chodzi o Allegro to mBank
    jest całkiem niezły bo ściśle współpracuje z tym serwisem i ma jakieś tam
    możliwości zapłaty typu Escrow (nie znam szczegółów, ale wiem, ze cos
    takiego jest). Jak polecał bym mBank, sam do mam i jestem z niego zadowolony
    a 0,5 zł za przelew na inne konto to nie wydaje mi się dużą kwotą w
    porównaniu do 3,5zł na poczcie.

  • 5. Data: 2004-05-03 12:45:23
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Markus Sprungk napisał:
    > W takiej sytuacji Volkswagenbank Direct będzie dla Ciebie dobrym
    > rozwiązaniem

    Ha, Markusie. Napisał, że korzysta z Allegro a tam jak wiesz "rzondzi"
    mBank (który jest nota bene partnerem Allegro). mBank jest o tyle dobry, że
    przelewy, które wykona klient posiadający także konto w mBanku pojawią się
    na koncie praktycznie od razu. No i opłaty dla Allegro można wykonać
    korzystając z mTransferu. Więc tu się będę upierał i dla Allegrowiczów
    nadal atrakcyjny jest mBank.

    Salanowi polecam przeczytanie opisu ze strony mBanku:
    http://www.mbank.com.pl/pasaz/partnerzy.html?partner
    =allegro

    Pozdrawiam,

    K.

  • 6. Data: 2004-05-03 12:50:12
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 3 May 2004 14:34:40 +0200, w <c75e8u$gi$1@inews.gazeta.pl>, "Szymekg"
    <s...@g...pl> napisał(-a):

    > Volkswagenbank Direct ma prowizje na wypłaty z bankomatów 1,5zł i chyba

    do 400zł, powyżej bezpłatnie

    > opłatę za token.

    Nie ma.

  • 7. Data: 2004-05-03 15:19:18
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    m@rkop napisał(a):

    > Dołożyłbym jeszcze mBank.

    .....by płacić za przelewy? ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 8. Data: 2004-05-03 15:24:57
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Szymekg napisał(a):

    > Volkswagenbank Direct ma prowizje na wypłaty z bankomatów 1,5zł

    Tylko poniżej 400 złotych. Za to możesz wypłacić w każdym bankomacie w
    Polsce płacąc taka samą prowizję a nie 5 złotych jak w innych bankach. Jak
    wypłacisz 400 złotych to prowizji nie ma

    > i chyba
    > opłatę za token.

    Pudło. Token jest darmowy

> [...]
    > jest całkiem niezły bo ściśle współpracuje z tym serwisem i ma jakieś tam
    > możliwości zapłaty typu Escrow (nie znam szczegółów, ale wiem, ze cos

    To nie ma nic wspólnego z MBankiem. Escrow i Płatności Allegro to Payu,
    więc z jakiego banku korzystasz nie ma tu żadnego znaczenia

    > Jak polecał bym mBank, sam do mam i jestem z niego zadowolony
    > a 0,5 zł za przelew na inne konto to nie wydaje mi się dużą kwotą w
    > porównaniu do 3,5zł na poczcie.

    a przy 150 przelewach też nie jest dużą kwotą? ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 9. Data: 2004-05-03 15:24:58
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Krystek napisał(a):

    > Ha, Markusie. Napisał, że korzysta z Allegro a tam jak wiesz "rzondzi"
    > mBank (który jest nota bene partnerem Allegro).

    Eeee....bzdury. Prowadzę spory interes na Allegro i nie korzystam z Mbanku
    a z Multibanku. U mnie więc Mbank *nie rzondzi* ;)

    >mBank jest o tyle dobry, że
    > przelewy, które wykona klient posiadający także konto w mBanku pojawią się
    > na koncie praktycznie od razu.

    Karta kredytowa ogólnie a w Multibanku Netkarta. Kasa pojawia się na koncie
    Allegro szybciej niż przez Mtransfer ;)

    > No i opłaty dla Allegro można wykonać
    > korzystając z mTransferu.

    j/w ;)

    > Więc tu się będę upierał i dla Allegrowiczów
    > nadal atrakcyjny jest mBank.

    Już nie :)

    Zauważ, że sporo transakcji na Allegro to niewielkie płatności rzędu np 3
    złotych. Przy takiej kwocie 0,50 groszy za przelew to nieporozumienie ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 10. Data: 2004-05-03 16:47:06
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > .....by płacić za przelewy? ;)

    a zauważyłeś, że gros allegrowiczów posiada konta w mBanku i wówczas
    przelewy będą darmowe; a głównie o Allegro twórcy wątku chodzi :)